Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 43 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 854
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvor fant du den da? Har ikke sett den noe lavere enn 29450,- selv..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tilbud fra Komplett

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da begynner det å ligne noe hvertfall.. Dog, samme TV'n koster under 23000kr i Danmark.. Så foreløpig virker det som vi blir skikkelig screwed. (en annen dansk link, også her under 23000,- NOK)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av owo
    Da begynner det å ligne noe hvertfall.. Dog, samme TV'n koster under 23000kr i Danmark.. Så foreløpig virker det som vi blir skikkelig screwed. (en annen dansk link, også her under 23000,- NOK)
    Ja eller her i Elkjop danmark Samsung 64" 3D Plasma-TV PS64D8005 - Elgiganten

21659.- Norske eller i danske 22676.- Hmm er dansk statsborger så kan enkelt få tv med til Norge som "flytte gods" uten toll og skatt, kanskje det var noe?

.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette betyr en prisreduksjon vil være nært forestående også her oppe hos oss fjellaper.
    Hvordan er prisnivået på forbrukerelektronikk generelt i Danmark i forhold til i Norge?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dansken over kan kanskje uttale seg om det.. Virker som prisene forøvrig er noenlunde like som her til lands dog. (F.eks koster Panasonic 65VT30 mer eller mindre det samme.)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dansken over kan kanskje uttale seg om det.. Virker som prisene forøvrig er noenlunde like som her til lands dog. (F.eks koster Panasonic 65VT30 mer eller mindre det samme.)
    Har bodd og jobbet I Norge i 4 år nå, så vet ikke så mye om danske priser lengre. Men går av og til innom Komplett.dk og Elgiganten.dk bare for at sjekke om man skulle tatt seg en tur. Men syns egentlig pris nivå har vert dyrere på elektronikk generelt i Danmark tidligere.

Så enten sitter norske importører og koser seg over kunder som er villige til at betale mer, ellers er det toll/avgift som slår inn på noen produkter?

.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi burde jo konfrontert Samsung Norge med dette og bedt dem forklare prisforskjellen. Som sagt; Jeg tror det er en forsmak på en prisreduksjon vi vil se i Norge også. Men isf hvorfor vente med å sette ned? Det kan kanskje rett og slett ha med tilgjengelighet å gjøre? Kanskje danskene nå har fått inn et nytt parti som var betydelig rimeligere i innkjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbud og etterspørsel vet dere Det er ikke vits å selge en vare til 22k når nordmenn er villige til å betale 29k for den...
    Prisfall kommer nok, men vi må også huske 5 års reklamasjonsretten i Norge.

Det kom en ny firmware til 64D8005 er om dagen. Noen som vet hva den fikset?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chlo
    Tilbud og etterspørsel vet dere Det er ikke vits å selge en vare til 22k når nordmenn er villige til å betale 29k for den...
    Prisfall kommer nok, men vi må også huske 5 års reklamasjonsretten i Norge.
    Vel, 65" Panasonicen koster som nevnt det samme i Norge som i Danmark, så å argumentere med reklamasjonstid virker litt søkt. Tilbud/etterspørsel er selvsagt relevant, men jeg har altså avstått fra å kjøpe Samsungen delvis pga at Panasonicen (som de fleste mener er en bedre tv) i praksis koster det samme her til lands.

Tipper som tidligere nevnt her at prisen på Samsungen stuper ganske snart..

Hva er reklamasjons/garanti tiden i DK a?

EDIT: Reklamasjon & angrerett

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har HDTVtest sluppet nok en grundig review, denne gangen av 51D8005:
    Samsung PS51D8000 (D8000 PDP) 3D Plasma TV Review

Synd det er 51" som ble testet, men de er innom noen viktige poeng jeg ikke har sett vert nevnt andre steder. Personlig vet jeg ikke helt om jeg er enig i deres avgjørelse om å bruke "Game Mode" til vurdering. Jeg har testet begge deler, og NRen uten Game Mode er i mine øyne ubetydelig. Når det er sagt er det tåpelig av Samsung og ikke tillate brukeren å helt deaktivere NR i normale bildemodus.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chlo
    Da har HDTVtest sluppet nok en grundig review, denne gangen av 51D8005:
    Samsung PS51D8000 (D8000 PDP) 3D Plasma TV Review
    Wow det var litt av en test. Om prisen kommer seg ned til 23k som den burde virker jo dette som årets overlegent beste kjøp.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nesten Samsung PND8000 blir uten tvil min neste TV. VT30 kvalitet for 50% mindre og 1" større? JA TAKK!

(bedre farger og 3D vs bedre shadow details og sort nivå)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Tror nesten Samsung PND8000 blir uten tvil min neste TV. VT30 kvalitet for 50% mindre og 1" større? JA TAKK!

(bedre farger og 3D vs bedre shadow details og sort nivå)
    Vet ikke helt hvor du har "bedre 3D" fra (av ørten reviews jeg har leste hittil så er det vel bare cnet som våger den påstanden), men at Samsungen er ekstremt mye bedre valuta for penga er vel hevet over enhver tvil. "Mannen i gata" vil vel neppe merke noen forskjell på disse to skjermene.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke helt hvor du har "bedre 3D" fra (av ørten reviews jeg har leste hittil så er det vel bare cnet som våger den påstanden), men at Samsungen er ekstremt mye bedre valuta for penga er vel hevet over enhver tvil. "Mannen i gata" vil vel neppe merke noen forskjell på disse to skjermene.
    Kan du poste link til disse som mener VT30 har best 3D kontra det motsatte?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, er vel kanskje ikke så mange reviews som direkte sammenligner TV'ene i testen, menne.. Trustedreviews.com gir vt30 10/10 på 3D ytelse, mens Samsungen 8/10 f.eks..

Samme leksa på AVForum reviewsa.. Panasonicen scorer jevnt over bedre på 3D enn Samsungen..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow det var litt av en test. Om prisen kommer seg ned til 23k som den burde virker jo dette som årets overlegent beste kjøp.
    Ja, jeg for min del vil hoppe på denne skjermen så fort den kommer ned på nevnte nivå. PS63C7705 startet vel også på 30kkr før den stabiliserte seg på 23kkr. Det er vel ikke unaturlig å forvente omtrent samme utvikling for PS64D8005? Jeg har også sendt en forespørsel til Samsung Norge og bedt pent om en forklaring på den store prisforskjellen mellom Danmark og Norge. Så spørs det om de er villige til å komme med noe svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått svar for dette lurer jeg også på. Jeg var i Køben for noen dager siden og fikk da se TV'n for første gang. Jeg vet ikke hvordan den var satt opp og hvilke signaler den mottok, men jeg synes den var nokså dårlig på panoreringer. Hva synes dere som eier den allerede?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg har også sendt en forespørsel til Samsung Norge og bedt pent om en forklaring på den store prisforskjellen mellom Danmark og Norge. Så spørs det om de er villige til å komme med noe svar.
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Har du fått svar for dette lurer jeg også på.
    Jeg har fått svar. Jeg fikk svar fra Svensk kundeservice. Og svaret var bare generelt svada om at prisene alltid vil variere mellom markedene på samme måte som det varierer mellom butikkene innen samme marked. Det var jo naivt å tro de ville svare noe annet. De kan jo selvfølgelig ikke annonsere en prisnedgang før det skjer, det sier seg selv.
    Men jeg har fortsatt tro på at en prisnedgang er på trappene også i Norge, kanskje mot slutten av Juli da det vel er ventet nye leveranser av disse TV'ene eller i hvertfall ila August. Jeg venter i allefall i spenning.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Er det noen som har fått testet den interne tuneren i PS64D8005 ??

Side 9 av 43 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •