Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000 - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 63 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 1255
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var Samsung 46 7005 i hus, bildet er helt strålende. Det er imidlertid en ting som irriterer med den, ved raske bevegelser så "lugger" det. Merket det godt flere ganger når vi så Senkveld nå. Er dette en feil i overførsel fra Get boks til tv, eller er det feil med tv`en? Noe jeg kan gjøre for å få vekk denne lugginga? Sleit ikke med dette på min 6 år gamle lg lcd tv...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janhen
    Da var Samsung 46 7005 i hus, bildet er helt strålende. Det er imidlertid en ting som irriterer med den, ved raske bevegelser så "lugger" det. Merket det godt flere ganger når vi så Senkveld nå. Er dette en feil i overførsel fra Get boks til tv, eller er det feil med tv`en? Noe jeg kan gjøre for å få vekk denne lugginga? Sleit ikke med dette på min 6 år gamle lg lcd tv...
    Har samme problem med 6517 !
    Drit irriterende! lurer også på hva det kan være!!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere prøvd å skur av 100HZ funksjonen? Sett begge(vibarasjon og skarphet) til 0 å se om tvn lugger da. Slå av alt i under menyer på bilde alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert jeg som er litt dum på dette, men jeg skrur av 100hz hvis jeg setter vibrasjon og skarphet til 0? Eller er det noe i menyen et sted som heter 100hz også? Har en mistanke om at det kan være hd boksen til get boksen også, når jeg kjører materiale fra Smarthub fungerer det jo ypperlig. Forresten finnes det spotify som en app på hub? Hadde vært fint å ha til fest etc

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet d8000 for en liten måned siden. Ser nå at de som kjøper den nå får med samsung galaxy s wifi og ekstra 3d-briller. Noen som vet om dette er et tilbud man kan registrere seg på nettet og få dette ettersendt?

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er vitsen med et TV med 100Hz, 200Hz, blablabla om man ikke kan bruke det uten lugging sier jeg bare. :razz: Er så glad jeg fikk kvitta meg med 8005´en (ja den lugget den også) Aldri mer Samsung på meg

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nuxx
    Handlet d8000 for en liten måned siden. Ser nå at de som kjøper den nå får med samsung galaxy s wifi og ekstra 3d-briller. Noen som vet om dette er et tilbud man kan registrere seg på nettet og få dette ettersendt?
    Tviler sterkt på det. Dette er vel en pakke som Samsung setter sammen. (ser at MPX har samme tilbud som Elkjøp/Lefdal) På den annen side har du ingenting å tape på å prøve.

En d8005 er på vei til meg nå med disse ekstra godsakene i pakka

Var visst ute i siste liten, for nå er veldig mange nettbutikker utsolgt. Det må ha gått ufattelig mange av denne modellen nå etter ferien.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Hva er vitsen med et TV med 100Hz, 200Hz, blablabla om man ikke kan bruke det uten lugging sier jeg bare. :razz: Er så glad jeg fikk kvitta meg med 8005´en (ja den lugget den også) Aldri mer Samsung på meg
    Lugger andre tv'er ved raske bevegelser? Jeg liker veldig godt den gode flyten når man bruker høyere hz, men det fungerer ikke like bra i alle spill. F.eks. bilspill fungerer veldig bra, action spill fungerer dessverre litt dårlig til tider =/

Er veldig godt fornøyd med tv'en ellers. Jeg vet ikke om dette er noe nytt, men fjernkontrollen som fulgte med når jeg kjøpte tv'en for 2 uker siden er IKKE den fæle plastkontrollen, men den står mer i stil til designet til tv'en :-) Tastene på den er helt flate

Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IImilleniumII
    Er veldig godt fornøyd med tv'en ellers. Jeg vet ikke om dette er noe nytt, men fjernkontrollen som fulgte med når jeg kjøpte tv'en for 2 uker siden er IKKE den fæle plastkontrollen, men den står mer i stil til designet til tv'en :-) Tastene på den er helt flate
    Kan du ha fått fjorårets fjernkontroll til C8000?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb samsung tablet

Hvilken er inkludert i d8000?

Newcomer Wilford sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Porsgrunn - Telemark - Norge
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Ikke merket noe lugging på min UE60D8005 som jeg har hatt en stund nå. Og fjernkontrollen er fin den, bruker jo mest Logitech Harmony 900, den klarer det meste.
    Samsung UE70KU6075 - Denon AVR-4520 - OPPO UDP-203 - Apple TV 4k - Xbox One X Scorpio
    Patos Lyric 502 - Cerwin Vega E76C - Patos Lyric SUB 10 - Dali R1000
    Mer info på wilford.no

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wilford
    Ikke merket noe lugging på min UE60D8005 som jeg har hatt en stund nå. Og fjernkontrollen er fin den, bruker jo mest Logitech Harmony 900, den klarer det meste.
    Har du prøvd å spille action spill på den? Jeg merker ikke noe til lugging om jeg skrur av den høye hz'en, men da får du jo den "normale luggingen" som jeg hadde på min eldre lcd tv.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anders3D
    Kan du ha fått fjorårets fjernkontroll til C8000?
    Ja, den ligner veldig på C8000 fjernkontrollen. Den ser bedre ut etter min mening selv om den er "eldre" Fant bilde av den på google:

Google Images

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en ny firmware (1016.3).

Jeg har etterlyst info fra Samsung om hva som er nytt flere ganger, men får til svar at dette er noe de ikke kan hjelpe med.

Hvis noen har info eller vet om noen websider som dekker dette, del gjerne.

Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mister trådløst oppsett

Sitat Opprinnelig postet av 2par
    Nok en ny firmware (1016.3).

Jeg har etterlyst info fra Samsung om hva som er nytt flere ganger, men får til svar at dette er noe de ikke kan hjelpe med.

Hvis noen har info eller vet om noen websider som dekker dette, del gjerne.
    UE46D8005

Oppdaterte firmware til 1016.3 men mister stadig vekk trådløs oppsettet mitt, alt virker fint til jeg slår tv'en av og på, da vil den ha oppsettet på nytt?

Kabel funker fint men skulle gjerne ha fått den til å huske trådløs oppsettet også, dette startet da jeg oppgraderte til Firmware 1015

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UE46D8005 bestilt .. sviktet meg selv og gikk ned 5" noe jeg sa aldri skulle skje .. :/ .. må bare teste 3d så jeg finner ut om jeg skal kjøpe 3d pj ..

blir noe nervøs av alle mixed feelings her ..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hører rykter om at norges største Elkjøp-forretning, Elkjøp Megastore Tromsø åpner på mandag og ryktene vil ha det til at de har ti stykk UE55D8005 til 14.995,-(!!)
    Kanskje man skulle stille opp med VISA-kortet..?

Newcomer Wilford sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Porsgrunn - Telemark - Norge
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IImilleniumII
    Har du prøvd å spille action spill på den? Jeg merker ikke noe til lugging om jeg skrur av den høye hz'en, men da får du jo den "normale luggingen" som jeg hadde på min eldre lcd tv.
    Foreløpig bare spilt Wolfenstein via Xbox360, ikke sett antydning til hakking der.
    Samsung UE70KU6075 - Denon AVR-4520 - OPPO UDP-203 - Apple TV 4k - Xbox One X Scorpio
    Patos Lyric 502 - Cerwin Vega E76C - Patos Lyric SUB 10 - Dali R1000
    Mer info på wilford.no

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wilford
    Foreløpig bare spilt Wolfenstein via Xbox360, ikke sett antydning til hakking der.
    Jeg tror det må være spesielt for Assassins Creed Brotherhood. Det hakker ikke ved raske bevegelser i Gears of War 3 :-)

Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det panalet på siden virker ikke lenger.. Jeg må trykke på en av knappene for at det skal komme opp på skjermen. Noen som vet?

Side 38 av 63 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •