Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000 - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 63 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1255
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva er egentlig forskjellen på 7005 og 8005? Er det kun at det er sort ramme kontra aluminium?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere folkens som har D8005; bruker dere game mode når dere skal spille konsoll? Jeg testa først uten game mode og da var det merkbar (veldig merkbar) input lag, helt ubrukelig. Satt så på game mode og det gjorde en stor forskjell. Eneste problemet er at bildet blir jo helt crap i game mode og jeg får ikke lov til å stille på noe som helst. Når jeg har TV'en i game mode ser det (i noen spill) ut som det er scanlines (som på gamle arkadekabinetter og TV'er).

Er det noen vei rundt dette? Altså å ikke bruke game mode, men alikevel ha en minimal input lag?

Takk!

Active spastik sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg 7005 for en mnd tid siden og er veldig fornøyd. Kjøpte også med en slik samsung S2 portable HD. Første gang jeg stappet den i tv, spurte den om jeg skulle formattere den, svarte ja, og det var tut og kjør.

Jeg har bare brukt wireless, da jeg ikke har fått trekt kabler enda, og tenkte at før jeg fikk gjort det, ville jeg kopiere filmer fra pc`en min til S2, og plugge denne i tv, da wireless-streaming kunne bli hakkete noen ganger.

Så jeg tar med S2 til pc, men den gjenkjennes ikke, og jeg må formattere. Jeg gjør det (NTFS), og kopierer filmer over, og plugger inn i TV. De spiller av som bare det. MEN, så skal jeg ta opp tv-sendinger, og da sier den at for å benytte seg av timeshift og opptak, så må den formatteres igjen.. doh.

Så mitt spørsmål er: Er det noe jeg kan gjøre, slik at både windows pc og time-shift softwaren på tv`n kan lese/skrive til uten at jeg må formattere for hver gang?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pcprono
    Dere folkens som har D8005; bruker dere game mode når dere skal spille konsoll? Jeg testa først uten game mode og da var det merkbar (veldig merkbar) input lag, helt ubrukelig. Satt så på game mode og det gjorde en stor forskjell. Eneste problemet er at bildet blir jo helt crap i game mode og jeg får ikke lov til å stille på noe som helst. Når jeg har TV'en i game mode ser det (i noen spill) ut som det er scanlines (som på gamle arkadekabinetter og TV'er).

Er det noen vei rundt dette? Altså å ikke bruke game mode, men alikevel ha en minimal input lag?

Takk!
    Kan ikke hjelpe deg men akkurat din post gjør meg skeptisk til å kjøpe denne tvn.
    Har både ps3 og 360 og blir en del spilling.
    Merker ikke noe til inputlag på min gamle Sony x3500 men er helt enig i at game mode er ubrukelig.......bilde blir helt ræva.
    Vet vel egentlig ikke helt hvordan inpulag fungerer.....vil vel ikke merke det før jeg kjøper ny tv.....pga dette så må ny tv kjøpes på Elkjøp eller Siba....som har 30 dagers bytterett.

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen rykter om 65" LED-tv fra Samsung? Når kommer den til Norge?

65" LED High-Definition TV with 1080p Resolution - UN65D8000 - LED - TV | SAMSUNG

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen av dere kjøpt slim mount veggfeste til Samsung?

Ser de har en wmn1000 og wmn2000 utgave for salgs, men klarer ikke se forksjellen. Har nå en D7005 55", og tror begge vilo fungere til Tven.

Har noen testet kopier av dette produktet til Samsung?

Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et feste som ser helt likt samsungs eget, men jeg synes tv kom overaskende langt ut fra veggen. Ytterste del av tv er litt over 5 cm ut fra veggen. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det ser ut som veldig mye når tven er så tynn selv.

55" må har et spesielt veggfeste fra samsung om jeg ikke husker feil. Det er ekstra stor avstand mellom festene eller noe sånt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Er det noen rykter om 65" LED-tv fra Samsung? Når kommer den til Norge?

65" LED High-Definition TV with 1080p Resolution - UN65D8000 - LED - TV | SAMSUNG
    Jeg snakket nylig med Samsung og fikk vite at 60" UE60D8005 kommer i ca uke 33 til norge.
    Større LED TV ville ikke komme i nær fremtid :/
    Dagen etter finner jeg på bl.a MPX at 60" nå ligger i sortimentet =)

MPX.no - Samsung 60" 3D LED UE60D8005 Smart TV

Jeg var og sugen på 65", men ser ut til at jeg må nøye meg med 60"
    Prisen var dog vel stiv! 12 000,- for 5" ekstra (ca 22k for samsung 55" )

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hyp3z
    UE55D7005 til 17990,- igjen hos Elkjøps nettbutikk - ***BESTILT!!***

BTW, latterlig billig frakt på 129,- og da levert hjem på kvelden
    ...og der ble den levert på døra! Satser på at veggfestet fra DustinHome snegler seg frem snart også

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tilbudet som komplett kjører for canal digital kunder må vel være rimelig bra eller? Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D7005

Tv'en min bare klikker når jeg skrur den på, så er nødt til å få bestilt meg ny snart.. Skikkelig synd altså 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Farskaka
    Dette tilbudet som komplett kjører for canal digital kunder må vel være rimelig bra eller? Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D7005

Tv'en min bare klikker når jeg skrur den på, så er nødt til å få bestilt meg ny snart.. Skikkelig synd altså 8)
    Et latterlig dårlig tilbud spør du meg!
    Prisen har vært den samme i 3 måneder nå!
    Utrolig at disse tv-ene aldri faller i pris.

Men om du absolutt ikke kan vente til prisnedgang så er det vel bare å slå til.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo dyrt nok å gi 20k for en tv. Men jeg får ikke tak i den noe billigere noe annet sted Den er sendt for 2 timer siden står det, lurer på om den når fram til Kongsvinger i kveld? Kanskje litt optimistisk? Blir uansett spennende å se resultatet

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man tilgang til noen gratis 3D filmer igjennom Smart Hubben på D7005 og D8005?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det ligger et knippe kortfilmer, filmtrailere og dokumentartrailere ute gratis.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger jeg en nyere type HDMI kabel for å få 3D signal ut fra PS3 til TV`n? Har en eldre 1.3, men har hørt noe om 1.4 for å få 3D bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=spastik]Kjøpte meg 7005 for en mnd tid siden og er veldig fornøyd. Kjøpte også med en slik samsung S2 portable HD. Første gang jeg stappet den i tv, spurte den om jeg skulle formattere den, svarte ja, og det var tut og kjør.

Jeg har bare brukt wireless, da jeg ikke har fått trekt kabler enda, og tenkte at før jeg fikk gjort det, ville jeg kopiere filmer fra pc`en min til S2, og plugge denne i tv, da wireless-streaming kunne bli hakkete noen ganger.

Så jeg tar med S2 til pc, men den gjenkjennes ikke, og jeg må formattere. Jeg gjør det (NTFS), og kopierer filmer over, og plugger inn i TV. De spiller av som bare det. MEN, så skal jeg ta opp tv-sendinger, og da sier den at for å benytte seg av timeshift og opptak, så må den formatteres igjen.. doh.

Så mitt spørsmål er: Er det noe jeg kan gjøre, slik at både windows pc og time-shift softwaren på tv`n kan lese/skrive til uten at jeg må formattere for hver gang?[/QUOTE

Bumper denne, er i tilsvarende situasjon - anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Iphone og Samsung d8005

Noen som kan forklare beste måte og spille av video/vise bilder på TV'en fra Iphone?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile d8000

kommer 60" ? endelig :shock: da går jeg for den satt å vurderte en panasonic vt30 men etter å ha lest side opp og side ned om innbrennings farer og at optisk ut ikke funker til en soundbar :-x blir valget lett.
    60"d8000 som film tv og min nye samsung t27a950 3D monitor blir satt opp som en spille hub med 360 , ps3 og snart wii u :razz: sorted...

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe løsning på input-lag problemet?? Har akkurat handlet 55-tommeren, og med mindre jeg har på spillmodus (som suger), så er det inputlag så det holder særlig på HD-sendinger :S

Det hjelper når jeg skrur av motion flow eller hva det heter, men hva er vitsen med disse funksjonene om de ikke kan brukes?! Hadde vært digg å hatt LITT glatt bilde hvertfall

Side 30 av 63 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •