Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000 - Side 62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 62 av 63 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 SisteSiste
Viser resultater 1,221 til 1,240 av 1255
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av newman221
    Ja, 2012-modellene støtter Netflix. Men siden Samsung ikke tillater det på 2011-modellene ville jeg ikke stolt på at Netflix har støtte neste år hvis det kommer en oppdatering av programmet...

Men liker du bildekvalitet ville jeg ikke valgt Samsung. De er ikke spesielt flinke... De ser bra ut i avslått tilstand, men bildet er ikke superdupert.
    Kjøp heller en Panasonic eller Philips. Myyyye bedre.

Og for all del: IKKE LEGG VEKT PÅ SMART-TV. Det er som å vandre 7 år tilbake igjen tid. Treigt, lite støtte, upraktisk og tungvint. Kjøp heller en tv uten Smart-funksjoner og en bitteliten mediacenter-pc
    Angående bildekvalitet så er Samsung primærønsket nettopp pga det eksterne designet. TVen skal til stua, og jeg har allerede et dedikert kinorom med en Philips. Så TVen vil brukes til å se på vanlig TV, ikke film. Men det hadde vært praktisk å også ha tilgang til serier via Netflix i stua.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    D-serien er 2011, E-serien er 2012. TV-produsentene pleier som regel å komme med de nye tv-ene sine i løpet av første kvartal eller begynnelsen av andre samme året. Så Samsungs F-serie vil dukke opp i mars/april et sted, tipper jeg...
    Jeg ser elkjøp fortsatt selger TVer med D i betegnelsen, så da er det trolig at de modellene jeg nevner vil være å finne i butikkene i allefall hele første halvår 2013 da - og antagelig til en langt rimeligere penge?
    --
    Thorbjørn

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da bestilte gamle far 6000, den jeg hadde planer å kjøpe så da blir det ikke tv på meg :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt meg en Samsung UE55D8005 og er stort sett fornøyd. Sliter desverre en del med bildet under fotballkamper. Har problemer med at fargene på draktene henger igjen ved raske bevegelser. Dette er særlig gjeldende ved røde farger. Har ikke opplevd dette på billigere tver jeg har hatt tidligere, så dette er skuffende.

Er det noen andre som har erfart noe lignende? Og er det neo jeg selv kan gjøre for å fikse dette? Har kalibrert bilde etter anbefalte innstillinger som jeg har funnet her på forumet.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Kjør gaming-modus, så slår du av alt av prosessering. Har du fremdeles etterslep er sannsynligheten større for at problemet ligger i kilden enn TVen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sappi
    Jeg har kjøpt meg en Samsung UE55D8005 og er stort sett fornøyd. Sliter desverre en del med bildet under fotballkamper. Har problemer med at fargene på draktene henger igjen ved raske bevegelser. Dette er særlig gjeldende ved røde farger. Har ikke opplevd dette på billigere tver jeg har hatt tidligere, så dette er skuffende.

Er det noen andre som har erfart noe lignende? Og er det neo jeg selv kan gjøre for å fikse dette? Har kalibrert bilde etter anbefalte innstillinger som jeg har funnet her på forumet.
    Hva hjelper det å kalibrere etter hva noen andre har gjort? De har ikke samme panel, samme lysforhold eller plassering som du har hjemme.
    Du kan mest sannsynlig bruke det som veiledning, men riktig vil det aldri bli. Hadde det vært sååå enkelt hadde Samsung gjort arbeidet ferdig på fabrikk.

Trist at du sliter med tv'n, men det kunne mest sannsynlig 75% av de som har vært med i denne tråden sagt fra om før du kjøpte... Det er ingen bra tv i det hele tatt. Fin å se på i avslått tilstand, men kvalitetsinntrykket faller betraktelig så fort man slår den på. Trist at de har klart å sjarmere anmeldere og testere såpass som de har gjort, for de fortjener ikke all den positive omtalen de har hatt siste årene.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste er lykkelig uvitende om at tven de betalte 25000 kroner har dårligere bilde enn en 10000 kroners LCD og Plasma med unntak av at den var tynnere og penere estetisk sett enn det meste som kom ut i 2011. Bare synd at media var like bortreist når de skulle teste disse, muligens så hadde de glemt at det viktigste i en tv er fremdeles bildet for de aller fleste og så kommer resten av kriteriene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 til denne. Jeg var en av de dumme. Bortsett fra at jeg betalte 15'000 for 55" D7005, inkludert 5" wifi Pad. Ikke horribelt gæærnt. Men hadde jeg hatt mulighet til å gjøre valget om igjen antar jeg at Samsungen hadde havnet ganske så langt nede på ønskelista ja. Tror faktisk den hadde havnet så langt nede at jeg hadde beholdt min 42" Panasonic Plasma ett år til og kjøpt en Panasonic VT50, alternativt ST50.

En tv skal vurderes etter bilde, ikke hvordan den ser ut i stua. Akkurat som bilder - de skal ikke vurderes etter hvordan den matcher veske til dama...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sappi

Er fornøyd med bildet etter at jeg kalibrerte skjermen, er ikke perfekt men dette hadde jeg heller ikke forventet av en kant-LED. Eneste tingen jeg ikke liker er lysgjennomslipp langs rammen men dette er ikke så ille på mitt eksemplar heldigvis. Angrer på at jeg oppgraderte FW, dette introduserte hakkingen på min TV, er det mulig Samsung:-x...

For å slippe hakkingen 100% kan du slå på Spillmodus, da mister du muligheten for 10p hvitbalanse men dette spiller ikke så stor rolle hvis du ikke kalibrerer. Ingen poeng i å kopiere 10p hvitbalanse fra andre brukere.

Hvis du vil ha 10p hvitbalanse uten hakking kan du slå på Motion Plus til Klar, Klar-innstillingen gir ikke så voldsom "såpeoperaeffekt" som de andre innstillingene og funker ihvertfall til vanlig tv-titting.

Prøv og se om dette funker på din TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sungsam
    Er fornøyd med bildet etter at jeg kalibrerte skjermen, er ikke perfekt men dette hadde jeg heller ikke forventet av en kant-LED. Eneste tingen jeg ikke liker er lysgjennomslipp langs rammen men dette er ikke så ille på mitt eksemplar heldigvis. Angrer på at jeg oppgraderte FW, dette introduserte hakkingen på min TV, er det mulig Samsung:-x...

For å slippe hakkingen 100% kan du slå på Spillmodus, da mister du muligheten for 10p hvitbalanse men dette spiller ikke så stor rolle hvis du ikke kalibrerer. Ingen poeng i å kopiere 10p hvitbalanse fra andre brukere.

Hvis du vil ha 10p hvitbalanse uten hakking kan du slå på Motion Plus til Klar, Klar-innstillingen gir ikke så voldsom "såpeoperaeffekt" som de andre innstillingene og funker ihvertfall til vanlig tv-titting.

Prøv og se om dette funker på din TV.
    Hei! Jeg endte opp med å ringe til Samsung support pga. hakking; spesielt synlig under fotballkamper. TV'en ble mye bedre etter dette.
    Ringte Samsung support på telefon 81556480.
    Ble instruert til å prøve dette:
    Meny
    Bilde
    Bildeinnstillinger
    Motion Plus
    Velg brukertilpasset
    Sett "begge" innstillingene opp på 10.
    Jeg hadde "kalibrert" skjermen på forhånd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Lefdal har kampanje på 46 og 55 versjonen kommende uke,følger med nettbrett og 3D briller.
    Men om 55 er verd 15000 vet jeg ikke.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ES, ikke D.
    Kjøp pana WT50 istedenfor..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva hjelper det å kalibrere etter hva noen andre har gjort? De har ikke samme panel, samme lysforhold eller plassering som du har hjemme.
    Du kan mest sannsynlig bruke det som veiledning, men riktig vil det aldri bli. Hadde det vært sååå enkelt hadde Samsung gjort arbeidet ferdig på fabrikk.

Trist at du sliter med tv'n, men det kunne mest sannsynlig 75% av de som har vært med i denne tråden sagt fra om før du kjøpte... Det er ingen bra tv i det hele tatt. Fin å se på i avslått tilstand, men kvalitetsinntrykket faller betraktelig så fort man slår den på. Trist at de har klart å sjarmere anmeldere og testere såpass som de har gjort, for de fortjener ikke all den positive omtalen de har hatt siste årene.
    Jeg har en UE7005 fra Samsung og er strålende fornøyd! Fantastisk bilde! Ingen flimring under fotballkamper eller etterslep og nydelig 3D! Lyssterk og skarp! 3D spilling er en vidunderlig opplevelse :-D

Har sammenlignet med Panasonic plasma tv (VT30) og begriper ikke hva folk ser i den kassa der. Kornete bilde, veldig lyssvak og blass. Skarpheten er ikke i nærheten av hva en LED tv presterer. Ble utrolig skuffet etter å ha hørt så enormt mye positivt om den tv'n og ikke minst forgjengeren. Skikkelig nedtur. Var som å gå 10 år tilbake i tid.

Kan hvertfall konkludere med at det aldri aldri kommer til å bli noen plasma tv på meg. Veier et tonn gjør de også. Jeg skjønner rett og slett ikke denne forkjærligheten for disse tv'ene. Kan kanskje være at noen jobber med merket her inne eller av andre grunner profilerer på å skryte av de? Noe må det jo være...

Har også sett på WT50. Og kvaliteten på den er bra. Men ikke noe bedre enn den jeg allerede har. Designet med tynne rammer har de rappet fra Samsung, så heller ingen forskjell der.

Konklusjonen blir at Panasonic får ufortjent mye skryt i mine øyne. Men smak og behag osv... selv om jeg aldri forstår at folk kan kjøpe en plasma tv hvor du knapt kan se bilde i dagslys. Joda en mørk kjeller gjør sikkert underverket, men blir ikke noe kjøp om det må være et krav for en tv.

Samsungen derimot fortjener ALL den skryt den har fått og mer til! En knallbra tv når den er påslått. Og faktisk ikke dum å se på når den hviler seg heller.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, 2012-modellene støtter Netflix. Men siden Samsung ikke tillater det på 2011-modellene ville jeg ikke stolt på at Netflix har støtte neste år hvis det kommer en oppdatering av programmet...

Men liker du bildekvalitet ville jeg ikke valgt Samsung. De er ikke spesielt flinke... De ser bra ut i avslått tilstand, men bildet er ikke superdupert.
    Kjøp heller en Panasonic eller Philips. Myyyye bedre.

Og for all del: IKKE LEGG VEKT PÅ SMART-TV. Det er som å vandre 7 år tilbake igjen tid. Treigt, lite støtte, upraktisk og tungvint. Kjøp heller en tv uten Smart-funksjoner og en bitteliten mediacenter-pc
    Det er ikke korrekt. Min tv fra 2011 støtter netflix. Noe jeg ser en annen her også kan bekrefte.

Ellers er hva du skriver om bildekvaliteten også feil (som jeg skrev i forrige innlegg). Farer med litt skrøner du virker det som? :-D

Det eneste du har rett i, er at smart-tv kunne vært litt raskere. Men for slike funksjoner vil alltid en pc være overlegen likevel. Og det er ikke tregere enn at det går noenlunde greit.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hauser man opp Samsung sine LED har man aldri sett det ved siden av en Samsung LCD, finnes ingenting utenom estetikk og programvare i LED tvene til Samsung som er bedre enn Samsung sin 6 serie i LCD fra 2010.

Antar tv testere og kalibreringsamatørene på denne siden vet at et bilde ikkje skal bestå av blått istedenfor sort, at detaljer blir smørt utover når det er bevegelse, at det er innsynsvinkel på lik linje med en bærbar PC, at fargene på hud er oransje og at det er en generell tint som gjør at rødt blir rosa, blå bortimot lilla osv vet ka de snakker om.

Tror nok at de som kan kalibrere tv-apparater og som har prøvd mer eller mindre alt som har vært tilgjengelig de siste 10 årene vet litt mer enn noen som har falt for propagandaapparatet til Samsung uten å være litt kritisk iforhold til sitt eget produkt. Hvis man mener at paragraf 2 her kvalifiserer til et godt tv produkt så er jo det helt greit.

Samsung 46D8000 vs. Sony 46HX920 - AVRUPA Elektronik - YouTube Og her er Samsung vs Sony og det er akkurat sånn en Samsung ser ut, utvasket, dårlig sort, dårligere detaljnivå osv.

Ellers har LM760 860 ST50 GT50 VT50 HX920, HX855,HX955 ES8005 Plasma, 9706, 9707, 8007, Alle Sharp sine med Bakbelyst LED bedre bilde og det var bare en liten porsjon av dette året med apparater med bedre bildekvalitet. Men er man fornøyd med Samsung sine apparater så er det ihvertfall lett å oppgradere i fremtiden.

Et eksempel mellom LED og Plasma Test: Duell: LG 55LM960V mot Panasonic TX-P50VTY - DinSide
    Bildeserien på 22 bilder viser ekstremt bra korfor en VT50 er årets beste tv som igjen er langt fra perfekt setter man det i et historisk perspektiv.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Hauser man opp Samsung sine LED har man aldri sett det ved siden av en Samsung LCD, finnes ingenting utenom estetikk og programvare i LED tvene til Samsung som er bedre enn Samsung sin 6 serie i LCD fra 2010.
    Mulig, Samsung 6 serie fra 2010 har jeg ikke sett.

Og her er Samsung vs Sony og det er akkurat sånn en Samsung ser ut, utvasket, dårlig sort, dårligere detaljnivå osv.
    Ikke min erfaring. Hva du nevner ang utvasket, dårlig sort, dårligere detaljnivå osv... passer utmerket godt til beskrivelsen av en Panasonic plasma tv. Blir som å se på en tv med en tåkeheim foran. Min 7005 er overlegen på absolutt alt jeg har sammenlignet med. Aldri opplevd bedre skarphet i et bilde, sortnivået er upåklagelig og innsynsvinkelen er også helt topp fra sidene.

Ellers har LM760 860 ST50 GT50 VT50 HX920, HX855,HX955 ES8005 Plasma, 9706, 9707, 8007, Alle Sharp sine med Bakbelyst LED bedre bilde og det var bare en liten porsjon av dette året med apparater med bedre bildekvalitet. Men er man fornøyd med Samsung sine apparater så er det ihvertfall lett å oppgradere i fremtiden.
    Hehe man må virkelig være fornøyd med blast bilde for å hevde dette (VT50). Jeg er nå storfornøyd med min tv, og kommer ikke bytte på mange år. Tv'n tilfredstiller absolutt alle mine behov og mer til :-)

Et eksempel mellom LED og Plasma Test: Duell: LG 55LM960V mot Panasonic TX-P50VTY - DinSide
    Bildeserien på 22 bilder viser ekstremt bra korfor en VT50 er årets beste tv som igjen er langt fra perfekt setter man det i et historisk perspektiv.
    Alle disse ulike testene er null verdt og kun trikserier fra produsentenes side. Jeg lar mitt eget øye og egen opplevelse råde. Så får andre gjerne nyte tåkete uskarpe plasmaskjermer for min del.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er 100% sikkert er at du har basert ditt tv kjøp etter butikkmodus istedenfor å bruke litt energi på å utforske horisonten med å faktisk lese deg litt opp før du gikk sporenstreks inn og mest sannsynlig løp bort til en Samsung. Siden du egentlig ikkje kan se forskjell på E8005 og 7005 så tok du den billigste og den som var lysest.

Så tar du den hjem, setter den på dynamisk eller standard og er kjempeimponert over lysstyrken og at fargene bare spretter ut av skjermen uten å tenke over at et lag med røde fotballdrakter bikker rosa og at gressbanen ser ut som det er kunstgress, hudfarger er oransje osv.
    Når du en dag begynner å se på det som skjer i bakgrunnen ved bevegelse så vil du se at gresstuster som en Plasma og en LG klarer å holde skarpt, blir uklart på en Samsung. Kanskje du vil oppdage også at det er lysblødning ut gjennom panelet på kantene i mørke scener med lysobjekter rundt om på skjermen eller kanskje du kan bare trykke på TV knappen og se på den fine firkanten som sier intet tv signal også kan du stille deg 10 cm til siden og se den fine lillafargen som trenger igjen bak panelet.

Men du er desverre ikkje unik, de aller fleste er fornøyd med det de har kjøpt selv om man kunne fått bedre bilde til halve prisen for 3 år siden. For sålenge du ikkje har en skjerm med bedre bilde til å sammenligne med under nøytrale forhold, så ser den sikkert super ut helt til du begynner å legge merke til det i paragraf 2 som er der uansett sålenge den ikkje blir kalibrert av proffer.

Uansett blir det for dumt å si at det man har kjøpt er det beste basert på sin subjektive mening når de objektive datastyrte apparatene sier at det er feil, blir litt som å argumentere med at Transformers 2 er verdens beste film pga puppene til Megan Fox.

Dette gjelder ikkje bare Samsung btw, dette kan eg gjøre med alle tver siden alle har svakheter som er lett å gjenkjenne og når noen lirer av seg vås som enhver 80 åring kan se hvis han vet ka han skal se etter så blir det en parodi å hevde at man eier den ene kant-LED tven uten bildesvakheter.

The Best Samsung HDTV Ever? - Samsung ES-8000 HDTV Review - YouTube Og her er ihvertfall en skikkelig test og ser man ingen feil her så vet man ikkje ka man skal se etter.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er 100% sikkert er at du har basert ditt tv kjøp etter butikkmodus istedenfor å bruke litt energi på å utforske horisonten med å faktisk lese deg litt opp før du gikk sporenstreks inn og mest sannsynlig løp bort til en Samsung.
    Jeg baserte mitt kjøp med mine egne øyne, etter utallige besøk i butikker som hadde ulike apparater å vise. De trikset og mikset med innstillinger, men EN tv kom alltid bedre ut for min del. Samsung 7005. Og den ønsket de faktisk IKKE å selge meg. Selgere vet jo best ikke sant? :-P

Hvor mye du enn prøver å forklare meg at det var riv ruskende galt, så feiler du for meg. Og ja, jeg leste her inne om alle varme omtalelser rundt VT20 før jeg gikk til innkjøp. Om sortnivå, innsynsvinkel, flimmer, kvalitet på filmer, spill osv osv...

Plasma så like herlig blast ut for min del. Totalt bortkastede penger å bruke på ei slik skorsteinspipe.

Men for all del, kos dere i "tåkeverden" om det er det som er det "hotte" nå om dagen på avforum :-D

Jeg lever videre lykkelig beviten om at min 7005 er akkurat hva jeg blir mest fornøyd med.

Ps. minimalt med bleeding på min tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å basere seg på noe som du ser i butikk sålenge du ikkje har jobbet med det i mange år er helt poengløst siden LED er altfor lys og Plasma er altfor mørk i butikk og har man ikkje peiling på kordan det vil utjevne seg på hjemmefronten så vil man bli lurt selv om det ser bra ut hjemme når man har ingenting annet å sammenligne med.

Det som er 100% sikkert er at hvis selgerne bare maste om at alt annet er bedre uten å kunne påvise det i butikk så kan de faktisk ikkje jobben sin.

Hadde en VT50 stått på Bright Room som utjevner lysstyrken til LED tvene sålenge LED tvene står på Cinema, så ville du enkelt sett ka som er styrken til VT50 i butikk. At du har sett den på THX cinema modus er soleklart, men det den modusen viser bedre enn alle andre cinema innstillinger er at det er sort der det skulle vært blått og derfor ser den ikkje like klar ut og du er langt ifra den første som har påpekt det. Derfor viser man tven i THX bright room modus som får ting til å lyse opp og samtidig holde riktig fargegjengivelse på lik linje med LED sånn at det blir rettferdig.

Uansett kas tv du hadde kjøpt på bakgrunn av det du har sett i butikk så vil det aldri se ut som det gjorde i butikken, så uansett er man blitt lurt. Det som er litt trist er at man kunne kjøpt noe bedre til en lavere sum i de aller fleste tilfeller sålenge man ikkje blir blendet av butikkmodus.

Ellers bør du ta av alt av avanserte bildeinnstillinger på ES7005, dynamisk kontrast osv og alt på bildeinnstillinger utenom clear motion greiene for å få et riktigere bilde og cinema er den riktigste bildeinnstillingen uansett selv om det blir mørkere.

Og når du sier at du stoler mer på øynene dine enn tester som er gjort i et kontrollert belyst rom som mest sannsynlig er mer tilsvarende ditt rom enn et butikklokale så er det faktisk sånn at du kunne kjøpt en tv basert på flatpanels sine tester uten å ha sett tven engang og du ville kunne utifra de målingene visst nøyaktig kordan det ville sett ut hjemme. 0.11 i sortnivå er ikkje sort, gamma verdier på 7000-10000 er blåaktig og derfor klarere og dynamisk kontrast på 1800 er ikkje bedre enn noe på 10000 og så enkelt er det.

Hadde du kjøpt Samsung ifjor i en butikk så hadde alle sagt at ja det må du ha. I år så har LG utjevnet forspranget, Sony har gått forbi og Philips sine LED i 6 serien+ er blitt tilsvarende uten at eg skal si noe på design for det spiller ingen rolle og det har selgerne har skjønt selv om noen av de er fremdeles noen bruttoryttere uten sidestykke.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Kjør gaming-modus, så slår du av alt av prosessering. Har du fremdeles etterslep er sannsynligheten større for at problemet ligger i kilden enn TVen.
    Var også plaget med dette inntil jeg lastet ned og installerte siste firmware 1025.1 (usb)

Denne oppdateringen ble vel utgitt i juli, men jeg ble ikke klar over dette før ganske nylig siden jeg kun har sjekket for oppdateringer online via tv'n - og der har jeg hele tiden fått beskjed om at jeg hadde siste versjon og at oppdatering ikke var nødvendig..

Side 62 av 63 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •