Hei!
Skal kjøpe meg ny TV i disse dager og driver og vurderer litt frem og tilbake. Hadde i utgangspunktet innstilt meg på en av Samsungs LED-skjermer (UE55C6005) ettersom jeg synes disse ser svært bra ut samt at TV'en må henge på veggen. Da jeg kun har gipsplate på vegg med ÈN stender i det feltet jeg tenker å henge tv'en så hadde jeg innstilt meg på veggfestet til samsung med kun èn skru.
Dro innom Soundgarden i Trondheim for å få demo på LED-skjermene da jeg hadde hørt noen rykter om clouding bl.a. Helomvending!! Fikk en demo av UE55C8705 ved siden av VT20, og fy for en forskjell på disse. Holder nå LED på en god armlengdes avstand. Både på farger/sortnivå og responstid KNUSER plasmaen Samsung tv'en.
Det jeg nå vurderer er om jeg skal gå for en av de 2 samsungplasmaene PS50C685 eller PS50C7705. Er det verdt de ekstra kronene å betale for 7serien? Leste review på flatpanels.dk og der kom det relativt klart frem at det ville lønne seg... Det er vel en viss forskjell i størrelse på disse? 7'ern er litt slankere? Og tilkoblinger på siden bak istedet for rett bak? Det må være sidetilkoblinger ettersom den skal henge rett på veggen...

edit:
hvordan fungere denne opptaksfunksjonen på 7705? er den såpass god at man kan droppe en pvr-dekoder? er det bare å koble til en ekstern hdd og kjøre på? denne "snakker" med epg'en ja?

takker for svar :razz: !