Hjelp til ny LCD Tv.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til ny LCD Tv.

Heisann,

Skal ha meg en ny tv i stuen Har en 40" Le-M86 i dag, den skal ned i tv stuen.

Har funnet ut at jeg vil ha 55", men er åpen for forslag.

Har sett mye på Samsung UE55C8705. Noen som har andre forslag.

Har Canal Digital kabel tv, så om tv`en kan ta kort så jeg slipper tuner så er det bra, men ikke ett must.

Også ok om den ikke bygger for mye, derfor jeg har sett på LED. Samtidig har vi en stue med store vinduer og hvitmalte vegger.

3D er ikke ett krav, men skader vel ikke å ha det med heller.

Alle synspunkt mottas med takk

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville vurdert plasma hvis du har mulighet å bruke gardiner på de værste soldagene som f.eks Samsung PS50C7705/63C7705 mye info ang disse på forumet. Plasma gir mest og best bilde for penga over 50" ganske enkelt.

Evt på LED ville jeg vurdert LG sin LE850(2D)/LX950(3D). Philips sin 9705 finnes desverre kun i 46" sålangt evt kikket på 58" 21:9 som er konge film skjerm!! Sony sin 52HX900 har sykkt bra bildekvalitet.

I mine øyne er alle disse andre tvene bedre enn 8705 som er kun er egde led ergo du betaler mye for å få tvn tynn uten at bildekvaliteten blir så mye bedre..
    Alle de andre har bakled noe som gir mye bedre kontroll over bilde og bedre sortnivå. LG og Sony har også litt bedre innsynsvinkel.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode innspill.

Må absolutt ikke ha LCD, men har en htpc, og da trodde jeg det ble best med LCD

Samsung 50" 7705 er nok en konge tv, men jeg vil helst ha 55" , for å ikke angre på å ha kjøpt for liten tv med engang , hehe. Kona har til og med sagt ja til 55", og det må utnyttest

Var også og sjekket 63" 7705, men den er litt for stor for min stue, var enorm forskjell på 55" & 63", mye mer enn jeg trodde.

Har ikke lyst å bruke mer enn max 20K.

Hva med Samsung PS58C6505XXE?

Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Jeg ville vurdert plasma hvis du har mulighet å bruke gardiner på de værste soldagene som f.eks Samsung PS50C7705/63C7705 mye info ang disse på forumet. Plasma gir mest og best bilde for penga over 50" ganske enkelt.

Evt på LED ville jeg vurdert LG sin LE850(2D)/LX950(3D). Philips sin 9705 finnes desverre kun i 46" sålangt evt kikket på 58" 21:9 som er konge film skjerm!! Sony sin 52HX900 har sykkt bra bildekvalitet.

I mine øyne er alle disse andre tvene bedre enn 8705 som er kun er egde led ergo du betaler mye for å få tvn tynn uten at bildekvaliteten blir så mye bedre..
    Alle de andre har bakled noe som gir mye bedre kontroll over bilde og bedre sortnivå. LG og Sony har også litt bedre innsynsvinkel.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bestille Samsung 55C8705 tidlig denne uken , i helgen var nett pris på 19490,- på web butikk hos lefdal & elkjøp.

Pris ble satt opp til 22990,- mandag morgen mener jeg

Noen som har tips til hvor denne selges under 20K?

Irriterende at prisen blir satt opp 3500,- :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å avslutte tråden.

Jeg har nå kjøpt meg en Sony 55EX710 , meget fornøyd så langt.

Om noen har lik tv og har kalibrert den er jeg takknemlig om noen sender meg PM med sine innstillinger!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •