Soundgarden uvitende om Philips PFL9705h problemer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
  1. #1
    Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Soundgarden uvitende om Philips PFL9705h problemer?

    Heisann, er ny her.
    Er Soundgarden uvitende om 9705 problemene?
    Jeg var inne i en av deres butikker idag for å kikke på denne tvèn, de hadde den ikke inne forøvrig, og nevnte etter en stund at jeg hadde lest endel om problemene som går igjen på denne serien, og han sa han ikke kjente til noen spesielle problemer angående den, ellers hyggelig service.

    Det jeg også lurer på er, finnes det noen her som har fått denne skjermen UTEN*problemer?
    Jeg har vurdert å kjøpe denne tvèn men jeg har nødig lyst på de rundene jeg har lest om her og på andre fora.

    Mulig jeg kunne lagt innlegget et annet sted, beklager det.
    Setter pris på tilbakemelding.

  2. #2
    Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilke problemer er det snakk om egentlig?

  3. #3
    Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Hvilke problemer er det snakk om egentlig?
    Vet ikke om du har denne spesifikke tvèn men det gjelder høyfrekvent støy, grunnet ambilight visstnok,
    Philips confirms fix for 'audible buzz' problem on early PFL9705 TVs | TV, home cinema and hi-fi reviews, news and videos - whathifi.com
    baklysproblemer,
    Dark Backlight bands on every 32" PFL9705 so far

    http://avforum.no/google_search.php?...RID%3A11&hl=no

    Lurte på om noen hadde en knirkefri modell av disse skjermene.

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorfor vurdere å kjøpe noe som du i utgangspunktet er så skeptisk til?
    Hvis Soundgarden hadde kjent til problemene ville de nettopp sagt dette direkte til kjøper. Blir vel det samme som å si: "Dette er noe dritt, kjøp noe annet".

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De er da ikke uvitende om problemene, jeg diskuterte de nylig med de ettersom jeg ville handle på tilbudet dems. Dette var om man ringt tlf.nr dems at de var godt klar over problemene.

    Han forklarte som det også står på forum rundt omkring at det var problemer før uke 40, og at de garanterte at alle 9705 som de hadde på lager var produsert etter denne dato.

    Sitter nå å nyter min nye 9705 fra Soundgarden uten noen problemer i det hele tatt, Konge tv

  6. #6
    Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Med andre ord så er det ikke en her som eier og som er fornøyd med 9705 tveèn sin?
    betryggende!

    Der var det èn, takk for svar smurf.

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kan bare annbefale deg å slå til jeg, den er verdt hver krone til den prisen Soundgarden vil ha for den, og jeg er superfornøyd.

    Var også skeptisk ettersom jeg leste mye rundt problemene, men her har jeg ikke hatt det minste problem overhodet.

  8. #8
    Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bare litt pussig at vedkommende sa han ikke kjente til problemene,
    når selv Philips vedkjenner de.

    Men tvèn er eller ganske fristende ja.

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg snakket med en på tlf nummeret de opplyser på sine hjemmesider og ble beroliget av at han jeg da snakket med var veldig godt klar over disse problemene, og at de garanterte at de 9705 de nå tok inn var produsert etter uke 40, som jo så og si samtlige av de som har hatt problemer har hatt tv produsert før da.

    Jeg er også i følge meg selv og kamerater evig belastet med uflaks når jeg kjøper elektronikk og får alltid noen feil på ting jeg har handlet, men denne gangen kan jeg altså med lettelse konstatere at jeg har brutt forbannelsen :P

  10. #10
    Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Galsmurf
    Jeg snakket med en på tlf nummeret de opplyser på sine hjemmesider og ble beroliget av at han jeg da snakket med var veldig godt klar over disse problemene, og at de garanterte at de 9705 de nå tok inn var produsert etter uke 40, som jo så og si samtlige av de som har hatt problemer har hatt tv produsert før da.

    Jeg er også i følge meg selv og kamerater evig belastet med uflaks når jeg kjøper elektronikk og får alltid noen feil på ting jeg har handlet, men denne gangen kan jeg altså med lettelse konstatere at jeg har brutt forbannelsen :P
    Der kjenner jeg meg godt igjen, er endel som har den "jinxèn" der, alltid noe galt med det en kjøper, men bra du er fornåyd nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •