Philips 2011 LED LCD-TV 9706, 8606, 7606, 6606, 5606 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 347
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men altså, elkjøp/lefdals 42pfl7676 ligger jo 1000,- under komplett/mpx tar for 42PFL7606, 8995,- vs 9995,-? Samme **** om det er et eget navn på varen, når den faktisk er langt billigere? Ser ikke problemstillingen enkelte forsøker å konstruere her .

EDIT: 42PFL7606 og 42PFL7666 har 400Hz og HD Natural Motion, 42PFL7676 har 600Hz og Perfect Natural Motion! Så da er den jo tilogmed vesentlig bedre, for en lavere pris.

Her er full spec på alle 3:
    42PFL7606T
    42PFL7666K
    42PFL7676T

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Men altså, elkjøp/lefdals 42pfl7676 ligger jo 1000,- under komplett/mpx tar for 42PFL7606, 8995,- vs 9995,-? Samme **** om det er et eget navn på varen, når den faktisk er langt billigere? Ser ikke problemstillingen enkelte forsøker å konstruere her .

EDIT: 42PFL7606 og 42PFL7666 har 400Hz og HD Natural Motion, 42PFL7676 har 600Hz og Perfect Natural Motion! Så da er den jo tilogmed vesentlig bedre, for en lavere pris.

Her er full spec på alle 3:
    42PFL7606T
    42PFL7666K
    42PFL7676T
    Nå er det du som gnåler og lager problemstilling her da!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Nå er det du som gnåler og lager problemstilling her da!
    Trokke det,:-D

Men, hva jeg synes er rart er at flatpanels.dk mottok en Philips 2011 modell lenge før deres to siste test anmeldelser. Hva kan dette skyldes?
    Vil de ikke offentliggjøre at plasmaens tid er truet?:-D

[agurktid.......eller?] :twisted:

Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lydmuren
    Er positivt overrasket over prisen, dette er jo toppmodellen i årets 9000 serie og 9705 kostet ca 5000 mer da den ble lansert. Det ryktes at 9706 har vunnet en Eisa pris også i år, men det har jo Philips hatt for vane å gjøre de siste årene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovegeir
    Er positivt overrasket over prisen, dette er jo toppmodellen i årets 9000 serie og 9705 kostet ca 5000 mer da den ble lansert. Det ryktes at 9706 har vunnet en Eisa pris også i år, men det har jo Philips hatt for vane å gjøre de siste årene.

Må si meg enig med deg angående prisen, men det kan jo være et intro-tilbud slik som de kjørte på 9705 i fjor? Til sammenligning selger NetonNet 50PFL7956T til samme pris. Philips 50PFL7956T Verdens første 50" Smart TV i kinoformat

Mulig det ikke er et intro-tilbud selvsagt da prisene har falt siden i fjor og det ikke ville være så altfor mye å spare da prisen som AVland.co.uk opererte med på ca 23 tusen ikke gir den helt store sparingen sett opp mot tilbudet som var på 9705 ved lansering.
    Lurer på når den blir tilgjengelig for levering da, har jo lest at den muligens skulle drøye helt til oktober og at 9606 modellene skulle bli tilgjengelig først...? Samtidig må den vel være tilgjengelig for kjøp i minst 10 land før oktober for å bli vurdert av EISA eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser også at 32" 9606 er tatt vekk på Philips hjemmeside der den har lagt ute en stund. Philips - 9000-serien -
    Kommer vel til å legge ut de nye modellene der snart da. Der står det jo også en anbefalt utsalgspris på de ulike modellene.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Under 20,000,- for 46" 9706 hadde jeg absolutt ikke forutsett. Mulig det er et introtilbud som du sier Wikne. Jeg har vært og snakket med selgere på Elkjøp flere ganger om denne serien med tver og det virket som september var måneden da de trodde disse ville komme i salg.

Jeg kan samtidig legge til følgende nyheter:
    Philips 46" 3D LED-TV 46PFL8606T - Elkjøp
    Jeg må innrømme at dette var positivt aggresive priser fra Phillips/Elkjøp. Vi får håpe det er prisen Elkjøp kommer til å ligge på framover.

Dette gjør at jeg får litt nerver anngående bestillingen min av en 55" samsung D8005. Jeg hadde egentlig planer om å vente på philips sin 8/9 serie, men har planer om å slå til på et tilbud på nevnte samsung denne uken. Jeg får ta med Samsungen hjem og vurdere om sortnivå/backlight bleeding er merkbart i min stue.

Edit: Jeg så noe som jeg reagerte på og virket litt rart. Da jeg må henge tven på veggen hjemme så ser jeg mye på vekten til skjermene. Elkjøp nevner følgende vekter for 8 og 9 serien:
    46pfl8606 = 23 Kg (Uten stativ)
    46pfl9706 = 16 Kg (Uten stativ)
    Til sammenligning så står 47pfl7666 oppført til 18.6 Kg. Dette virker litt rart syntes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil
    Under 20,000,- for 46" 9706 hadde jeg absolutt ikke forutsett. Mulig det er et introtilbud som du sier Wikne. Jeg har vært og snakket med selgere på Elkjøp flere ganger om denne serien med tver og det virket som september var måneden da de trodde disse ville komme i salg.

Jeg kan samtidig legge til følgende nyheter:
    Philips 46" 3D LED-TV 46PFL8606T - Elkjøp
    Jeg må innrømme at dette var positivt aggresive priser fra Phillips/Elkjøp. Vi får håpe det er prisen Elkjøp kommer til å ligge på framover.

Dette gjør at jeg får litt nerver anngående bestillingen min av en 55" samsung D8005. Jeg hadde egentlig planer om å vente på philips sin 8/9 serie, men har planer om å slå til på et tilbud på nevnte samsung denne uken. Jeg får ta med Samsungen hjem og vurdere om sortnivå/backlight bleeding er merkbart i min stue.

Edit: Jeg så noe som jeg reagerte på og virket litt rart. Da jeg må henge tven på veggen hjemme så ser jeg mye på vekten til skjermene. Elkjøp nevner følgende vekter for 8 og 9 serien:
    46pfl8606 = 23 Kg (Uten stativ)
    46pfl9706 = 16 Kg (Uten stativ)
    Til sammenligning så står 47pfl7666 oppført til 18.6 Kg. Dette virker litt rart syntes jeg.
    '
    Si ikke det. 9706 har nemlig høyttalerne i foten og ikke i selve skjermen. Det gjør at de har klart å slanke den til tross for at den ikke bruker kant-LED. Men det er selvsagt snakk om en del kilo forskjell ja. 8606 er jo mindre rent fysisk ser en på målene. Virker jo litt rart med tanke på det. Kanskje det er selve materialet på Tvene som er ulikt, alu på 9706 kanskje?:P aner ikke hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVland.co.uk oppgir vekten til 9706 slik: Weight 10.2kg

Så man får nok ta disse opplysingene med en klype salt enn så lenge, til Philips legger ut sine produkt-leaflets på sin hjemmeside. Målene er vel heller ikke like.
    46PFL9706T Dimensions Width 1090mm
    Height 670mm
    Depth 39.5mm

Høyde (cm) 71,80
    Dybde (cm) 24,70
    Bredde (cm) 108,30
    Vekt (kg) 20,00
    Høyde uten stativ (cm) 66,00
    Dybde uten stativ (cm) 4,30
    Bredde uten stativ (cm) 108,30
    Vekt uten stativ (kg) 16,00

Virker som de har blandet litt mellom mål med og uten stativ sammenlignet med Elkjøp sine..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    46PFL9706 skal testes i neste nummer av bladet Hjemmekino som slippes i slutten av denne mnd. Jeg er spent på om det er verdt å oppgradere fra 9705 til 9706, altså om det er noen reelle forbedringer som er spesielt merkbart.
    Det blir også spennende å se om hvordan 52PFL9606 klarer seg mot Sony sin 9xx serie som har omtrent samme antall lokale dimming soner.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil vel neppe overraske mange:P Har vel ikke vært altfor mye innovative trekk hos de andre produsentenes 2011 modeller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    46PFL9706 skal testes i neste nummer av bladet Hjemmekino som slippes i slutten av denne mnd. Jeg er spent på om det er verdt å oppgradere fra 9705 til 9706, altså om det er noen reelle forbedringer som er spesielt merkbart.
    Det blir også spennende å se om hvordan 52PFL9606 klarer seg mot Sony sin 9xx serie som har omtrent samme antall lokale dimming soner.
    Når tror du vi vil se neste nummer av Hjemmekino i PDF? kommer jo som regel litt før papirutgaven..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wikne
    Vil vel neppe overraske mange:P Har vel ikke vært altfor mye innovative trekk hos de andre produsentenes 2011 modeller.
    Det er jo stort sett Sony som er den reelle konkurrenten slik jeg ser når det gjelder toppmodellene i LCD kategorien. LG sine kommende nano LED modeller vet jeg ikke om ble tatt med i vurderingen av årets pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo stort sett Sony som er den reelle konkurrenten slik jeg ser når det gjelder toppmodellene i LCD kategorien. LG sine kommende nano LED modeller vet jeg ikke om ble tatt med i vurderingen av årets pris.
    Mhm. Gikk ut ifra at de ikke ble regnet med i denne runden ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når tror du vi vil se neste nummer av Hjemmekino i PDF? kommer jo som regel litt før papirutgaven..
    Det varierer hvor fort PDF utgaven blir lagt ut på nett, noen ganger kommer den veldig tidlig og andre ganger ikke, men den pleier å komme ut iallefall minst 1 uke før jeg mottar bladet i posten. Jfinneru kan sikkert svare på dette, men jeg krysser fingrene for at vi får se testen i god tid før 31. august.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom den videoen er reel så var den jo rimelig avslørende selv man man ikke får tilgang.

PHILIPS 46PFL9706 3D TV EISA AWARD‏ - YouTube
    www.youtube.com/watch?v=cPBrO75ZPkE
    1 min. - 4. aug 2011 - Lastet opp av EISAAWARDS
    The best 3D TV of this year 2011-12 is this Philips 46PFL9706. It has won an EISA Award.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom den videoen er reel så var den jo rimelig avslørende selv man man ikke får tilgang.

PHILIPS 46PFL9706 3D TV EISA AWARD‏ - YouTube
    www.youtube.com/watch?v=cPBrO75ZPkE
    1 min. - 4. aug 2011 - Lastet opp av EISAAWARDS
    The best 3D TV of this year 2011-12 is this Philips 46PFL9706. It has won an EISA Award.
    Det ser ut som at EISA gjengen har gått på en liten tabbe her ja, hvis meningen var å holde dette helt hemmelig før prisene blir offentligjort, men det er jo som regel alltid noen som klarer å finne det ut på forhånd uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det varierer hvor fort PDF utgaven blir lagt ut på nett, noen ganger kommer den veldig tidlig og andre ganger ikke, men den pleier å komme ut iallefall minst 1 uke før jeg mottar bladet i posten. Jfinneru kan sikkert svare på dette, men jeg krysser fingrene for at vi får se testen i god tid før 31. august.
    Får håpe det ja. Må bare få tilgang først. Kjøpte årsab. for en stund tilbake og har fått de siste 2 utgavene i posten men får ikke tilgang til pdf enn så lenge. Ble bare Gull-medlem når jeg skrev inn ab.koden noe som vel er litt rart. Må vel presentere egen hjemmekino for å bli gull-medlem? Har sendt beskjed og håper det lar seg ordne snart..

Side 3 av 18 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •