Ehm.. Hva har skjedd med TVen min? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dubious
    lever tilbake dritten og skaff en LG :P
    LG? You made my day

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei.. etter at jeg ga opp koblet jeg i fra alt på TVen så den var klar til at Samsung skulle komme å hente den, men dem har enda ikke kommet så jeg prøvde TVen bare for å teste en sisste gang og da fungerte den igjen Hva kan være grunnen? Det kan ha blitt iorden fordi jeg koblet alt fra og det har stått noen dager uten noe tilkoblet pga det "hang seg opp" ? Jeg skifter ofte mellom inngangene

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    LG? You made my day
    Nå er det slik at LG lager gode tver, og de nyeste LEX er jo råbra. LEX8 er ifølge en testside "den beste tven de har testet", og de har testet mange.

LG 47LEX8

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lolas
    Okei.. etter at jeg ga opp koblet jeg i fra alt på TVen så den var klar til at Samsung skulle komme å hente den, men dem har enda ikke kommet så jeg prøvde TVen bare for å teste en sisste gang og da fungerte den igjen Hva kan være grunnen? Det kan ha blitt iorden fordi jeg koblet alt fra og det har stått noen dager uten noe tilkoblet pga det "hang seg opp" ? Jeg skifter ofte mellom inngangene
    En "reset" i form av frakobling av tilførselen til skjermen kan gjøre underverker, men det skal nok neppe være slik. Jeg hadde informert Samsung om dette slik at de fikk registrert saken i sine systemer (slik at du kan ta den opp på et senere tidspunkt om nødvendig), og brukt skjermen som normalt.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer det igjen, send den på service! Samsung dekker heldigvis 5 års garanti uten problemer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min gamle Panasonic-traver ble sendt på reparsjon i går med "samme problem".

Plutselig slutta HDMI-inngangene til tv-apparatet å fungere. Jeg prøvde med ørten kabler, og trodde først det var noe galt med receiveren, da den begynte å oppføre seg rart (sikkert fordi den ikke klarte å få kontakt).

Anyway så var det for min del bare å kontakte Lefdal, så ordner de med henting der jeg bor. I tillegg ordna de med tilsending av emballasje dersom du ikke har det liggende.

TV'en min har vel en markedsverdi på maks 2.000 kroner i dag. Med tanke på logistikkutgiftene Lefdal må ha på å hente, sende min tv fra Trondheim til Kongsvinger for å reparere et par HDMI-innganger (+ å sende ut emballasje i egen budbil), samt å bringe den tilbake så vli jeg tro det er et massivt tapsprosjekt for dem.

Men ikke mitt problem 8)

Jeg er bare happy med servicen.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke lefdals problem heller, mer panasonics . Uansett bra du er fornøyd med servicen .

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •