TV vs projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV vs projektor

Ok, er bare i vurderingsfasen nå, og har ikke tenkt å handle noe før om en god stund, men greit og vite hva jeg burde satse på

Har for øyeblikket en Samsung LCD TV på 32" og 720p (ifølge ps3 1080p :S)

Har også en Onkyo TX-SR508 med 4 hdmi inn og 1 ut.

Hvis jeg går til innkjøp av en billig hd projektor (5k 1080p, på tilbud f.eks.) vil det være verdt filmopplevelsen eller er det best og kansje kjøpe en større tv ?

Om jeg ikke kjøper projektor så muligens det blir en LED eller LCD tv, problemet med LED er at du sikkert får en 55" LCD til samme pris som en 42" LED (?) og jeg vil ha minimum 46" siden jeg skal på hybel til sommeren.

Hovedprobllemet med projektor blir vell det at siden jeg kun har 1 hdmi ut på receiveren så må jeg drive og plugge ut og inn bak receiveren hver gang jeg bytter mellom projektor/tv :/

Kom gjerne med innspill og råd.

Budsjettet ligger på 4500/5500 kr vil jeg tro (etter jeg får penger for jobbing i sommer, må spare litt til billappen og)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Når du snakker om projektor i den prisklassen du her beskriver tror jeg absolutt en TV vil gi deg langt bedre opplevelse til tross for mindre størrelse. Sats heller på en billig 50" plasma, gjerne Panasonic som også leverer relativt gode TVer i de lavere prissjiktene enn en blass, støyende projektor!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hører at plasma kan "svi" fast merker hvis jeg f.eks. set mye på discovery channel

Kansje bare en myte da, men ser at de selger forferdelige store og billige plasmaer på enkelte nettsteder

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •