Samsung 2011 LED-TVer D5000, D6000, D7000, D8000, D9000 - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 63 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1255
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anders3D
    Håper virkelig expert får inn tvn i morgen.. Hvis ikke må jeg vente en uke til.. :neutral:

tientanic: Jeg tror du burde lage din egen tråd. Da får du mer respons

Du har vært litt uheldig med expert da; de har jo vært treigest av alle elektroforhndlere/nettbutikker med å ha den TV'en til salg - ihvertfall i Bergen.

Har tenkt å kjøpe samme TV, men stusser litt nå etter å ha lest de siste testene som er linket i tråden. På den annen side; jeg kjøpte lcd toppmodellen til Philips for 7 år siden - og jeg er fornøyd med den i dag.. Samsung smart TV må vel være bedre. Tror ikke jeg kommer til å se verken clouding eller dårligere sortnivå ved xxgraderes innsynsvinkel Lykke til selv!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper virkelig expert får inn tvn i morgen.. Hvis ikke må jeg vente en uke til.. :neutral:

tientanic: Jeg tror du burde lage din egen tråd. Da får du mer respons
    Egen tråd er en god ide Anders3D, takker :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daniel2003
    Du har vært litt uheldig med expert da; de har jo vært treigest av alle elektroforhndlere/nettbutikker med å ha den TV'en til salg - ihvertfall i Bergen.

Har tenkt å kjøpe samme TV, men stusser litt nå etter å ha lest de siste testene som er linket i tråden. På den annen side; jeg kjøpte lcd toppmodellen til Philips for 7 år siden - og jeg er fornøyd med den i dag.. Samsung smart TV må vel være bedre. Tror ikke jeg kommer til å se verken clouding eller dårligere sortnivå ved xxgraderes innsynsvinkel Lykke til selv!
    Jeg tror den vanlige mannen i gata blir fornøyd med denne tvn.....de som sitter å annmelder har jo nærmest betalt for å finne negative ting i et produkt.....samt alt positive.
    Jeg har en 4 år gammel Sony.....den har noe clouding men ikke noe jeg bryr meg om.....var litt irriterende første måneden riktignok

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Jeg tror den vanlige mannen i gata blir fornøyd med denne tvn.....de som sitter å annmelder har jo nærmest betalt for å finne negative ting i et produkt.....samt alt positive.
    Jeg har en 4 år gammel Sony.....den har noe clouding men ikke noe jeg bryr meg om.....var litt irriterende første måneden riktignok
    Tror nok du har rett, for min del kommer jeg sannsynligvis ikke til å merke til noe her. Bortsett fra at jeg har bedre plass i stua nå enn før.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som har bestillkt og venter på 8005 (led), Anders3D or Tientanic ihvertfall; dere har nok sett 7005 i kjøpsprosessen regner jeg med. Er eneste forskjellen rammen rundt tv, at denne er i metall på 8005?

Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett noen av dem, bare bestilt av en jeg kjenner som jobber på expert. Rammen rundt tv'en og den lysende logoen er vel stort sett det som skiller dem.
    Jeg fikk den ikke idag heller, det står at den finnes på lager men ikke i noen av butikkene. Det kan da ikke bli så veldig lang tid etter påske..

Liten avsporing: Mamma klager på at ho ikke kan ha stor TV i stua si, fordi TV'n står under et vindu, og må dermed ikke komme opp foran vinduet.
    Kan vi ikke ha mer en 37" der, det vi har nå?
    Jo, hele 46" D8000 kunne vi hatt der, og den ville vært 6 cm lavere 8)

Uheldig med det ja, men heldig med prisen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er den bestillt, 8005 med Samsung 5,1 Bray/3d hjemmekino, kit for trådløse bakhøyt, ny Samsung fjernkontroll ( den medfølgende er jeg sikker på jeg så hos en kompis i 1992), IDTV Canal Digital, ultra slim wallmount, og en PS3 slim (ps3 nr 2 i huset). Forventer bråk men har god erfaring med frasen "her må vi ha snakket forbi hverandre". Cant wait.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forventer bråk men har god erfaring med frasen "her må vi ha snakket forbi hverandre". Cant wait.
    Haha lykke til og grattis med ny TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det selges en usb nettadapter som tilleggsutstyr til Samsungs LED Smart Tv'ene. Trenger man den for å komme på nett via trådløs router? Jeg ville ikke tro det, men kan veldig mulig ta feil. Noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det selges en usb nettadapter som tilleggsutstyr til Samsungs LED Smart Tv'ene. Trenger man den for å komme på nett via trådløs router? Jeg ville ikke tro det, men kan veldig mulig ta feil. Noen som vet?

Hei daniel2003, tenkte du på denne her: multimedia & annet - TV | SAMSUNG

Jeg har bestilt samme tv som deg, dvs. d8005. Denne har innebygd wifi, du trenger ikke å kjøpe ekstra nettadapter.

Når det gjelder D7005, det var denne jeg skulle ha egentlig. Men valgt tilslutt 8005 pga. prisen, fikk rabatt pga. jeg bestilt en del andre ting i tillegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tientanic
    Hei daniel2003, tenkte du på denne her: multimedia & annet - TV | SAMSUNG

Jeg har bestilt samme tv som deg, dvs. d8005. Denne har innebygd wifi, du trenger ikke å kjøpe ekstra nettadapter.

Når det gjelder D7005, det var denne jeg skulle ha egentlig. Men valgt tilslutt 8005 pga. prisen, fikk rabatt pga. jeg bestilt en del andre ting i tillegg.
    Ja, det var den jeg tenkte på, supert, da slipper jeg og etterbestille.
    Grattis med rabatt, jeg burde nok også sjekket ut mulighetene for det. Ble vel ivrig på komplett.no

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hjalmarjalla
    Oioioi! Må si jeg ble ganske gira etter å ha lest den review'en .. Men blir nok fortsatt PS64D8005 for min del. Tror jeg .. Ble usikker nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for den, nå gleder jeg meg enda mer til rett etter påske

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FYI: Det der er IKKE den europeiske utgaven, men den amerikanske som har hardware micro dimming plus.

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for den, nå gleder jeg meg enda mer til rett etter påske
    Samme her Vente vente... ..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk meg Samsung UN46D8005 for 4 dager siden, og er godt fornøyd. Er egentlig hardbarka plasma gutt, men ville prøve LED/LCD for en gang skyld. Føler selv at jeg har gjort et riktig valg.

Er et par ting jeg ved Smart TV jeg ikke er 100% fornøyd med.

Feks Youtube "appen" burde kommet med en egen logg inn for youtube kontoen din, og satt dine "follows" først i rekken.
    Webbrowseren har litt å gå på enda. Vet ikke om det er wifi biten eller rett å slett hardware/software biten som gjør det, men det oppleves enda litt for tregt til å ta over feks min Ipad2 som en ren nyhetsleser.
    Samsung App "store" prøver bare å oppdatere seg hele tiden hos meg, kommer aldri frem til flere apps.

Heldigvis er dette noe som kan jobbes med og gjøres bedre. Gleder meg til å ta TVen i bruk i flere år fremover. Spesielt imponert over hvor skarpe bilder man får ut av denne tven.

Nå er jeg mest spent på gode kalibreringer fra flatpanels.dk/forbrukere av AVforum

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bestill en UE55D8005 her for en uke siden.Jeg får den tirsdag
    Litt spent å se hvor stor forskjell er den vs 3år old lcd hehe

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja, og min som er ca 5 år gammel..

Jeg leste på Din Side for en tid tilbake at samsung 3d brillene vil gå raskt ned i pris innen en måned. Noen som tror jeg burde vente med å kjøpe de to jeg skal ha, eller er det bare tull?..
    Det står også noe om en egen Samsung 3D kanal via tvene/bluray spillerene deres.. Er det noen som vet noe mer om dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja, og min som er ca 5 år gammel..

Jeg leste på Din Side for en tid tilbake at samsung 3d brillene vil gå raskt ned i pris innen en måned. Noen som tror jeg burde vente med å kjøpe de to jeg skal ha, eller er det bare tull?..
    Det står også noe om en egen Samsung 3D kanal via tvene/bluray spillerene deres.. Er det noen som vet noe mer om dette?
    Brillene skal nok selvfølgelig en gang ned i pris, men tar den artikkelen med en klype salt egentlig. Selv om Samsung setter ned sine priser inn til butikkene så betyr ikke det at Elkjøp plutselig tenkter, "aha, da setter vi også ned prisen", dessverre... Det blir nok bare mer fortkjeneste på butikkene framfor til Samsung selv.. Briller er noe vi må ha og det vet disse elektrobutikkene.

Så var jeg deg så hadde jeg nok bare kjøpt de brillene jeg trengte for å få topp utbytte av tvn fra dag én

Den 3D kanalen tar nok også tid.
    Først skal den helt sikkert komme i USA 1-2år også skal den testes ut i tyskland, frankrike, england osv.. så noen år etter det får sverige muligheten og så kommer vi... Den er nok på plass om 4-5år tenker jeg!
    Men litt trailere og egenreklame får vi sikkert i 3D snart

Har også lyst på denne TVn nå, men dessverre er den litt stiv i pris for min lommebok ennå
    Håper dere som får den kan ta masse bilder og legge ut en haug med info her

Side 13 av 63 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •