Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 43 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 854
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av evneveik
    Nå er det jo en kjekk funksjon i tv'en mot akkurat dette, den slår av tv'en automatisk etter en del timer hvis man ikke trykker OK for å avbryte :-D

Den funksjonen er knallfin, har det samme på tuneren min også:-D

Uansett, jeg tar dette med innbrenning med knusende ro..

Da jeg kjøpte min tv betalte jeg 22 290.- for den og nå har den jo gått ned i pris siden jeg kjøpte den, tok da kontakt med den hyggelige elkjøp butikken der jeg kjøpte og den og nå får jeg tilbakebetalt 3000.- til min konto.. jeg er bare helt lykkelig over det og nå synes jeg at tv`n blir ennå mer deilig å ha, eller mer for pengene:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Den funksjonen er knallfin, har det samme på tuneren min også:-D

Uansett, jeg tar dette med innbrenning med knusende ro..

Da jeg kjøpte min tv betalte jeg 22 290.- for den og nå har den jo gått ned i pris siden jeg kjøpte den, tok da kontakt med den hyggelige elkjøp butikken der jeg kjøpte og den og nå får jeg tilbakebetalt 3000.- til min konto.. jeg er bare helt lykkelig over det og nå synes jeg at tv`n blir ennå mer deilig å ha, eller mer for pengene:-D
    Hvorfor får du tilbakebetalt 3000 til din konto?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Hvorfor får du tilbakebetalt 3000 til din konto?

Da jeg kjøpte tv`n var det 60 dagers returrett og jeg ble lovt at om tv`n gikk ned i pris innen denne perioden så skulle jeg få tilbakebetalt det den gikk ned i pris.. så jeg sendte en mail om de ville gjøre dette eller om jeg skulle levere inn tv`n igjen, de holdt avtalen i og med at det var enklere å betale meg tilbake mellomlegget istedenfor at jeg skulle komme tilbake med den:-D

Det må vel sies å være en bra avtale og trygghetsgaranti som jeg tror bare elkjøp gjør:-D

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da jeg kjøpte tv`n var det 60 dagers returrett og jeg ble lovt at om tv`n gikk ned i pris innen denne perioden så skulle jeg få tilbakebetalt det den gikk ned i pris.. så jeg sendte en mail om de ville gjøre dette eller om jeg skulle levere inn tv`n igjen, de holdt avtalen i og med at det var enklere å betale meg tilbake mellomlegget istedenfor at jeg skulle komme tilbake med den:-D

Det må vel sies å være en bra avtale og trygghetsgaranti som jeg tror bare elkjøp gjør:-D

Gega
    Hm, det skulle jeg også avtalt, men gjorde det ikke...men kjøpte tv-en i begynnelsen av desember, og har 60 dagers returrett...så egentlig bør jeg vel si til de at jeg vil ha tilbakebetalt i alle fall en del av det prisen har gått ned, eller jeg vil heve kjøpet...og evnt kjøpe tv-en på nytt igjen til dagens pris?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, det skulle jeg også avtalt, men gjorde det ikke...men kjøpte tv-en i begynnelsen av desember, og har 60 dagers returrett...så egentlig bør jeg vel si til de at jeg vil ha tilbakebetalt i alle fall en del av det prisen har gått ned, eller jeg vil heve kjøpet...og evnt kjøpe tv-en på nytt igjen til dagens pris?

Jeg vil tro at du vil få hele beløpet tilbake, altså mellomlegget på prisen som er nå og i det tidspuktet du kjøpte din tv.

Det kommer jo sikkert også litt an på hvilken priser de følger, der jeg kjøpte min følger dem de samme prisene som er på elkjop.no, altså web priser:-D

i og med at du har full returrett i 60 dager så vil det vel være dumt at du må levere tilbake tv`n for så å kjøpe den en ny med lavere pris, da må det være mer smidig å gi deg mellomlegget:-D

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med dette8)

Gega

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette er ikke noe du trenger å avtale på forhånd, mener jeg.

Ta kontakt med dem så ordner det seg nok.

Som du sier, vist du nevner å levere tilbake innen dine 60 dager, så er det enklere for dem å gi deg mellomlegget.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen med problemer med DVB-S-tuneren her som har fått løst dette enda? Etter ubrukelig support ringte jeg Samsung Nordic direkte, og satser nå på at de skal få løst dette snarest. Snart hatt tv-en i en måned uten å få brukt en av funksjonene jeg kjøpte den for... det føles veldig feil (og utrolig bittert siden jeg faktisk er fornøyd med tv-en ellers)

Oppdatering: Samsung Nordic ringte meg nettopp tilbake og fortalte at de skulle følge opp saken min direkte, og de ville aller helst sende en tekniker hjem til meg pga problemets natur. Så kanskje de får løst dette her uten at jeg trenger å sende inn tv-en, noe som i tilfelle gjør meg veldig lettet etter å ha lest et utdrag fra vilkårene til verkstedet som ligger nærmest:

INNLEVERTE REPARASJONER:
    Oppbevares for kundens risiko og forsikring

Jeg regner ikke med at de faktisk har lov til å fraskrive seg ansvar slik, men jeg regner med at det ville blitt mye pes å motsi dem på dette om noe skulle skje.

Oppdatering2: Verkstedet har bestilt tunerkort til tv-en min og kommer hjem til meg og bytter det når de får det, så da slipper jeg etter all sannsynlighet å sende inn tv-en. Endelig litt fornuftig servicenivå. Det hjalp å gå utenom service-senteret

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er kommet ny firmware til 64D8005 den 10. januar 2012. Noen som har testet denne?

Versjon: T-GAP8DEUC-1021.2
    Str: 130 MB
    Oppgaderingstype: USB
    Utgivelse: 10 Jan, 2012

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jackant
    Ser det er kommet ny firmware til 64D8005 den 10. januar 2012. Noen som har testet denne?

Versjon: T-GAP8DEUC-1021.2
    Str: 130 MB
    Oppgaderingstype: USB
    Utgivelse: 10 Jan, 2012

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    Noen som har testet den da?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har testa i håp om at såpekokerne i Samsung skal klare å begrense det forbanna brightness pop problemet...
    Tror dere det har blitt noe bedre? Nope...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja, men jeg kan ikke merke noe forskjell, når det er sagt så har jeg ikke annet å klage på enn noe svak buzzing, men det tror jeg ikke de klarer å fjerne med firmware:-D

Å så er det jo det med den dårlige tuneren da... synes ikke jeg merker noe forskjell på noen av de oppdateringene de kommer med, egentlig!

Var du å snakket med elkjøp angående å få tilbake mellomlegget?

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men jeg kan ikke merke noe forskjell, når det er sagt så har jeg ikke annet å klage på enn noe svak buzzing, men det tror jeg ikke de klarer å fjerne med firmware:-D

Å så er det jo det med den dårlige tuneren da... synes ikke jeg merker noe forskjell på noen av de oppdateringene de kommer med, egentlig!

Var du å snakket med elkjøp angående å få tilbake mellomlegget?
    Gega
    Jeg merket en rimelig drastisk forskjell etter den siste oppdateringen, men det er på en feature jeg aldri bruker. Prøv å popp opp smart-tv-menyen nå. Den kommer instantly

@BigZ: mener vi det samme med brightness-popping, tro? på min er det virkelig ikke ille. Det er ikke HELT borte, men det oppstår svært sjelden og jeg har aldri sett det med Cinema Smooth (selv om jeg vet det kun funker for 24Hz-kilder)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Jeg merket en rimelig drastisk forskjell etter den siste oppdateringen, men det er på en feature jeg aldri bruker. Prøv å popp opp smart-tv-menyen nå. Den kommer instantly

@BigZ: mener vi det samme med brightness-popping, tro? på min er det virkelig ikke ille. Det er ikke HELT borte, men det oppstår svært sjelden og jeg har aldri sett det med Cinema Smooth (selv om jeg vet det kun funker for 24Hz-kilder)

Ja jo, det har du rett i, smart-hub menyen kommer veldig fort frem nå, å det er kjekt men jeg skulle bare så inderlig at Samsung kunne få gjort noe med tuneren på denne ellers så flotte tv`n:-D

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jo, det har du rett i, smart-hub menyen kommer veldig fort frem nå, å det er kjekt men jeg skulle bare så inderlig at Samsung kunne få gjort noe med tuneren på denne ellers så flotte tv`n:-D

Gega
    Jeg tror det er en hardware-defekt. De kommer i hvert fall til uka og bytter tuner-kortet på tv-en min, så skal jeg gi beskjed om hvordan det funker. Pappa har jo også en Samsung-Tv med sat-tuner (annen serie og LED, dog), og den fungerer feilfritt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det er en hardware-defekt. De kommer i hvert fall til uka og bytter tuner-kortet på tv-en min, så skal jeg gi beskjed om hvordan det funker. Pappa har jo også en Samsung-Tv med sat-tuner (annen serie og LED, dog), og den fungerer feilfritt.

ok, jeg venter i spenning om det retter problemet med tuneren:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Buzzing er jo det verste med tv-en...jeg skal få ny tv i bytte i februar visstnok, håper den buzzer litt mindre...lurer på om de endelig har gjort noe med buzzinga i de nye 2012 tv-ene som kommer snart, men tviler vel på det...hvordan oppdaterer en firmwaren forresten, bare å gjøre det på tven med trådløst nett?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Buzzing er jo det verste med tv-en...jeg skal få ny tv i bytte i februar visstnok, håper den buzzer litt mindre...lurer på om de endelig har gjort noe med buzzinga i de nye 2012 tv-ene som kommer snart, men tviler vel på det...hvordan oppdaterer en firmwaren forresten, bare å gjøre det på tven med trådløst nett?

Det har ikke vært vellykket å oppdatere via tv`n for meg, jeg har lastet ned firmwaren og innstallert den på en usb penn og oppdatert den via pennen og det funker kjempefint:-D

PS64D8005FU - SUPPORT | SAMSUNG

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://i.imgur.com/NLTgg.gif

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ

Om det er sånn som det er på det bildet linket til så har jeg aldri sett det på min PS64D8005, bildet mitt er dønn stabilt:-D

Side 28 av 43 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 38 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •