Trenger ny skjerm 50" - 55"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger ny skjerm 50" - 55"

Bruk: MacPro og Final Cut Pro, samt litt java BD menyer og m2ts/VOB produksjon i FullHD

Det jeg vet jeg trenger er 1080p24, 1080p25, 1080p30, 720p24, 720p25, 720p30

Jeg har nå Sharp Aquos XL1 den har ikke 24fps og er vel i så måte strengt tatt ikke FullHD pr definisjon.

Hvilken skjerm skal jeg velge? Finnes der noen skjermer med mini display port eller Thunderbolt enda?

Trenger minst én HDMI inngang.

Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg Samsung UE55B7070( NOK 17 000 for demo modell, ) men de skjermene som nå kommer fra Samsung har C i navnet og D er under oppseiling, og jeg ble veldig i tvil da jeg leste dette innlegget av Sabre

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde hvertfall ikke gått for samsungen.

Er det noen størrelse krav, plasma eller lcd?

Maks prisklasse?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger en skjerm som kan hjelpe meg å lage en så nøytral master som mulig, jeg antar at det vil si at jeg ikke kan kjøpe en skjerm hvor DNR f eks ikke kan skrues av. Jeg trenger minst 1 HDMI inn. Jeg hadde lenge lyst på Sharp Aquos LC-52XS1E 52in RGB-LED LCD TV Review, men der er sikkert bedre skjermer nå? Jeg trenger ikke 3D, og trenger ikke mange features.

Jeg trenger egentlig kun å vise 1080p24, 1080p25, 1080p30, og de same frame ratene i 720, en god upscaler er heller ikke å forakte, da jeg også vil komme til å se vanlige DVD filmer på den.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ggt667
    Bruk: MacPro og Final Cut Pro, samt litt java BD menyer og m2ts/VOB produksjon i FullHD

Det jeg vet jeg trenger er 1080p24, 1080p25, 1080p30, 720p24, 720p25, 720p30

Jeg har nå Sharp Aquos XL1 den har ikke 24fps og er vel i så måte strengt tatt ikke FullHD pr definisjon.

Hvilken skjerm skal jeg velge? Finnes der noen skjermer med mini display port eller Thunderbolt enda?

Trenger minst én HDMI inngang.

Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg Samsung UE55B7070( NOK 17 000 for demo modell, ) men de skjermene som nå kommer fra Samsung har C i navnet og D er under oppseiling, og jeg ble veldig i tvil da jeg leste dette innlegget av Sabre
    UE55B7070 for 17000 er RAN!

Du får etterfølgeren til 11995,- NY i dag. Og etterfølgeren til etterfølgeren kommer straks og vil ligge til under 15...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Du får etterfølgeren til 11995,- NY i dag.
    Hvis navn er?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes denne i 50-55"?

Jeg trenger ikke 3D, om der er en litt mindre modell, så tror jeg denne er midt i blinken for meg.

Jeg ser ingen vits i å ha 3D med mindre der kommer linser til kamer med 3D zoom, der får da være grenser for dolly in/out.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •