Sony 2011 LED-TV: HX920, HX820, HX720, NX720, EX720, EX521 - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 42 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 828
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av brakar
    Er det noen som har kjøpt og mottatt 55HX920/923 den siste måneden? Jeg bestilte 55HX920 på Elkjøp i begynnelsen av november og leveringen har flere ganger blitt utsatt på grunn av leveringsproblemer. Selger har forsøkt å påvirke meg til å heve kjøpet. Jeg begynner å få mistanke om at de rett og slett ikke er interessert i å levere pga at jeg fikk så god pris på TV'n. Det hadde derfor vært veldig interessant å fått vite om det er andre i samme situasjon.
    Jeg bestilte min i oktober og venter fremdeles. Har fått løfte om at tven skal komme i midten av februar, men slike løfter har jeg fått før! Så jeg velger å vente med å skru opp forventningene.
    Eneste grunnen til at jeg orker å vente er prisen jeg har kjøpt den for: 18.990,- håper det blir verdt ventingen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på jobb idag og fikk opp at den var ubekreftet 13.02. Så kanskje, kanskje ikke. Sony har slitt veldig med logistikken, pgå etterdønninger av tsunamien i høst, ifølge vår kontakt i Sony Norge.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper kontakten i Sony er klar over at tsunamin var i mars, ikke i høst.
    Selv om den fortsatt er årsaken til forsinkelsene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tsunamien har nok fortsatt ringvirkninger, men jeg har hørt mye av problemet skyldes rett og slett mangel på råvarer. Jeg vet ikke hvilke råvarer det er snakk om, men det er ganske mye rart som brukes i produksjonen av monolith-serien.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pinguz: Var bare jeg som ikke husket årstid. Skal sjekke på nytt idag og ringe litt rundt

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som har problemer med lipsync når HDMI går igjennom en recevier?

Har en helt ny Onkyo receiver, og må legge til ca 130ms manuelt for å få noe som ligner på lip sync. Jeg trodde at slike ting nå ble forhandlet over HDMI, og lurer litt på om jeg må drive og skru på delay dersom jeg skifter mellom display-modi på tv-en som har forskjellig fysisk video-delay?

-k

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som lurer: 55HX923 er, i Elkjøp systemet, ubekreftet levert 12.04.12. Så kan bli en lang ventetid

55HX920 derimot er bekreftet 07.02.12

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Arildiv
    Jeg bestilte min i oktober og venter fremdeles. Har fått løfte om at tven skal komme i midten av februar, men slike løfter har jeg fått før! Så jeg velger å vente med å skru opp forventningene.
    Eneste grunnen til at jeg orker å vente er prisen jeg har kjøpt den for: 18.990,- håper det blir verdt ventingen!

Vel verdt å vente på! Eg kjøpte den til samme pris - søndagssalget til elkjøp 161011- -etter eget valg ble den levert på døren 271011 - av to karer fra Lefdal, til Fyllingsdalen, Bergen. "Hold ut"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Det høres faktisk ut som du ikke har fått igang 3D brillene..
    Fremdeles ingen 3D-inntrykk. 3D-brillene både på (nesen) og ON. Som sagt, dobbelt-bildet på kanal 130 High TV 3D forsvant ved klikk på "3D" på fjernkontrollen og innstilling "Side ved side". Men ennå likevel ingen 3D-opplevelse.

Med nevnte innstillinger ble alle de andre kanalene utflytende og uskarpe. Umulig å se på. Ved tilbakestilling til 3D AV, blir kanal 130 igjen todelt bilde, mens øvrige kanaler blir normale.

Andre hint om hva som skal til for BÅDE å kunne se 3D på kanal 130 OG regulære bilder på de andre kanalene?

Newcomer robin882 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akhasi
    Fremdeles ingen 3D-inntrykk. 3D-brillene både på (nesen) og ON. Som sagt, dobbelt-bildet på kanal 130 High TV 3D forsvant ved klikk på "3D" på fjernkontrollen og innstilling "Side ved side". Men ennå likevel ingen 3D-opplevelse.

Med nevnte innstillinger ble alle de andre kanalene utflytende og uskarpe. Umulig å se på. Ved tilbakestilling til 3D AV, blir kanal 130 igjen todelt bilde, mens øvrige kanaler blir normale.

Andre hint om hva som skal til for BÅDE å kunne se 3D på kanal 130 OG regulære bilder på de andre kanalene?
    Har du fri sikt til TVen? 3D funket ikke hos meg heller i starten, så reiste jeg meg tilfeldig opp og vips så jeg ting i 3D. Var Center høytaleren som stod i veien for IR mottakeren på TVen.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HX92 og Motionflow XR800.

Jeg satt å så Star Wars Episode 1 igår på bluray (koblet slik Pioneer BDP320 -> H/K AVR255 -> HX920), merket at bildet hakket ved panoreringer.
    Jeg satt opp Motionflow noen hakk, men hakking var der fremdeles. Er det ikke dette Motionflow XR800 skal ordne opp i?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du stilt inn blu-ray spilleren til å sende 1080/24p > HX920? Ville satt opp pass-through på bildedelen gjennom recieveren.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

60nx720

Noen som har denne modellen og kan fortelle om svakhetene og styrkene? Vurderer å slå til på søndagstilbudet på elkjop.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Denon-Larsen
    Har du stilt inn blu-ray spilleren til å sende 1080/24p > HX920? Ville satt opp pass-through på bildedelen gjennom recieveren.
    Det tror jeg ikke at jeg har gjort. Hvordan gjør jeg sånt?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever flimring på 3D, spesielt i lyssterke scener. Andre som gjør det samme?

Dessuten gir brillene gul-skjær, og er ganske følsomme for hode-tilt.

Alt i alt synes jeg 3d var en positiv opplevelse, men tviler på at det er en funksjon jeg kommer til å bruke mye. Jeg ville mye heller ha vært uten 3d, skype-kamera, integrert kamera/head-tracking, web-browser, DLNA, høyttalere, etc og heller fått 55" til prisen jeg gav for 46".

-k

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stoffer
    For de som lurer: 55HX923 er, i Elkjøp systemet, ubekreftet levert 12.04.12. Så kan bli en lang ventetid

55HX920 derimot er bekreftet 07.02.12
    Tror du har misset.

På elkjøp fikk jeg beskjed om at 55HX920 ikke kommer inn igjen, og 923 var usikker leveringsdato, og selger anbefalte å kjøpe en annen TV eller gå ned 1 størrelse pga usikkerheten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kmskrs
    Tror du har misset.

På elkjøp fikk jeg beskjed om at 55HX920 ikke kommer inn igjen, og 923 var usikker leveringsdato, og selger anbefalte å kjøpe en annen TV eller gå ned 1 størrelse pga usikkerheten.
    Rart.. Måtte bestille opp HX920 til en kunde på lørdag og fikk da beskjed om at den kom til å bli levert på fredag 10. feb.

EDIT: Fant idag ut at det kun var 20 stk som kom på hovedlageret. Nå blir det tomt frem til HX925...

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony KDL 55HX 923BAE i bestilling.

Ja, da var kjøpet hevet på min LG 55" 850 N og Sony KDL 55HX 923BAE er bestilt med bekreftet leverings dato 08.04.2012, i Elkjøp systemet, får bare håpe denne leverer bedre en LG sin topp model, fikk ny tv i dag etter andre reperasjon på ujenvn bakgrunnsbelysning :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha gått på en skikkelig smell med en Samsung ue46d8005 har jeg nå kommet til konklusjonen om att kjøpet blit hevet... Så da er ny tv på gang.

Orker ikke en runde til med reklamasjoner og en missfornøyd tv kjøper (les meg) derfor spør jeg dere.

Blir jeg fornøyd med en Sony KDL46hx723???

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kimsa
    Etter å ha gått på en skikkelig smell med en Samsung ue46d8005 har jeg nå kommet til konklusjonen om att kjøpet blit hevet... Så da er ny tv på gang.

Orker ikke en runde til med reklamasjoner og en missfornøyd tv kjøper (les meg) derfor spør jeg dere.

Blir jeg fornøyd med en Sony KDL46hx723???
    Kommer veldig ann hvor følsom du er på bilde. Når det gjelder clouding/ujevnt baklys så har ALLE egde led LCD dette problemet i større eller mindre grad! Sony er bedre enn Samsung stort sett-men ikke perfekt. Ingen tv er perfekt uansett. Hva synes du er mest viktig/og irriterer deg mest på 8005??

Side 32 av 42 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •