TV til 10.000, Panasonic TXP-50G20E? Eller andre alternativer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV til 10.000, Panasonic TXP-50G20E? Eller andre alternativer?

Denne tråden dreide seg opprinnelig om to alternativer til 7000 kr. Har bestemt meg for å gå opp til 10.000 istedet da jeg ser at prisforskjellen gir veldig mye mer TV for pengene. I stedet for å lage ny tråd modifiserer jeg denne... Vurderer sterkt Panasonix TXP50G20 akkurat nå, men tar gjerne imot anbefalinger og tips på andre TVer i samme prisklasse!

Opprinnelig trådstart:

"Hei alle sammen! Er ikke meningen å lage en ny kjip "hvilken tv skal jeg kjøpe da" tråd, men trenger litt tips/råd/erfaringer fra to spesifikke tver!

Skal ha en 42" TV tenkte jeg, og da står det mellom Panasonicen og LG'en som nevnt i tittelen. Begge ligger på ca.7K og ser veldig bra ut! Jeg har hørt bare fine ting om Panasonicen. LGen har jeg ikke hørt fullt så mye om, men den vant nylig en finfin EISA-award og virker veldig bra!

Det eneste jeg egentlig er opptatt av er: bildekvalitet. Så, er det noen her som har noen erfaringer med en eller begge disse TVene som kan anbefale den ene over den andre? Ser at noen her heller vil anbefale en Samsung over en LG, men jeg har ikke kunnet finne noen bra Samsung i 40-42" som ligger på 7K...tips tas imot med stor takk! "

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    G20 er overlegent best av disse to. LGen vant en eisapris for "beste billige led-tv"... og det er ikke et spes godt kvalitetsstempel i min bok.

Men hvorfor bare 42"? 50" er ikke så mye dyrere .

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lettere å gi deg en god anbefaling hvis du sier litt om hva du ønsker å bruke tv til Har du spillkonsoll, blu-ray, pc du skal koble til osv? Hva liker du å se på? Hva har du til tv-signal? Get, Canal D, kabel?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar!

jeg bestemte meg allerede på fredagen for å gå for panasonicen. Den hang tilfeldigvis rett over LGen på Lefdal på alnabru, og så etter min mening bedre ut!

Har derimot gått på en aldri så liten smell... jeg fant 50 tommers versjonen til en svært hyggelig pris på Expert. Fikk vite at det var utstillingsmodellen, som så helt topp ut, og jeg slo til. Når jeg kom hjem så jeg imidlertid med en gang at menybildet som stod på i butikken var brent inn i skjermen! Tenkte det kunne være noe midlertidig, men etter flere timers xbox spilling, litt film, og også litt analog "snø" som jeg hadde gående en stund, har det fortsatt ikke forsvunnet...

er redd dette er ganske så permanent og at jeg må stikke og levere tilbake TVen... bare de ikke slår seg vrange nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært og levert TVen tilbake til Expert og fått penga tilbake, de hadde ikke flere av den, så da må den kjøpes et annet sted.

MEN, er det noen her som har andre TVer å anbefale i 10.000kr klassen nå som jeg uansett må kjøpe TV på nytt? Jeg gjorde som Alastor her skrev og gikk opp til 50" istedet for 42", for 3000kr mer. Det syns jeg det var verdt. Men nå kan jeg jo også vurdere andre TVer til max 10K. Noen forslag folkens?

Jeg kommer til å bruke den mye til xbox-spilling, og til å se filmer/serier stort sett i HD. Kobler til PC med HDMI og blu-ray er også aktuelt. Vanlig TV-titting blir det antagelig lite eller ingenting av.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •