Harmony One VS. Philips 42PFL7674h/12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony One VS. Philips 42PFL7674h/12

Har nettop kjøpt en harmony one. Kjører ps3 til hdmi input på tv'en, surround via optisk til min vsx-1028 Pioneer reciever.

Av en eller annen grunn får jeg ikke surround på ps3 SPILL ved å kjøre hdmi via reciever. men får det når jeg kljører lyden via optisk (ved blueray filmer får jeg surround via hdmi???)

Men mitt andre problem og det som gjelder tråden er at når jeg setter kontrollen til å skifte hdmi inngang ved mine 2 aktiviteter (se tv og game) så skifter den til en helt annen hdmi ingang på tv'en en det jeg valgte under "setup" av kanalene.

feks:jeg trykker på game aktiviteten.kontrollen skifer til optisk inngang på receiver, og skifter til hdmi side på tv, når det egentilg skal være hdmi2 da det er det jeg valgte under setup...

Er det noe galt med modell scriptet på softwaren til harmony, eller er det noen triks dere kan gi meg?

Takker og bukker

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samme problem.

Hei.

Har også det problemet med at når jeg skifter aktivitet så skifter den til feil inngang. Problemet hos meg oppstod etter jeg oppdaterte programvaren på TVen. Uansett hva jeg skifter til av aktivitet (Utenom "se tv". Den fungerer) så skifte den til ext2. Skjønner ikke hvorfor den gjør det.

Min type er Philips 42PFL5604H

Har du funnet noen løsning?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen løsning.

Mulig logitech ikke har gjort endringer siden siste software update på tv'en. Valgte ext1 og ext2 da dette på tv'en tilsvarer hdmi1 og hdmi2.

Blir ikke perfekt, men har ikke noe og si når man velger aktivitet. Men kan bli litt surr når man velger fra direkte tv komandoer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvde noe tilsvarende hos meg, men fungerer ikke. Det hopper fortsatt til ext 2. Uansett hvordan jeg setter det. Har merkelig nok ikke fått svar fra kundeservice heller. Litt ulikt dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, merkelig.. Syns det burde funkere som smør da begge produkt er relativt nye! Det er jo en slags "learn" funksjon på harmonyen, har du prøvd denne også? Problemet med min phillips fjernkontroll er det at jeg ikke har en direkte knapp for hver inngang. Så når den skulle læres opp gikk den på source, for så å steppe ned til riktig inngang. Dette gikk treigt, og egentlig ganske ubrukelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Har prøvd å lære kontrollen hvis du mener med den hjelp knappen, men fikk ikke det til å fungere slik som det fungerte på andre ting den første gangen.

Har source knapp også å har prøvd den metoden, men det ville heller ikke fungere. Er ikke helt sikker på kordan den fungerte i starten. Da hadde jeg ikke noen slike problem med kontrollen.

Fikk foresten svar på kundeservice sent i går så får håpe de kan hjelpe.

Fant du en løsning på ditt problem eller har du det fortsatt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Ingen god løsning. Bruker bare ext i steden for hdmi når jeg setter opp kontrollen på pcen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. Får se om kundeservice kan hjelpe da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •