Erfaring med 46PFL7605H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Erfaring med 46PFL7605H

Hei.
    Min bror fyller 30 år om 2 uker,så min andre bror og meg selv tenkte på å spleise på en tv til han og vi så denne tven på salg...

Komplett.no - Philips 46" LED-TV 46PFL7605H

Har lest litt om den og tven har fått noen veldig bra anmeldelser og noen mindre bra,så lurte på om noen hadde noen erfaringer med denne tven...han ser ikke mye på tv men ser bluray og spiller litt ps3 og xbox 360.

Var innom en butikk her i oslo som hadde den på utstilling i dag og det så veldig bra ut men det gjør det jo alltid i butikken.

Takker på forhånd for all hjelp:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bumper denne, siden jeg også er interresert i andres erfaringer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,var ikke mye hjelp å få her men har kjøpt tven og levert den til min bror.
    hjalp til med å settte den opp og kalibrere den.
    Har spilt litt på,så en bluray og koblet til pcen til tven og må si at resultate ble bra.
    Har ikke sett noe åpenbar clouding eller ghosting som det heter..var litt skeptisk med en gang vi skrudde på tven,fabrikkinstillingene var ikke bra men etter litt tweaking i bildemenuen ble det veldig bra.
    Bluray ble som ventet veldig bra,spilte litt ps3 som også var bra,prøvde Black ops og GT5 og alt kjørte bra på skjermen
    Det eneste negative er innsynsvinkelen..den kunne vært bedre, brodern har en 3 seters sofa rett foran tven og sitter du i den ser det bra ut men sitter man i 2 setern på siden blir bilde litt blassere med en gang.
    Lyden er også ok for en Led tv å være men ville nok kjøpt meg noen eksterne høytalere.
    Ambilight var egentlig ganske artig,kult å se Bluray med ambilight på.
    Bra tv til en veldig billig penge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •