Sony 2011 LED-TV: HX920, HX820, HX720, NX720, EX720, EX521 - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 37 av 42 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 828
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk bestillt 55HX823 på Lefdal i dag til 9995,- før folk rakk å gå mann av huse Den står nå å pryder TV-benken i all sin prakt, herlig!

Får bruke neste uke til å kalibrere skjermen og teste ut litt forskjellige preferanser.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Fikk bestillt 55HX823 på Lefdal i dag til 9995,- før folk rakk å gå mann av huse Den står nå å pryder TV-benken i all sin prakt, herlig!

Får bruke neste uke til å kalibrere skjermen og teste ut litt forskjellige preferanser.
    Så de hadde denne tvn på tilbud hos lefdal i sandvika ja,står HX823 i annonse men i butikken var det HX820 de solgte.
    Vet ikke hva som er forskjellen men 820 er vel en "gammel modell" ?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tipper at på esken du hadde fått med ut fra butikken hadde det stått 823.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pant
    Jeg tipper at på esken du hadde fått med ut fra butikken hadde det stått 823.
    nei jeg kommenterte til selger at det i avisa sto 823 men at modellen på veggen var merket med 820.
    Synes han sa det var ingen forskjell bare en "tuner greie".......jeg var innom selv om jeg var på jobb så jeg hadde ikke mulighet til å prate noe mere om dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er akkurat samme tven. De fant bare ut at de skulle bytte tall fra 820 til 823 ifjor uten noen spesiell grunn.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JernetTZ
    Er akkurat samme tven. De fant bare ut at de skulle bytte tall fra 820 til 823 ifjor uten noen spesiell grunn.
    Det er forskjellige tunere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en knapp på fjernkontrollen som heter Cinema mener eg eller noe lign.

Knappen heter "Scene" :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellige tunere som gir akkurat samme resultat? Riks og kabel tv Canal digital? Jaja...

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forskjellen på HX820 og HX823, er kun at de er produsert for salg i forskjellige Regioner....
    Dette har jeg lest på ett eller annet Engelsk forum, men klarer ikke å huske akkurat hvor

Altså, samme TV men forskjellig navn :-D

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magman
    Tips! Plasser kontrollen "oppned" på stuebordet f.eks. Da ser den jo finere ut og det samler seg ikke masse støv mellom knappene o.l.

Ofte trenger jeg kun bruke av/på knappen. Synes den er ganske praktisk egentlig.

Har forresten hatt hx920 siden juni 2011 og må bare si at tv'en er helt fantastisk. Spiller mye ps3 og ser blurays både 2d og 3d. Bildet er helt kanon!
    Veldig akseptabel "lag" i spill-modus når jeg drar på med Battlefield 3.
    Takker for tipset vedr. å snu kontrollen opp ned!! Smart.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala

Er det andre steder enn i Sandvika de har hatt denne TV'n på tilbud?

I SKien/Porsgrunn koster den underkant av 20'

Kunne få 55HX920 for nesten samme prisen 21,5'

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kmskrs

Kunne få 55HX920 for nesten samme prisen 21,5'
    Dette var vel ett "første mann til mølla" tilbud som kun gjaldt på Torsdag 18 April, iallefall på Elkjøp... De hadde 200stk av denne modellen som de solgte ut over hele Landet....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VortexSurfer
    Dette var vel ett "første mann til mølla" tilbud som kun gjaldt på Torsdag 18 April, iallefall på Elkjøp... De hadde 200stk av denne modellen som de solgte ut over hele Landet....
    Føler meg da litt snytt siden karen på elkjøp porsgrunn hadde denne tv'n, men prisen var 18.990..............

Blir vel ventende videre på å skaffe meg ny

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler meg da litt snytt siden karen på elkjøp porsgrunn hadde denne tv'n, men prisen var 18.990..............

Blir vel ventende videre på å skaffe meg ny
    Var du der på Torsdag og så denne til 18,990,-?!!

Isåfall burde han ha opplyst deg om at den var på knalltilbud till 9999,-!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Står i Lefdal avisen til 10 000......ingen forbehold og antall osv

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Står i Lefdal avisen til 10 000......ingen forbehold og antall osv
    Var hos Lefdal i dag, og fikk beskjed om at det var skrivefeil i avisen og derfor var den fjernet nå fra nettsidene, og er ikke mulig å bestille.

Noen var heldige tydeligvis og fikk kjøpt denne FØR de oppdaget "feilen" - syntes det er litt tafatt, da elkjøp jo hadde tilbud på den på torsdag.

Prisgarantien har jo elkjøp gått bort fra (pga forbrukerrådet nektet de å opprettholde denne garantien påsto de), og Elkjøp er jo gått fra å være billige til å bli de dyreste butikkene. Expert er jo billigere på nesten alt. Elkjøp kan være billige på tilbud, men dyre ellers, og sjelden har de tilbudsvarene. Erstatningen er etter min mening "aldri" like bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Var hos Lefdal i dag, og fikk beskjed om at det var skrivefeil i avisen og derfor var den fjernet nå fra nettsidene, og er ikke mulig å bestille.

Noen var heldige tydeligvis og fikk kjøpt denne FØR de oppdaget "feilen" - syntes det er litt tafatt, da elkjøp jo hadde tilbud på den på torsdag.

Prisgarantien har jo elkjøp gått bort fra (pga forbrukerrådet nektet de å opprettholde denne garantien påsto de), og Elkjøp er jo gått fra å være billige til å bli de dyreste butikkene. Expert er jo billigere på nesten alt. Elkjøp kan være billige på tilbud, men dyre ellers, og sjelden har de tilbudsvarene. Erstatningen er etter min mening "aldri" like bra.
    Dette er bullshit fra lefdal sin side, dette er ingen feil da de har solg tv'er til denne prisen. Men som vanlig har de svært begrenset antall av sine lokkevarer, noe jeg har sett meg lei av.
    Var selv nedom på Torsdag, og da var alle alle tv'ne solgt allerede... bombe!
    Med andre ord, de har dummet seg greit ut, for de blei greit stressa når jeg nevte deres annonsegaranti der det står ;

"Annonsegaranti"

"Vi står for alt vi annonserer, derfor vil du alltid få de annonserte varene hos oss! Det kan en sjelden gang forekomme at varen blir utsolgt. Greier vi ikke å skaffe deg produktet du kom for, så garanterer vi deg et likeverdig eller BEDRE produkt til samme pris! Annonsegarantien bortfaller hvis det er opplyst om begrensninger i antall varer, eller i tidsrom for når prisen gjelder. Annonsegarantien gjelder ved personlig fremmøte."

Dette nektet de meg selvsagt, og de prøvde seg på å gi meg 1000-1500 kroner i rabatt på tv'er som ikke er på langtnær likeverdig HX823....

Jeg er på saken, og kommer ikke til å gi meg før de gir meg en likeverdig eller BEDRE tv til 9995,-... Jeg fikk mailadressen til daglig leder ved min lefdal-butikk og jeg kommer til å kreve min rett..
    Det er jo klart at de risiker å svelge en kamel eller to, ved å ha en slik garanti.. Men like fullt, siden den er der krever jeg at de følger den..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er Sony's Motionflow i forhold til konkurrentenes lignende systemer? Hvilke gitr det mest behagelige bildet - noen erfaringer?

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..........Jeg er på saken, og kommer ikke til å gi meg før de gir meg en likeverdig eller BEDRE tv til 9995,-... Jeg fikk mailadressen til daglig leder ved min lefdal-butikk og jeg kommer til å kreve min rett..
    Det er jo klart at de risiker å svelge en kamel eller to, ved å ha en slik garanti.. Men like fullt, siden den er der krever jeg at de følger den..
    .................................................. .................................................. ...

Jeg synes at det er bare,.....kvalmende.

Side 37 av 42 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •