Philips 2011 LED LCD-TV 9706, 8606, 7606, 6606, 5606 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 18 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 347
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mikaelft
    Er dere fornøyd med ambilight 2?
    Har selv en 40pfl8664h med Spectra 2, og har ikke noe å utsette på den. Spectra 3/XL gir jo større effekt men spectra 2 kan nok holde for mange vil jeg tro, kan jo ofte bli litt mye om en ikke bruker moderate innstillinger. Kommer også veldig an på innholdet en ser på.

Active Mikaelft sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt Philips 55PFL7606 og wi-fi adapter har enda ikke sett den i real life så jeg er spent på å få åpnet pakken

Har og bestilt en Onkyo TX-NR709 receiver.

Men hvilke briller trenger jeg for å spille dual-gaming? Finner de ikke på nett...
    ---
    Onkyo & Cerwin-Vega hjemmekino
    http://avforum.no/myhometheater/mikaelft

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt Philips 55PFL7606 og wi-fi adapter har enda ikke sett den i real life så jeg er spent på å få åpnet pakken

Har og bestilt en Onkyo TX-NR709 receiver.

Men hvilke briller trenger jeg for å spille dual-gaming? Finner de ikke på nett...
    Post gjerne dine erfaringer med denne skjermen, er nysgjerrig på om denne er value for money og brukbar til vanlig tv titting + film.

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt denne jeg også utifra tester og anmeldelser. Elkjøp skal få den inn i månedsskiftet. Lurer litt på de gamingbrillene jeg også.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mean69
    Har bestilt denne jeg også utifra tester og anmeldelser. Elkjøp skal få den inn i månedsskiftet. Lurer litt på de gamingbrillene jeg også.
    Elkjøp har allerede fått de!

For 3D gaming på denne Tv'en, trenger du ett 3D gaming kit.
    Gaming kittet heter: PTA436
    ---

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp har allerede fått de!

For 3D gaming på denne Tv'en, trenger du ett 3D gaming kit.
    Gaming kittet heter: PTA436
    Bare for å presisere: Som du skrev i forrige innlegg trenger man kun disse spesialbrillene med ulike glass dersom man skal spille to stykker i fullskjerm i 2D. For spilling i 3D er det jo de vanlige 3D brillene som gjelder.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Burderer å bytte Samsung LED med Phillips 46PFL9706T

Jeg kjøpte for en stund siden en Samsung UE55D7005. Sykt pen TV men den hadde enormt mye clouding/lys inn fra sidene. Fikk byttet den i en ny siden jeg trodde det var noe alvorlig galt med den jeg hadde fått, men den jeg fikk tilbake var like "dårlig". Har forsøkt de fleste kalibreringer, uten at resultatet har blitt veldig mye bedre.

Konklusjonen er vel at jeg ikke har helt troa på kant-led lenger. Har tråla rundt i ulike fora og sjekke en del reviews og det nærmeste jeg kommer noe som kan funke for meg er muligens en Phillips 46PFL9706T. Noen her som har erfaringer med denne modellen? Kunne tenkte meg en TV som var over 50", men har forstått det slik at modellen 52PFL9606T ikke er like bra... eller tar jeg feil der?

Gode tips tas imot med takk da Samsungen henger i en tynn tråd takket være returretten til Lefdal

Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lui
    Jeg kjøpte for en stund siden en Samsung UE55D7005. Sykt pen TV men den hadde enormt mye clouding/lys inn fra sidene. Fikk byttet den i en ny siden jeg trodde det var noe alvorlig galt med den jeg hadde fått, men den jeg fikk tilbake var like "dårlig". Har forsøkt de fleste kalibreringer, uten at resultatet har blitt veldig mye bedre.

Konklusjonen er vel at jeg ikke har helt troa på kant-led lenger. Har tråla rundt i ulike fora og sjekke en del reviews og det nærmeste jeg kommer noe som kan funke for meg er muligens en Phillips 46PFL9706T. Noen her som har erfaringer med denne modellen? Kunne tenkte meg en TV som var over 50", men har forstått det slik at modellen 52PFL9606T ikke er like bra... eller tar jeg feil der?

Gode tips tas imot med takk da Samsungen henger i en tynn tråd takket være returretten til Lefdal
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...706t-test.html
    Philips 46PFL9706H
    Philips 46PFL9706K - Test - CHIP Online
    Philips 46PFL9706T: Philips 3d-tv sätter svärtan - M3

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lui

7606:
    Philips - 7000 series Smart LED-TV 140Â*cm (55&#034 Easy 3D DVB-T2/C - 55PFL7606T/12 - 7000-serien - TVer - Lyd og bilde

Denne Full HD LED-TVen har den mest avanserte LED-belysningsteknologien som finnes, i kombinasjon med en oppsiktsvekkende minimalistisk design, en praktfull bildekvalitet og det laveste strømforbruket i sin kategori. I tillegg finnes det ingen farlige stoffer i LED-belysningsteknologien. Med LED-bakbelysning kan du dermed glede deg over lavt strømforbruk, stor lysstyrke, utrolig kontrast, skarphet og levende farger.
    ---

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha ekte bakled med dimming så er 9706 veien å gå. Den er i en egen klasse i lyse rom pga sitt frontfilter. Dette fungerer meget bra sett ved selv syn i butikk! Ville også sett på HX920 samt 58PFL9956 som begge leveres over 50" med bakled. De koster-men leverer!

7606 som det er linket til er egde led. Kun 9706 og 9606 samt 9956 har ekte bak led med dimming hvis jeg har lest spec til Philips rett.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Hvis du skal ha ekte bakled med dimming så er 9706 veien å gå. Den er i en egen klasse i lyse rom pga sitt frontfilter. Dette fungerer meget bra sett ved selv syn i butikk! Ville også sett på HX920 samt 58PFL9956 som begge leveres over 50" med bakled. De koster-men leverer!

7606 som det er linket til er egde led. Kun 9706 og 9606 samt 9956 har ekte bak led med dimming hvis jeg har lest spec til Philips rett.
    Har snuset litt på HX920. Virker som en flott TV, men smertegrensen går på 20 lapper. Synd jeg ikke fikk med meg forrige helgs tilbud på Elkjøp.

Har sett på 9706 og den var veldig fin der, men det er jo de fleste TVer Overasket over hvor mye clouding det var på Samsungen når jeg fikk den opp på veggen.

Ikke sett Phillips sin 9606 i butikk enda, men har forstått at den ikke har samme frontfilter.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Er ute etter oppsett til bilde innstillingen på min nyinnkjøpte
    Philips 47pfl7666t/12 tv.
    Ser et oppsett i tråden her på 7606 , er dette sammen tv ?
    Kan jeg bruke samme oppsett på min tv ?
    Fant ik de innstillingene for rød grønn og blå på min meny .
    Tvn brukes sammen med viasat hd tuner og philps bluray spiller .( bdp7500 mk2)

På forhånd takk .8)

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Ellkjøp og hentet tv-en idag. Har montert den på foten og satt den på stereobenken, men den skal henges på veggen seinere når hjelpere er tilgjengelig. Får finne meg en blu-ray og teste litt bilde. Blir ikke kjørt bildekalibrering før om en 14 dagers tid når tv-en har "gått seg til".

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver og henger opp tv'n på veggen nå :-)
    ---

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm....

Kan man ikke velge 3D selv om det er 2D-sending?
    ---

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm....

Kan man ikke velge 3D selv om det er 2D-sending?
    Ser ikke slik ut nei.

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver og henger opp tv'n på veggen nå :-)
    Hvor høyt opp på veggen henger du tv? Fra gulv til topp tv. Jeg har kjøpt ett slik veggfeste: Meida Mount veggfeste 32-55" - Elkjøp, og skal henge tv så høyt at jeg har mulighet for å ha senterht til KEF KHT-3005 settet mellom stereobenk og tv uten noe "luft" mellom senteren og tv-en.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor høyt opp på veggen henger du tv? Fra gulv til topp tv. Jeg har kjøpt ett slik veggfeste: Meida Mount veggfeste 32-55" - Elkjøp, og skal henge tv så høyt at jeg har mulighet for å ha senterht til KEF KHT-3005 settet mellom stereobenk og tv uten noe "luft" mellom senteren og tv-en.

Da har vi samme veggfeste jeg kjøpte denne:
    Om Veggfeste LED 32"-55" fra Teknikmagasinet , men den ser ut sånn som din. Teknikmagasinet har gammelt bilde...

TV'n henger ca. 75cm. fra gulvet. (fra gulv til bunn av tvkanten (ikke midt på da det er litt lavere der)
    Mellom center og TV er det 6,5 cm.

Min henger nå på gipsvegg, hva skal du henge opp på?

Se bilde.... receiveren har ikke kommet enda og ledningene er ikke skjult men alt blir i løpet av noen få dager!
    Jeg digger loungelight

Kanskje 2D til 3D vil fungere etter en softwareupdate? Jeg har enda ikke fått min WiFi usb-dongle så jeg kan ikke prøve dette nå.
    ---

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel sponplater den skal henge på. Tv benken min er 66cm høy, så jeg får vel pakke ut KEF KHT3005SE settet snart og måle senteren før jeg henger opp tv.
    Lurer på ny reciever og da en Onkyo TX-NR809 til å drive front og senter, og får jeg lov av fruen blir det å ha bakht også.
    Jeg har ett vinterprosjekt med kino i kjelleren, men det er det siste rommet som blir tillaget i kjelleren.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel sponplater den skal henge på. Tv benken min er 66cm høy, så jeg får vel pakke ut KEF KHT3005SE settet snart og måle senteren før jeg henger opp tv.
    Lurer på ny reciever og da en Onkyo TX-NR809 til å drive front og senter, og får jeg lov av fruen blir det å ha bakht også.
    Jeg har ett vinterprosjekt med kino i kjelleren, men det er det siste rommet som blir tillaget i kjelleren.
    Nice, i dag blir det en Onkyo TX-NR709 for å drive center og bakhøytalere.
    Skal teste ut 3d i dag.
    ---

Side 10 av 18 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •