Philips 2011 LED LCD-TV 9706, 8606, 7606, 6606, 5606 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 347
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det som egentlig er mest interessant med den videoen er jo at det skal ha fått pris for beste 3D-TV? eller er det bare jeg som leser det feil? Det står jo ikke ordrett at det er den prisen den har fått selvsagt, det kan jo bare være beskrivelsen av TVen og at den har fått en annen EISA AWARD. Kanskje det da blir Sony som tar beste LCD og 9705 som tar Beste 3D-LCD slik at vi får et rollebytte kontra i fjor?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wikne
    Det som egentlig er mest interessant med den videoen er jo at det skal ha fått pris for beste 3D-TV? eller er det bare jeg som leser det feil? Det står jo ikke ordrett at det er den prisen den har fått selvsagt, det kan jo bare være beskrivelsen av TVen og at den har fått en annen EISA AWARD. Kanskje det da blir Sony som tar beste LCD og 9705 som tar Beste 3D-LCD slik at vi får et rollebytte kontra i fjor?
    Stusset over det samme selv, at det så ut som at den hadde vunnet prisen for beste 3D-LCD tv. Samme tv kan jo sikkert ikke vinne 2 priser så da ligger det i kortene at hvis dette stemmer så tar Sony prisen for beste LCD og Philips prisen for beste 3D-lcd, men den som venter får se....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at den 9706 som er linket til fra Elkjøp har innebygget Blu-ray.
    Kan dette være riktig?

Philips 46" 3D LED-TV 46PFL9706T - Elkjøp

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil
    Jeg kan samtidig legge til følgende nyheter:
    Philips 46" 3D LED-TV 46PFL8606T - Elkjøp
    Jeg må innrømme at dette var positivt aggresive priser fra Phillips/Elkjøp. Vi får håpe det er prisen Elkjøp kommer til å ligge på framover.
    - Lefdal selger denne TV-en 1000 kroner billigere enn Elkjøp. Kr 16000 Elkjøp og kr 15000 Lefdal.

Philips 46" 3D LED-TV 46PFL8606T - Lefdal

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lowlevel
    Jeg ser at den 9706 som er linket til fra Elkjøp har innebygget Blu-ray.
    Kan dette være riktig?

Philips 46" 3D LED-TV 46PFL9706T - Elkjøp
    Tviler litt på at det kan stemme, spesielt i forhold til prisen. Isåfall har Philips holdt kortene tett til brystet. Kunne jo være en greit med en BDP9600 innebygget hehe:P

Ser ihvertfall at det står den ikke har innebygget nettleser, det er vel feil? kanskje det er de to som har blitt byttet om?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inkludert i pakken:
    Strømkabel
    Fjernkontroll
    Batterier (2 x CR2032)
    Oppstartsguide
    Brukermanual
    Veggfeste
    Wi-Fi innstallerings-CD

La merke til dette. Regner med den er til Pc men kanskje det er BD-rom likevel?:P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

USB-opptak

Mangler 8606-modellen USB-opptaksfunksjon...?
    Philips presenterte 8000-serien med "Smart USB recording":
    Philips - Consumer Lifestyle Digital Newsroom - 8000 series Smart LED TV

Men Lefdal og Elkjøp's spesifikasjoner viser:
    "Opptaksfunksjon via USB (PVR): Nei"

Har Philips endret spesifikasjonene på 8606 ved lansering, eller er Lefdal/Elkjøp's spesifikasjoner uriktige. Noen som vet...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av octon
    Mangler 8606-modellen USB-opptaksfunksjon...?
    Philips presenterte 8000-serien med "Smart USB recording":
    Philips - Consumer Lifestyle Digital Newsroom - 8000 series Smart LED TV

Men Lefdal og Elkjøp's spesifikasjoner viser:
    "Opptaksfunksjon via USB (PVR): Nei"

Har Philips endret spesifikasjonene på 8606 ved lansering, eller er Lefdal/Elkjøp's spesifikasjoner uriktige. Noen som vet...?
    Tror nok det er Elkjøp/Lefdal som har gjort en feil, kan ikke tro at det skulle være noen grunn for å fjerne den funskjonen hos 8000-serien. 7000-serien skal jo også ha denne funksjonen så tror den er ganske basic som sådan. Henger sammen med Net-Tv-funksjonen slik jeg har forstått det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wikne
    Tror nok det er Elkjøp/Lefdal som har gjort en feil, kan ikke tro at det skulle være noen grunn for å fjerne den funskjonen hos 8000-serien. 7000-serien skal jo også ha denne funksjonen så tror den er ganske basic som sådan. Henger sammen med Net-Tv-funksjonen slik jeg har forstått det.
    Håper og tror at du har rett. Det er trolig at den nest høyeste serien har denne funksjonen.

Denne TV-en får jeg snart fra Philips. 8606 er erstatning for en TV i 7000-serien som hadde produksjonsfeil. Kanskje får jeg den allerede i neste uke. Venter i spenning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av octon
    Håper og tror at du har rett. Det er trolig at den nest høyeste serien har denne funksjonen.

Denne TV-en får jeg snart fra Philips. 8606 er erstatning for en TV i 7000-serien som hadde produksjonsfeil. Kanskje får jeg den allerede i neste uke. Venter i spenning.
    Er muligens litt begrenset hva man får ta opp, og må man benytte seg av CAM for å bruke denne funksjonen tro? litt dumt at man må være koblet til internett for å bruke funksjonen..

"USB-opptak kun for digitale kanaler som dekkes av den TV IP-baserte elektroniske programguiden (restriksjoner for land og kanal kan gjelde). Opptakene kan være begrenset av kopibeskyttelse av kringkasting (CI+). En Internett-tilkobling kreves."

Håper du blir fornøyd da! har selv en sak gående med min 9705 kjøpt i oktober i fjor som fortsatt sliter med juletrelys-buggen. Ser muligens ut som det kan gå mot et ombytte omsider etter en grundig innsamling av videobevis av feilene, håper litt på å få byttet den inn i en 9706 selv om den ikke er tilgjengelig helt enda. har holdt på såpass lenge at jeg kan vente litt til hehe

Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EISA AWARDS 2011-2012

EUROPEAN 3D TV 2011-2012 – PHILIPS 46PFL9706
    EISA Awards 2011-2012 - se vinderne her - FlatpanelsDK

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Like greit å linke til den offisielle siden da
    EISA Awards 2011-2012 | EISA - The European Imaging and Sound Association
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Test

Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Jørn Finnerud, Redaktør i Bladet Hjemmekino.
    Vil dere i Hjemmekino teste Philips pfl8606 i neste utgave - eller senere?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i neste utgave kommer 9706. vi skal selvsagt se på 8606 i høst, men Philips er de som slipper TVene sist. den presenteres ikke før på IFA.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @jfinneru:
    Har du noen formening om hvorvidt Sony KDL-55HX920 hadde tatt prisen for Beste LCD i forhold til 9706 dersom det ikke var en egen 3D-TV pris? Regner med vi får svaret i neste nummer av Hjemmekino men spør nå likevel hehe:P

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge modellene er meget gode, så det er vanskelig å si. Jeg mener uansett at det er et problem at Philips sin toppmodell stopper på 46 tommer. Det er alt for liten størrelse å ha som maksimal størrelse. 9706 har på papiret en del som ikke Sonyen har, blandt annet godt over dobbelt så mange dimbare soner, og ISF meny (for første gang)
    Moth filteret til Philips er helt fantastisk. Mindre refleksjoner enn dette kan jeg knapt tenke meg skulle være mulig.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge modellene er meget gode, så det er vanskelig å si. Jeg mener uansett at det er et problem at Philips sin toppmodell stopper på 46 tommer. Det er alt for liten størrelse å ha som maksimal størrelse. 9706 har på papiret en del som ikke Sonyen har, blandt annet godt over dobbelt så mange dimbare soner, og ISF meny (for første gang)
    Moth filteret til Philips er helt fantastisk. Mindre refleksjoner enn dette kan jeg knapt tenke meg skulle være mulig.
    Må si meg enig angående størrelsen, og at Philips hevder det er pga pris at de ikke leverer motheye-filter på større skjermer klarer jeg ikke helt å svelge. Ser ikke helt hvorfor det skulle bli så enormt mye dyrere å påføre det på en større skjerm men så aner jeg jo ikke hvordan dette egentlig gjøres/er. Folk kjøper jo stadig større skjermer og siden det er en toppmodell så er det jo litt spesielt å ikke levere den i større format enn 46" ja. En sammenligning mellom 9706 og "lillebror" 52PFL9606 vil jo være interessant for mange vil jeg tro. Har Hjemmekino noen planer på å se nærmere på 9606 eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gir moth eye filteret kun mindre refleksjoner og bedre kontrast i dagslys eller gir det også bedre kontrast/sortnivå ved mørkt rom? Ser at Philips skryter på seg en enorm dynamisk kontrast på 9706 modellen kontra 9606 modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovegeir
    Gir moth eye filteret kun mindre refleksjoner og bedre kontrast i dagslys eller gir det også bedre kontrast/sortnivå ved mørkt rom? Ser at Philips skryter på seg en enorm dynamisk kontrast på 9706 modellen kontra 9606 modellene.
    Var en enorm forskjell ja.
    9706:
    Dynamic screen contrast: 150,000,000:1
    9606 40" og 52":
    Dynamic screen contrast: 5,000,000:1
    9606 37" og 32":
    Dynamic screen contrast: 500,000:1

Har sett litt på produktspesifikasjonene for de ulike variantene og det er noen små forskjeller innenfor 9606 modellene også i tillegg til de vi kjenner til mellom 9606 og 9706 som har Moth-filter og Bright Pro.

Ser også at bildemotoren hos 46" 9706 opererer med 1200Hz Perfect Motion Rate mens 9606 i 40" og 52" har 1000Hz. 37" 9606 har 800Hz Perfect Motion Rate og 32" 906 har 600Hz Perfect Motion Rate.

Info er tatt ifra Philips.co.uk.
    52" 9606 er faktisk litt smalere enn 46" 9706. 52" har dybde på 39mm, 46" 9706 har 43mm.
    32" og 37" 9606 bruker forøvrig edge-LED i motsetning til de som er 40"+ og har dermed lavere brightness med 450 cd/m^2 mot 500cd/m^2 hos resten av 9000-serien.
    32" 9606 opererer også med 1ms responstid mot de resterende modellene som alle har 0,5 ms responstid.
    32" og 37" har heller ikke årets Ambilight XL med to LED-rader men Spectra 3.

Side 4 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •