Forslag til grei soveroms-tv 32 tommer opp til 3000 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til grei soveroms-tv 32 tommer opp til 3000 kr

Jeg HATER flatskjermer. Avskyr dem. Har ennå ikke sett en flatskjerm som er i nærheten av bildekvaliteten ved komponentinngang på min Panasonic 36" CRT. Og hver gang jeg går på Elkjip og Pervert håper jeg at de skal ha fått inn noe som ikke irriterer meg. Og like skuffet går jeg ut igjen... Det må sies at jeg er ekstremt følsom for "kryp" i bildet, det minste etterslep og ikke minst svartnivået...

Men innimellom må man bare kapitulere, spesielt når fruen ikke vil ha noe annet enn en pannekake på soverommet... Så er det noen som har et forslag til en rimelig flatskjerm, helst med full HD? Det virker som det meste i prisklassen er 720p. Som flatskjermhater vet jeg velsignet lite om det, men har det mye å si om det er 720p eller 1080i når den skal sitte i et takstativ i fotenden av senga? Og hva kan man anse som et godt kjøp på markedet for tiden? Håper noen kan hjelpe meg, så det igjen blir Kveldsnytt-fred på soverommet...

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med denne ??

Må vel være god nok til soveroms bruk?? :wink:

Prisen var hvertfall hyggelig.....

Selv har jeg ingen erfaring med den.

EDIT: Personlig sverger jeg til Panasonic sine plasma skjermer, og disse får du jo til en fordelaktig pris for tiden, om du vil opp noen hakk i prisklasse.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, men skulle gjerne hatt noe som noen har erfaring med. Og gjerne digitalt bakknett-mottaker også. Hvis mulig...

Når det gjelder plasma er vel ikke akkurat det så veldig aktuelt på soverommet. Er ikke de en del tyngre en LCD? Etter hvert skal dette over på et takfste. Og dessuten er det vel ikke så mange plasma i 32"-klassen. Er ikke det hovedsakelig større saker?

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mastiff
    Takk, men skulle gjerne hatt noe som noen har erfaring med. Og gjerne digitalt bakknett-mottaker også. Hvis mulig...

Når det gjelder plasma er vel ikke akkurat det så veldig aktuelt på soverommet. Er ikke de en del tyngre en LCD? Etter hvert skal dette over på et takfste. Og dessuten er det vel ikke så mange plasma i 32"-klassen. Er ikke det hovedsakelig større saker?
    Stemmer det, tenkte da på de litt større skjermene. Bilde kvaliteten er jo himmelsk på de i forhold til prisen....I mine øyne da.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •