Panasonic TX-P42G20E vs. LG 42SL8500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P42G20E vs. LG 42SL8500

Har minimalt med peil på tv'er og det er sikkert super irriterende med en haug med slike som meg som kommer inn og bare spør ut i det blå. Men nå har jeg landet litt på en av disse to tror jeg...

Har satt en maksgrense på 6000,- egentlig på tv. Og da trooor jeg disse to kan være gode kandidater. Noen synspunkter eller erfaringer? Hvilken ville du valgt.

Heller litt mot plasma'en siden jeg har plasma fra før og har vært veldig fornøyd med den. En eldre panasonic det å.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    42SL8500 er en 2009-modell, vil sterkt fraråde å kjøpe denne. Da bør du mye heller se på 42LE530N/5300, som er årets generasjon av tilsvarende tv.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner ikke noe om LGen er, men har en G20. Ganske fornøyd med bildet, men opplever banding, og aner ikke hvordan LGen er på dette. Synes også at lyden er tam og "støyete".

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg vet, er sl8500 lcd vanlig. Den nye er kant led. Jeg syns SL8500
    er mye bedre enn den nye modellel..Mye clouding på den nye.
    Liker faktisk sl serien veldig godt..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at jeg har kjøpt plasma til stua, så anbefaler jeg det på det sterkeste.

Kjøp G20. Mulig det er nesten dobbelt i pris. Hvis det er avgjørende så kjøp sl8500.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søk litt på Panasonic sitt svartnivåproblem over tid før du bestemmer deg... det er noen modeller som blir merkbart dårligere på dette området over tid (og vi snakker ganske "få" timer...). V20 virker på meg som det mest stødige.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg vært og sett litt rundt omkring... Og er bare enda mer forvirret!

Fra før har jeg en panasonic som er en 3-4år gammel, har egentlig vært veldig fornøyd med den!
    Nå var jeg på elkjøp og så på en samsung LE40C635xxe, men den stod til 8000 som er litt i overkant av mitt budsjett. Og ikke finner jeg den samme noe sted i nettbutikk heller... Der så jeg også panasonic'en og jeg ble ikke overimponert kjenner jeg. Så var jeg å så på panasonic TX-P42GT20E, den så helt sinnsykt bra ut, men den var koblet opp på blu-ray spiller å da så... Mens de på elkjøp var det vanlig tv kanal. Så de hadde GT20E-modellen til 8000 på netshop. Hjelp!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •