Velge mellom 2 tver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Velge mellom 2 tver

Hei.
    Har nettopp lagt en del tusen i ny 55 LED 3D tv og surround anlegg i kjellerstua og er meget fornøyd:-D

Tven i stua er en Samsung 40 LCD og er rundt 3.5 år og man begynner å se det,noe som gjør at jeg ser meg om etter en ny tv til stua men har ikke lyst til å gi mer en 6500-7000 kr siden jeg nettopp har lagt ut mye penger på tv i kjellerstua,sitter ikke mer en 2.5 meter fra tven så det holder med en 40tommer,har sett på disse 2. Sharp Aquos LC-40LE810E 40" LED LCD-TV 1920x1080, 4x HDMI, X-GEN, 100Hz, USB - Netshop

Komplett.no - Sony Bravia 40" LED-TV KDL-40EX710

Har googlet litt rundt omkring og ser at begge tvene får greie review men ville gjerne høre fra noen som har en av disse tvene om de er noe gode,kommer til å se litt bluray og spille ps3.
    Vil helst ikke gi mer en 7000 kr for tven så er det noen som har andre forslag til den prisen så ville jeg være takknemlig:wink:

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns bilde på sony tver er ganske bra da. Men den sharpen har jo det nye 4 fargesystemet. Kunne jo vært kult testa ut ser at den har vunnet en eisa award i tillegg, må jo telle for noe

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Synes selv den sharp tven så bra og det 4 fargesystemet de har virker bra men har hørt Sony tvene er bra også, så er i tvil men man finner mindre informasjon on Sharp tven på nett,noe som får meg til å lure litt.
    Vet ikke hvor mye man skal legge i at en tv har fått en eisa award,er ikke sikker på hvor mye det betyr for at tven er god men det gir vel en pekepinn

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    burde jo gi en liten pekepinn, nå har den ikke vunnet prisen pga kvalitet men heller på innovation, altså "god løsning" eller hva det kan kalles? Nyvinende teknologi? :P

du har ikke muligheten til å dra innom en butikk titte? dette gir jo absolutt beste inntrykket

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok,takker:-D
    Har sett sony tven i butikk men har ikke sett Sharp tven noen steder så vanskelig å si noe om den men Sony tven virker bra men man skal vel ikke gå ut fra hvordan bilde er i butikken,det jeg er mest redd for er clouding i bilde men Sony tvene skal vist ha lite av dette tror jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan spare lidt penge og købe EX500 i stedet da det har samme billedkvalitet, men bare er lidt tykkere end 710.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjekk ut elektrona på facbook