Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000 - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 63 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 ... SisteSiste
Viser resultater 681 til 700 av 1255
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slå til, ignen er i nærheten på den prisen der. Det er den tven med det peneste designet etter min mening.

Newcomer DaSilva sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Slå til, ignen er i nærheten på den prisen der. Det er den tven med det peneste designet etter min mening.
    Ah! Håpet det var du som skulle svare
    Ser du har god kontroll etter det jeg leser.
    Da skal jeg ikke bruke tråden mer unødvendig
    For tv 7005 er bestilt! Takk for hjelpen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte en D8005 i 55'' i dag, får den ikke før i uke 38 da.
    Men den touch fjernkontrollen fulgte ikke med da
    Kan jeg spare noe på å bestille fjernkontroll og flere 3D-briller i utlandet?

Newcomer kanztad sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

skal ha ny 55"

hei

jeg skal kjøpe en ny 55" og står mellom c9005 og d8005 noen som kan hjelpe meg å bestemme meg?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile samsung

enkelt d80008) har hatt begge 2

Newcomer kanztad sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern
    enkelt d80008) har hatt begge 2
    oki takker. noen markante forskjeller i bildet?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile samsung

2 meget gode tvr 8) i 2D,største forskjellen er 3D, der er d8000 mye mere bedagelig til øynene mot c9000 mindre crosstalk merkes godt, du slipper å anstrenge øynener så mye.

fjernkontrollen til c9000 er oxo et minus den drar mye strøm og må lades pr 3 til 4 dag i standby, ble at jeg brukte en gammel samsung fjernkontroll til slutt, c9000 kontrollen er vanskelig å bruke men universal kontroll delen var god på den.

blir smak og behag for meg ville jeg ha hatt foten til c9000 med hdmi koblingene og 5mm rammen til d8000 med 8mm c9000 tykkelsen :-D

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig bytta til meg en Sony 55HX920 og blitt kvitt 55D8005 og det er som natt og dag! Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Ingen bleeding, skikkelige byggematerialer (veier riktignok en god del mer dog) og konge bilde out of the box. Så også en 8005 i butikken med akkurat samme bleeding og clouding som min hadde, så valget var ikke akkurat vanskelig! Helt sprøtt for to TVer som koster det samme omtrent.

Aldri mer Samsung på meg ihvertfall :P Skjønner ikke at dere finner dere i det. Eller er det jeg som har supersyn?!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har en løsning på innstillinger på D7005 med PS3? Det er jo forskjellige innstillinger for hver HDMI-inngang, men når man skrur game mode av og på så nullstilles de endringene man har gjort på Movie mode.

Jeg bruker jo PS3en til både film og spill. Slitsomt å måtte bruke 3 minutter hver gang jeg skal endre mellom spilling og film.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Da fikk jeg endelig bytta til meg en Sony 55HX920 og blitt kvitt 55D8005 og det er som natt og dag! Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Ingen bleeding, skikkelige byggematerialer (veier riktignok en god del mer dog) og konge bilde out of the box. Så også en 8005 i butikken med akkurat samme bleeding og clouding som min hadde, så valget var ikke akkurat vanskelig! Helt sprøtt for to TVer som koster det samme omtrent.

Aldri mer Samsung på meg ihvertfall :P Skjønner ikke at dere finner dere i det. Eller er det jeg som har supersyn?!
    Jeg har 46D0085 og har ingen problemer med bleeding og clouding. Jeg så på 46 av HX 920 også men jeg betaler ikke over 6000 kr extra. Jeg betalte 13700 for D8005, men Sony koster 20000 på Elkjøp.no.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg fikk også returnert min 55D8005, men det er ganske stor forskjell i pris på disse to såvidt jeg kan se.
    Jeg ser selvfølgelig etter mulige alternativer, og når man først har fått smaken på 55" så er det vanskelig å gå over til noe mindre.

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får HX920 til 24.000,- enkelte steder, og deretter er det bare å gå til butikker som har prisgaranti...så får du den til det der også Jeg betalte 23 for Samsungen mener jeg å huske, synes Sonyen var verdt de kronene ekstra! Ringte også Elkjøp support og pruta TVen ned til 24000, prøv! Jeg gadd derimot ikke å vente så jeg dro til Skien og knæbba med meg en fra lageret der, for 25 da....men pytt pytt :P Det var absolutt verdt det når jeg slo på TVen hjemme. Og den er igrunn ganske pen også, mye penere enn på bilde hvertfall, hadde psyka meg opp til å få en svær legokloss inn i stua men det viste seg å være unødvendig..hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sony

så etter sleping på avatar på sonys 920 på elkjop tiller :| en slags pixel blurr? synes den så verre ut en en d8000 :| og flatpanels omtale av dålig 3d vinkel effekten på 920 virker den ikke så bra egentlig :|

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så etter sleping på avatar på sonys 920 på elkjop tiller :| en slags pixel blurr? synes den så verre ut en en d8000 :| og flatpanels omtale av dålig 3d vinkel effekten på 920 virker den ikke så bra egentlig :|
    Akkurat på 3D kan det godt hende Samsungen er bedre, så der skal jeg ikke uttale meg. For min del er 2D viktigere. Fulgte med to stk briller her dog, så får vel prøve.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile sony

noe med at den mister bilde ved noen graders hode tilting , prøv det er på leting etter en tv samung er inget must :smile: liker mongolite designen på sonyene

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noe med at den mister bilde ved noen graders hode tilting , prøv det er på leting etter en tv samung er inget must :smile: liker mongolite designen på sonyene
    Skal få tak i en 3D-film og teste :smile: Blir nok ikke før neste helg dog for reiser ut igjen på jobb i morra. Fikk aldri prøvd 3D på samsungen da jeg valgte å ikke åpne brilleesken så fort jeg ble i tvil på TVen

Ang bildekvaliteten de to imellom, så var Samsungen litt mer dataspillaktig i bildet, mens Sonyen er litt mer rolig/mykere. Men synes egentlig bildet på Samsungen var veldig bra sånnsett så vet ikke om jeg hadde klart å velge en favoritt når det kommer til det. Hadde Samsungen vært en bakgrunnsLED, tror jeg det hadde vært et helt rått TV

Dog virker det som at bildemotoren til Sony ligger et lite hakk foran, bevegelser o.l. virker mye mer naturlig om man har på alt av bildefunksjoner og ditten og datten. På Samsungen virket det litt som man så på dokumentar med alt av dilldallet slått på, mens på Sonyen virker ting mer naturlig, selvom Motion-funksjonene står på fullt.

En annen vesentlig ting er prosseserings-lag´en som er over halvparten så lav, for de som bryr seg om sånne ting

Alt i alt er bildet veldig likt, bortsett fra det med lysblødningen på Samsungen.

Pluss at Sony har valgt litt annet materialvalg her og der

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode 68
    Jeg har 46D0085 og har ingen problemer med bleeding og clouding. Jeg så på 46 av HX 920 også men jeg betaler ikke over 6000 kr extra. Jeg betalte 13700 for D8005, men Sony koster 20000 på Elkjøp.no.
    Har en kamerat som har 46-tommeren og den er ikke på langt nær så ille nei...så er vel sikkert på de større modellene det er et problem..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvordan er multimedia supporten på sony sin tv?
    Samsung er meget bra med at de støtter mange filtyper/undertekst ++ på minnepenn. Hvordan er sony på denne?

Vurderer selv og bytte inn samsung til sony..

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortenstj
    Hvordan er multimedia supporten på sony sin tv?
    Samsung er meget bra med at de støtter mange filtyper/undertekst ++ på minnepenn. Hvordan er sony på denne?

Vurderer selv og bytte inn samsung til sony..
    Minnepenn har jeg ikke fått testet, men så den hadde flere USB-innganger bak der, så har en følelse av at den støtter det du tenker på

Ellers sitter jeg og ser på YouTube-videoer nå :P Er mye av de samme funskjonene som på Samsungen

Følger også med Skype-kamera og 2stk 3D-briller

Kan ta å teste litt mer neste helg, og heller lage en brukertesttråd om det, er vel ikke så populært at jeg snakker for mye om denne tven inne på den tråden her...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

D7005

Da har jeg fått igjen 2000kr fra Elkjøp i prisgaranti for min D7005, så prisen er da 15990kr. Ikke no å si på det. Synst jeg da har fått mye tv for pengene, så nå slår jeg meg til ro med denne siden prisforskjellen blir så stor i forhold til Sony HX920 som pr. idag koster kr26495 på elkjop.no som jeg vurderte en stund.

Side 35 av 63 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35 36 37 38 39 45 55 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •