Sony 2011 LED-TV: HX920, HX820, HX720, NX720, EX720, EX521 - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 42 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 828
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    "+1 ", gikk for 920 til 19695 inkl frakt hjem. Kuroen går til soverommet.
    Hei, fikk du den siste eller ?

Det ser ut som de ikke tar flere bestillinger nå.
    "Varen er ikke tilgjengelig i nettbutikken", står det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av force

Det stemmer får ikke bestilt mer nå utsolgt, jeg la en tv i handlekorgen i går kveld så jeg var MEGA heldig og fikk forsette med handlen nå nettopp 8-) JIPPI!!!!

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Vateri
    Jeg kjøpte Samsung D8005 55" for to uker siden. Men hadde den bare i en uke før den ble byttet inn i HX920 55" på fredag, la på 5 lapper. Så fikk jeg tips igår kveld om søndagstilbudet til elkjøp. **** tenkte æ. Men bestilte en til 19 og går ned på elkjøp imorgen og prøver å få mellomlegget med engang og avbestiller fra elkjøp.no. Alternativt bare leverer inn den jeg har og tar den som kommer. Men er fornøyd med den jeg har fått, intet å bemerke. Så vil helst ikkje sjanse på den som kommer. Ordner seg helt sikkert fint på mandag.
    Btw prisforskjellen mellom sony og samsungen skulle vært mye større for det er milevis forskjell. Så var det også sagt....
    Gleder meg til å få 920 på onsdag 26/10.. knalltilbud..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enyafa
    Det stemmer får ikke bestilt mer nå utsolgt, jeg la en tv i handlekorgen i går kveld så jeg var MEGA heldig og fikk forsette med handlen nå nettopp 8-) JIPPI!!!!
    He,he. Ja, der var du skikkelig heldig. Jeg synes som regel at ting jeg har i handlekurven slettes av seg selv etter en stund.

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det går fint og kjøpe tven ennå, prøvde nettopp.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Det går fint og kjøpe tven ennå, prøvde nettopp.
    Det var jo bra. Jeg ser nå at det går an å bestille direkte fra forsiden eller fra oversiktsiden over tv'er, men ikke fra selve produktsiden:
    Sony 55" 3D-TV KDL-55HX920 - Elkjøp

Jeg lurer på hvorfor de har gjort det slik.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Samsung D8005 55" for to uker siden. Men hadde den bare i en uke før den ble byttet inn i HX920 55" på fredag, la på 5 lapper. Så fikk jeg tips igår kveld om søndagstilbudet til elkjøp. **** tenkte æ. Men bestilte en til 19 og går ned på elkjøp imorgen og prøver å få mellomlegget med engang og avbestiller fra elkjøp.no. Alternativt bare leverer inn den jeg har og tar den som kommer. Men er fornøyd med den jeg har fått, intet å bemerke. Så vil helst ikkje sjanse på den som kommer. Ordner seg helt sikkert fint på mandag.
    Btw prisforskjellen mellom sony og samsungen skulle vært mye større for det er milevis forskjell. Så var det også sagt....
    Jeg gjorde dette med søndadstilbudet de hadde på hx820, måtte levere inn den jeg hadde og ta imot ny. Hadde embalasjen og elkjøp like ved, så det var ikke noe heft. Men rart de ville ha inn en brukt tv istedet for å betale mellomlegg slik jeg foreslo..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har HX920'en inngang for CAM til programkort?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy2007
    Ja, det har den.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greven
    Gleder meg til å få 920 på onsdag 26/10.. knalltilbud..
    Makan
    Jeg fikk mulighet for levering tidligst 2.november.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var en av dem som prøvde å bestille en HX920 hos Elkjøp på søndag, fikk selvfølgelig ikke bestilt - tomt på lager. Ble noe irritert og sendet Elkjøp en e-mail og fortalte at dette er på grensen til å lure kundene. De ringte meg i dag og la seg flate, de er villig til å gjøre en avtale med oss. Har samtidlig fortalt historien til Sony, får høre i morgen hva de sier...

Skal ha en HX 920 - slik er det med den saken.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk det greit å få mellomlegget eller måtte du levere inn den første, slik jeg måtte?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy2007
    Ja, det har den.
    Men kun for RiksTV Ikke for Parabol.
    Sony's KDLxxHX923 og 925 har det, men ikke 920

Edit: 65" i alle fall.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Romfrosk
    Men kun for RiksTV Ikke for Parabol.
    Sony's KDLxxHX923 og 925 har det, men ikke 920

Edit: 65" i alle fall.
    Alle HX920 er godkjent for IDTV av Canal Digital kabelTV

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bergen 2011
    Gikk det greit å få mellomlegget eller måtte du levere inn den første, slik jeg måtte?
    Skal innom å prate med sjefen imorgen. Gutta på golvet kunne ikke gjøre noe.
    Regner med æ må gjøre samme som dæ. Da taper ikke butikken penger. Det kan hende de gjør hvis de betaler mellomlegget. Men viste ikkje om æ bare skulle drøye han til dne andre tven kommer. Vet ikkje om de kan nekte hvis man er utspekulert. MEn vil ikkje kalle det det. Iallefall ikkje noe mer enn at de har det tilbudet på søndag to dager etter æ har kjøpt.....uansett så får æ de pengene bare snakk om når...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Benoni
    Alle HX920 er godkjent for IDTV av Canal Digital kabelTV
    Jeg har et lokalt kabel-tv selskap som leverer signalene ut fra antenneuttak i veggen og således er det ikke Canal Digital eller Riks-TV.

Pr. i dag har jeg en Philips 58PFL9956 hjemme som jeg nå skal sammenligne med HX920 før en av dem går i retur. Philips'en fungerer med CAM og et programkort fra dette lokale kabel-TV selskapet (signalene går via DVB-C).

Håper dette fungerer med HX920....

Noen som kan svare på om den støtter serieopptak også?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal innom å prate med sjefen imorgen. Gutta på golvet kunne ikke gjøre noe.
    Regner med æ må gjøre samme som dæ. Da taper ikke butikken penger. Det kan hende de gjør hvis de betaler mellomlegget. Men viste ikkje om æ bare skulle drøye han til dne andre tven kommer. Vet ikkje om de kan nekte hvis man er utspekulert. MEn vil ikkje kalle det det. Iallefall ikkje noe mer enn at de har det tilbudet på søndag to dager etter æ har kjøpt.....uansett så får æ de pengene bare snakk om når...
    Vil ikke si at du er utspekulert, når man ser hva de reklamerer for:

30 dagers åpent kjøp
    Det kan ofte være vanskelig å vite om et produkt er riktig for akkurat deg før du får testet det hjemme. Derfor vil vi gi deg 30 dagers åpent kjøp med full returrett!
    Du kan pakke opp og fritt bruke varen fra første dag, og fremdeles få pengene tilbake om du bestemmer deg for å ikke beholde produktet likevel. Du kan levere det tilbake i hvilken som helst av våre butikker, men vi vil gjerne få be deg om at du returnerer produktet komplett og uskadd - og at du husker kvitteringen.
    Denne garantien sikrer også at du får markedets beste pris. Skulle du finne produktet ditt billigere et annet sted, kan du komme tilbake til oss, returnere produktet og få pengene tilbake. En annen løsning er at vi gir deg hele mellomlegget.
    Returretten gjelder ikke for mobiltelefoner og varer solgt med abonnement, samt spill, film og programvare med brutt emballasje.

Du gjør jo bare det de oppfordrer til.
    De på varemottaket synes det var rart jeg ble bedt om å levere den inn istedet for å få kreditert mellomlegget. Nå sitter de på en demobrukt HX820 på lager.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bergen 2011
    Vil ikke si at du er utspekulert, når man ser hva de reklamerer for:
    ......

Du gjør jo bare det de oppfordrer til.
    De på varemottaket synes det var rart jeg ble bedt om å levere den inn istedet for å få kreditert mellomlegget. Nå sitter de på en demobrukt HX820 på lager.
    Joda er klar over den regelen. Men æ tenkte han vil sikkert uansett ikkje gi mellomlegget nå. Da taper han 6.000. Hvis æ levere inn taper han ingenting, så sånn sent tjener han på at du leverer inn og ikkje betale ut mellomlegget. I tillegg kan det hende at de har en innkjøps pris høyere enn 19 og da bi det rent tap og da velger dem heller at man levere inn. I mitt tilfelle blir jeg å levere inn den jeg får, så de får jo en uåpnet tv i retur. Sjanser ikkje på at det kan være feil med det panelet, for ingenting galt med det æ har fått. Men bi det forsinkelser må jeg levere inn den jeg har...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda er klar over den regelen. Men æ tenkte han vil sikkert uansett ikkje gi mellomlegget nå. Da taper han 6.000. Hvis æ levere inn taper han ingenting, så sånn sent tjener han på at du leverer inn og ikkje betale ut mellomlegget. I tillegg kan det hende at de har en innkjøps pris høyere enn 19 og da bi det rent tap og da velger dem heller at man levere inn. I mitt tilfelle blir jeg å levere inn den jeg får, så de får jo en uåpnet tv i retur. Sjanser ikkje på at det kan være feil med det panelet, for ingenting galt med det æ har fått. Men bi det forsinkelser må jeg levere inn den jeg har...
    Det blir ikke krøll i systemet til Elkjøp da, mtp serienummer på TV eller registrerer de ikke slikt?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De trenger ikke serienummer på tver. Det generes bare et garantinummer.

Side 18 av 42 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •