Hva er det beste tilbudet på 42/46" pr. dags dato?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hva er det beste tilbudet på 42/46" pr. dags dato?

Hei
    Skal ha meg ny tv, og var egentlig innstilt på å kjøpe LED pga utseende, men er selvfølgelig viktigere med bra bilde. Så om det er plasma, LCD eller LED spiller liten rolle. Skal brukes en del med PC tilkoblet, så da er vel plasma best.

Uansett, er det noen knalltilbud for tiden? Har prøvd å se litt på nyttårssalget, men har liksom ikke falt pladask for noe som helst... Så på en LG som MPX hadde, men ble ikke noe av..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert.no - / Lyd & Bilde/Flat-TV/LCD TV/36-52"/TANDBERG DISPLAY ERGOCLASS II 42"LCD TV

Vet ikke om akkurat dette er noe tilbud (EDIT: ser i avisa dems at de skal ha 6290,- for den), men hvordan er egentlig disse Tandberg-tv'ene? Har Tandberg sin Ergosound-planke, og er jo ekstremt fornøyd med den (og ikke minst den byttegarantien man har).

Ellers så ser jeg denne på Expert:
    Expert.no - / Lyd & Bilde/Flat-TV/Plasma TV/37-50"/PANASONIC TXP42GT20E 42"PLASMA TV

Noen erfaringer med den? Vil ikke legge stort mer enn 10 lapper i dette, så det var jo perfekt. MEN: 50" når jeg sitter ca. 2,30 fra tv'n, blir ikke det litt for stort?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste kjøpet per i dag er Panasonic PX-P42GT20 for kr 8990.
    Mer value for money skal vell en lete lenge etter.

Panasonic TX-P42GT20E 42" Plasma 3D ! 1920x1080, 4xHDMI, Wifi, THX, 600Hz - Netshop

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk! Jeg må si denne så alldeles utmerket ut! Har lest testen av den og, og den fikk jo skryt på alkle de punktene som er viktig for meg.. 3D er ikke viktig for meg, men er jo en ting som jeg føler kanskje er kjekt å ha..

Lurer serriøst på om jeg bare skal fyre avgårde en bestilling... Likte veldig godt hva jeg så her!

En viktig ting som jeg slet med på min nåværende TV:
    Ser denne har en optisk utgang. Jeg har veldig lyst at ALL lyd som går inn til TV'n skal gå direkte ut igjen gjennom den optiske utgangen, pg ned til lydplanken min. Dette gikk ikke på min nåværende tv pga noe lydformatpiss..

Vil jeg oppleve samme på denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rikkmund
    Beste kjøpet per i dag er Panasonic PX-P42GT20 for kr 8990.
    Mer value for money skal vell en lete lenge etter.

Panasonic TX-P42GT20E 42" Plasma 3D ! 1920x1080, 4xHDMI, Wifi, THX, 600Hz - Netshop
    Var innom Expert i går, og der hadde de visst denne på tilbud til 7999,- så jeg slo til tvert. Er helt utrolig fornøyd!

Eneste jeg skulle ønsket jeg kunne funnet ut nå, er hvordan sette den opp helt perfekt under profesjonell-instillingene.

Har den nå på "dynamisk" da jeg syntes de andre innstillingene ble for mørke.

Takk for tipset

Nå må jeg bare finne ut hvilke 3d-briller jeg skal kjøpe.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    plasma egner seg IKKE for PC da

og egner seg heller ikk til sånne som meg som faller i søvn og våkner med "DENON" brent inn i bildet (ikke at jeg har plasma, så har ikke skjedd)

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dubious
    plasma egner seg IKKE for PC da

og egner seg heller ikk til sånne som meg som faller i søvn og våkner med "DENON" brent inn i bildet (ikke at jeg har plasma, så har ikke skjedd)
    Har en Panasonic plasma fra ca 2006 og den har stått på med både Call of Duty hud og diverse logoer over natten uten at det har vært mer enn et par timers image retension...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •