PS63C7705 Bildet hakker fra ps3.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS63C7705 Bildet hakker fra ps3.

Hjelp! har kjøpt meg ny tv! ( SAMSUNG PS63C7705 ) Men når jeg spiller film fra ps3, hakker bilde en gang i blandt, både på bd og vanlig dvd. Spesielt på raske bevegelser, på ansikt og hender! PS3èn stilte seg inn automatisk på 1080p /24 , men tvèn skal vell støtte dette??

Hvordan kan jeg løse dette? Takker for svar!! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant. Vurdere å kjøpe denne selv :-)

Har dessverre ikke noen konkrete tips... mulig noen ander her på forumet med mer erfaring har!

Ellers ville jeg prøvd å stilt ned til 720p, bare for å ha gjort det og testet om det hakket...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøv å slå av diverse bildebehandlingsfunksjoner

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe dumt forslag. På min Sony hjalp det å slå av såkalt bildebehandling. Men så er det LCD, da. Forøvrig gikk jeg tilbake til min gamle "bare HD-ready" plasma etter en stund.
    :-)

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det samme problemet som lcd'n har.
    Det kommer et lite rykk hvert 5/10 minutt når jeg ser film, akkuart som om 'noe' bygger seg opp, også må bare tv'n hakke litt for å slippe på trykket.

Jeg har bare det lille rykket i film nå og da, og ikke det andre de beskriver under.

Les:
    Unfortunately, for its many strengths, Samsung’s Motion Plus processing on the LE40C750 isn’t perfect. As with the C650 model, there were occasional motion irregularities when the system was enabled with the De-judder settings set to 0. Occasionally after a scene-cut, the on-screen video would appear slightly jerky for a few seconds, before recovering. These jerky incidents could sometimes go on for as long as 10 seconds, and were most visible with news channels feature high-speed headline tickers on the bottom of the screen. Disabling [Motion Plus] solved this issue. This is a shame, because Samsung’s motion processing system is one of few which we’d otherwise recommend to users unconditionally, due to the fact that it can be configured to avoid distorting the aesthetic of film material.

During 24p film playback from a Blu-ray Disc player, what appears to be the same issue manifested itself in the form of subtle frame skips every so often. Many users will probably never notice, but this does present a problem, because turning [Motion Plus] off on the Samsung LE40C750 results in slightly juddery playback of 24p film material. In other words, there is no mode with completely fault-free motion.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk et problem med at tv slo seg av og på igjen, ca 2-3 sekund uten bilde, når jeg brukte ps3, dette ble løst med å slå av "watch dog" i service meny.
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    prøv å slå av diverse bildebehandlingsfunksjoner
    På ps3 eller på tvèn?
    har bare feilen fra ps3, har cam med canal digital, og når jeg ser på film fra hd kanaler,er bildet helt strøkent..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av coopers
    Jeg fikk et problem med at tv slo seg av og på igjen, ca 2-3 sekund uten bilde, når jeg brukte ps3, dette ble løst med å slå av "watch dog" i service meny.
    Service meny?? Vanlig meny, eller er det noen triks?? :twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •