46/47 tommer LCD/LED

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

46/47 tommer LCD/LED

Skal kjøpe meg ny tv i størrelse 46/47 tommer. Spiller ikkje så stor rolle om det er LCD/LED...og prisklasse under 10000. Viktigste er at bildekvaliteten er god til både film/tv og ps3. Er det noen som har noen gode tips på hva eg bør kjøpe?
    Har kikket endel på Samsung LE46C655, Lg 47 led 47le730n og Philips 46" LED-TV 46PFL5605H men har ikke så veldig god peiling på hva som er best og om det kanskje er andre som er bedre..

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min oppfatning er at det er små kvalitetsforskjeller i denne prisklassen, iallfall relativt små. Jeg mener at smak og behag/magefølelse er viktigst i slike valg for å bli maksimalt fornøyd. Tenk etter hva som er viktig for deg, og gå etter det. Er utseende/design viktig for deg? Maksimalt godt sortnivå for filmopplevelser? Pris? Selv ramlet jeg ned på en 46" led tv fra 7000 serien til Phillips for få uker siden og er veldig fornøyd med den8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vel såvidt vert innom å sett på philips også. Kjenner du til Samsung LE46C655, har egentlig den som en liten favoritt..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    står vel mellom LG 47LD750N og Samsung LE46C655

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gtengdal
    står vel mellom LG 47LD750N og Samsung LE46C655

Spander på deg et par linker til produktene a mann, så er det litt enklere for folk her å sjekke de ut for så i å komme med eventuelle innspill

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gtengdal
    har vel såvidt vert innom å sett på philips også. Kjenner du til Samsung LE46C655, har egentlig den som en liten favoritt..

Min erfaring angående Phillips er at du sjekker de ut meget nøye,- de har meget gode skjermer i flere av prisklassene. Går du for en modell i 7000 serien deres slik jeg gjorde får du også meget godt design på toppen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ettersom jeg akkurat har vært på utkikk etter det samme, kan jeg linke til denne tråden min.

Endte med at jeg kjøpte en Samsung LE46C755 til 10.000,- (tilbud på Elkjøp). Har ikke fått testet den no særlig enda da jeg er bortreist denne uken, men det lille jeg brukte den før helga så bra ut.

Jeg fikk anbefalt å unngå LED i prisklassen under 10.000,- , og det rådet fulgte jeg. Sikkert ikke en påstand som holder 100%, men hørtes fornuftig ut. Trenger uansett ikke så flat TV, selvom jeg har hengt den opp på veggen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •