Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 854
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det blir Bluetooth har samsung sagt til meg han som var på supporten
    Da trur jeg jeg vil gå for den nye Typen, hvis det var problemer med de gamle brillene også, hva vil det si teknisk fordel med blåtann?
    vi sparer vel en del på briller også vet ikke hva de ligger på.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Newcomer Tvk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken 2011-modell er det som erstatter C7705, eller som er mest tilsvarende?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tvk
    Hvilken 2011-modell er det som erstatter C7705, eller som er mest tilsvarende?
    Er ikke det C8005 som beskrives i denne tråden, da?
    63" C7705 skal i allefall erstattes av en 64". Og den eneste modellbetegnelsen som nevnes sammen med 64" er C8005.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å pirke, men modellbetegnelsen er D8005.

Det finnes en D7000-serie som ikke skiller seg stort fra 8000-serien foruten design. Om denne tas inn i Norge er derimot et annet spørsmål og om den gjør det er det slett ikke sikkert at den vil finnes i 64'.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke D7000 kommer til norge. Modellen under D8005 er D6505 eller D6905/D6805.

Svar til over ang. bluetooth: Fordelen med bluetooth er at signalet til tven ikke detter ut hele tiden, og man kan sitte lengre ut på sidene hvis man er fler som ser.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vel nå, mer eller mindre, bestemt meg for Samsung PS64D8005. Men, det eneste som bekymrer meg litt er buzz som den forrige modellen var plaget med. Jeg hater buzze-lyder og dersom det er eksisterende, så er TV'en helt utelukket for min del..

Er det noen som har noen formening om buzz på denne modellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pcprono
    Jeg har vel nå, mer eller mindre, bestemt meg for Samsung PS64D8005. Men, det eneste som bekymrer meg litt er buzz som den forrige modellen var plaget med. Jeg hater buzze-lyder og dersom det er eksisterende, så er TV'en helt utelukket for min del..

Er det noen som har noen formening om buzz på denne modellen?
    Det er det nok ingen som vet enda, men kommer nok ganske snart flere større tester av denne TVen som vil gi oss et svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Det er det nok ingen som vet enda, men kommer nok ganske snart flere større tester av denne TVen som vil gi oss et svar.
    Jeg snakket nettopp med HiFi-klubben (via online chat'en på hifiklubben.no ) og spurte hvordan det var med 'buzz' på PS64D8005. Han jeg snakket med var at de hadde (heldigvis) fikset dette problemet på 2011-modellen.

Så, da får vi vel ta det for god fisk.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske at jeg leste et sted at Samsung garanterte at denne range'n var buzzefrie

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vil Buzzefri si, vet vi om sortnivå er bedret på Ps64D8005?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Hva vil Buzzefri si, vet vi om sortnivå er bedret på Ps64D8005?
    Buzz er driftstøy som kommer fra TV'n. Samsung har vel selv sagt at sort nivået er på samme nivå som konkurenten sin fjor årsmodell VT20. Om den er litt bedre enn det også, vet vi ikke enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk et tilbud på ps64d8000 i dag. Tilbudet svarer til listepris inkl. startkit med to briller og x antall filmer ferdig levert på døra. Problemet er at de ikke kan levere før 6. juni og innen da kan vel prisene ha sunket en del. Hva tror dere? Vil prisene synke så fort eller er det først til høsten at denne vil starte å gå ned i pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Fikk et tilbud på ps64d8000 i dag. Tilbudet svarer til listepris inkl. startkit med to briller og x antall filmer ferdig levert på døra. Problemet er at de ikke kan levere før 6. juni og innen da kan vel prisene ha sunket en del. Hva tror dere? Vil prisene synke så fort eller er det først til høsten at denne vil starte å gå ned i pris?
    Hmm.. Så mao. får du med en ekstra 3d-brille og noen filmer? Jeg hadde ventet. Eller.. Det er ikke veldig sannsynlig at prisen går mye ned frem til juni, men du vet jo aldri.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel to par brilller i den startpakken og et par i esken.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel to par brilller i den startpakken og et par i esken.
    Åja, sånn ja. Fikk ikke med meg at det var noe som het start kit.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som vurderer å kjøpe xxD8005 bør glede seg over Chad's oppdaterte anmeldelse på High Def Junkies hjemmesider. Som i fjor er det bedre kvalitet på de større skjermene. Her er det han skriver særskilt om 64D8005:

Update 4-19-2011: I just calibrated the 64" version of this TV, and I am very happy with the improvement in black level over the review sample! Before I attempted any black level readings and before I engaged Cinema Smooth, I could plainly see the minimum luminance level and contrast were significantly improved. In a darker than average room, the contrast looked outstanding even with dark scenes. No, it was still not in the same league as the Kuro 101FD I calibrated yesterday, but it looked similar to the higher end Panasonics and at least as good as last year's 63D7000/8000.
    I have determined that my Chroma5 meter, which is rated to be accurate down to approximately .014 fL, at least gives gives ballpark readings from that level down to approximately .008 fL. The PN-64D8000's readings were below that threshold with both a black screen and the black section of the ANSI checkerboard pattern. While I cannot provide a reliable exact number for the black level, it is definitely lower than that of the PN-51D8000, and it is probably very close to the best Panasonic plasmas.
    With a 1080P/24 input and Cinema Smooth engaged, I got a consistent reading of .012 fL.
    As was the case last year, the contrast is dramatically improved with the larger panel size, and picture quality is a significant notch higher as a result.

Newcomer Duck1974 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    it was still not in the same league as the Kuro 101FD I calibrated yesterday
    Huh?? Er det en ny Kuro på markedet? Jeg trudde Pioneer hadde slutta og produsere flatskjerm.

Jeg ble nettop tilbudt en PS64D8005 for 27.000,-. Tviler på at denne blir noe særlig billigere enn det på en stund. Vurderer og slå til.....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duck1974
    Huh?? Er det en ny Kuro på markedet? Jeg trudde Pioneer hadde slutta og produsere flatskjerm.

Jeg ble nettop tilbudt en PS64D8005 for 27.000,-. Tviler på at denne blir noe særlig billigere enn det på en stund. Vurderer og slå til.....
    Det var et pent tilbud. Fikk du startpakken på kjøpet og kan du si hvor du fikk det tilbudet? Jeg er på jakt selv men har ikke fått et tilbud som matcher ditt. Send meg en pm om du ikke kan si det i forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duck1974

Er også veldig int. i å vite hvor du fikk dette tilbudet.

Får den for 28k selv, uten noe startpakke, men 27k er jo enda bedre tilbud.

Side 3 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •