Sony 2011 LED-TV: HX920, HX820, HX720, NX720, EX720, EX521 - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 42 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 828
    Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Der ringte de fra Elkjøp levering. Får Hx920 om 15 min - Fyllingsdalen, Bergen. (kjøpt på salget 161011,,,)

Edit; Lefdal levering.., mottatt 19.50...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enyafa
    Har også kjøpt denne på søndags tilbud, det sto jo i annonsen at de ville bli sendt 25.10.2011, og jeg "skal" få denne levert 1.nov
    Vi skal jo kunne kreve et tilsvarende produkt om de ikke kan levere 10 dager etter 25.10.2011 eller komme med en eksakt dato da må jo denne være erstatningen om en ser på pris (veiledene) Panasonic 65" P65VT30
    Kommet dato på disse på elkjop.no. Sendes 01.11.11. Puh.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra. Da er det håp. Blir spennende å se om den er bedre enn Ex 720 55" jeg hadde I 2 uker nå .For mye korn og litt for matt den syns jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nåh....spørs om det er vits i å bli altfor forventningsfull folkens.... ringte nemlig til Elkjøp kundeservice (for min skulle egentlig bli levert i morgen - noe jeg fort skjønte at ikke kom til å skje), og damen der fortod ikke hvorfor det var satt en dato på nettbutikken til 01.11.11. Når hun sjekket opp så fikk hun første mulige leveringsdato til 13. desember!!!

Jeg forklarte henne at mens jeg og hun pratet så gikk jeg inn i nettbutikken og "kjøpte" produktet og klikket meg helt frem til betalingsdelen. Jeg fikk da opp første tilgjengelige dato for levering av 55HX920 til min adresse: 7. november.
    Damen på kundeservice skjønte svært lite av dette, men sa at hun skulle lage en sak på det da det "tydeligvis" ikke stemte mellom nettbutikken og den faktiske lagersituasjonen (yeah right!).

Er vi heldige så kan vi se Disney-paraden på julaften på ny Sony skjerm!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy2007
    Nåh....spørs om det er vits i å bli altfor forventningsfull folkens.... ringte nemlig til Elkjøp kundeservice (for min skulle egentlig bli levert i morgen - noe jeg fort skjønte at ikke kom til å skje), og damen der fortod ikke hvorfor det var satt en dato på nettbutikken til 01.11.11. Når hun sjekket opp så fikk hun første mulige leveringsdato til 13. desember!!!

Jeg forklarte henne at mens jeg og hun pratet så gikk jeg inn i nettbutikken og "kjøpte" produktet og klikket meg helt frem til betalingsdelen. Jeg fikk da opp første tilgjengelige dato for levering av 55HX920 til min adresse: 7. november.
    Damen på kundeservice skjønte svært lite av dette, men sa at hun skulle lage en sak på det da det "tydeligvis" ikke stemte mellom nettbutikken og den faktiske lagersituasjonen (yeah right!).

Er vi heldige så kan vi se Disney-paraden på julaften på ny Sony skjerm!
    Verste av alt er at det står at de har 5+ på lager nå så burde jo kunne begynne å sende ut nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Celvin
    Spørs hvor kresen du er det! EX721 er en kjempegod TV og er mye for pengene, men bildet blir litt blassere pga den matte skjermen i min mening.

På den andre siden, er man betydelig plaget av gjenskinn er EX721 et godt valg for mange.

Jeg var ikke kresen, har blitt litt mer kresen.... 8)
    Men det er verdt 1000-lappen regner jeg med?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ing-cognito
    Jeg var ikke kresen, har blitt litt mer kresen.... 8)
    Men det er verdt 1000-lappen regner jeg med?
    Absolutt!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering på levering....

Til min store overraskelse har jeg fått to telefoner fra Elkjøp kundeservice i dag!

Når jeg tok telefonen første gang og de presenterte seg som Elkjøp, så ble jeg umiddelbart mentalt innstilt på å få høre at tv'en blir sendt i desember en gang ...men av alle ting så sa den smørblide damen i andre enden at de lurte på om det passet med levering på mandag eller tirsdag over helgen!
    Jeg takket "høflig" ja til en levering på tirsdag ettermiddag og la fornøyd på røret.

Etter et par timer, så ringte de jaggu tilbake for å fortelle at det ikke gikk allikevel, men kunne i stedet tilby levering en uke senere :???:

Høflig takket jeg på nytt ja og pr. nu så blir levering mandag 7. november.
    Jeg spurte damen om hvor mange prosent garanti hun kunne gi på at den nå faktisk kommer mandag 7. november og til det var svaret:
    "Vi ringer dersom det blir noen endringer!"

...så nok en gang lar jeg ikke forventningene få fritt spillerom, men kommer til å bli gledelig overrasket om jeg faktisk har den i hus om knappe halvanne uke 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser elkjøp kjører på med nytt søndagstilbud på en sony TV:
    Sony 60" 3D LED-TV KDL-60NX720 - Elkjøp

60" satt ned 5000 kroner. Har lekt meg med denne TV'en selv og den har potensiale til å bli en ganske heftig film-TV med de rette innstillingene. Den når ikke helt opp til HX920 selvfølgelig, men det er fortsatt en veldig god pris på en 60" av god kvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått 55HX920 i hus ennå?

Er spent på å høre inntrykkene ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt med levering 01.11, står "mangler info" på levering status ringte å snakket med elkjop og de sa at det kommer i morgen som avtalt. :-D (tror det ikke før jeg ser det) 55hx820 går i retur i dag, kjempe fornøyd med den så gleder meg å se 920. :-D

Er innstilligene på 920 mye like 820 eller er det noen som sitter på noen super innstillinger?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Celvin
    Ser elkjøp kjører på med nytt søndagstilbud på en sony TV:
    Sony 60" 3D LED-TV KDL-60NX720 - Elkjøp

60" satt ned 5000 kroner. Har lekt meg med denne TV'en selv og den har potensiale til å bli en ganske heftig film-TV med de rette innstillingene. Den når ikke helt opp til HX920 selvfølgelig, men det er fortsatt en veldig god pris på en 60" av god kvalitet.
    Jeg har selv hatt både NX720 og HX 920 i hus.. Skal man ha mest tv for pengene så er det ikke noen tvil om at NX720 gir det. På vanlig tv så er bildet tilsvarende bra som HX 920.. største forskjellen ser man først på 3D. Der er HXn bedre. Når det gjelder PC tilknytningen så var overraskende nok NX720 bedre i opplevelse. Den ekstra bildebrikken som gjorde i allefall ikke noen underverker hos meg. Kan man spare noen tusenlapper på NX720 så ville jeg uten tvil anbefalt denne modellen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min har levering onsdag denne uken og idag står det sendt på statusen på Elkjøp siden så da er den nok på vei. Spennende.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter selv å venter på en 65HX920. Veggfestet er på plass og den gamle 40" Sonyen skjemmer ut hele greia.. trenger tven NÅ!.

Har fått "tidlig November" som dato

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Romfrosk
    Sitter selv å venter på en 65HX920. Veggfestet er på plass og den gamle 40" Sonyen skjemmer ut hele greia.. trenger tven NÅ!.

Venter hardt på den jeg også. 22.11 ble sagt. Våger ikke å holde pusten:shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svar fra elkjøp på min purring av 55hx920 som ble bestilt på søndagssalget for litt tilbake..
    "Beklager igjen forsinkelsen på tvn, dessverre kommer den ikke in på vårt sentrallager før 13.12.11."

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viking_ki
    Venter hardt på den jeg også. 22.11 ble sagt. Våger ikke å holde pusten:shock:
    22/11 er det jeg også har fått oppgitt.

Intermediate leifeinar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Romfrosk

Hvor kjøper du fra? pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der ringte TNR hx920 fra søndags tilbud kommer om 10 min :-D :-D :-D :-D :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enyafa
    Der ringte TNR hx920 fra søndags tilbud kommer om 10 min :-D :-D :-D :-D :-D

Niiiiice

Dette lover jo bra for min levering kommende mandag!!!

Håper du blir fornøyd...

Side 20 av 42 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •