Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 43 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 854
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen andre som ikke får facebook-appen til å virke? Klikker på innstaller men så skjer det ikke noe mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har tv'en startet å vise vertikale striper med ca. 5cm mellomrom over hele skjermen, har sett tendens til det tidligere og trodd det var kilden, men nå vises det uansett hvilken inngang jeg velger. Også i menyene. Så blir nok retur i morgen :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evneveik
    Nå har tv'en startet å vise vertikale striper med ca. 5cm mellomrom over hele skjermen, har sett tendens til det tidligere og trodd det var kilden, men nå vises det uansett hvilken inngang jeg velger. Også i menyene. Så blir nok retur i morgen :evil:
    Har du mulighet til å ta bilde av dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Har du mulighet til å ta bilde av dette?
    bilder er tatt, skal se om jeg får lagt dem ut iløpet av kvelden...

edit: ligger nå i posten min ovenfor...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bilder er tatt, skal se om jeg får lagt dem ut iløpet av kvelden...

edit: ligger nå i posten min ovenfor...

Hmm, dette ser jo ikke lovende ut, hva i all verden kan dette komme av?

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ai, det så ganske stygt ut ja... i det minste ikke noen tvil om at det er en defekt så det bør vel ikke by på noe problemer å få byttet, nei.

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Defekt panel. Kurant å få byttet på garantien. Denne fikk jeg byttet etter 2år...:wink:

Samsung 2011 Plasma-TVer-img_4013-jpg

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har prøvd å leie film via canaldigital inne på "smarthub" på Samsungen?

Må man bruke den innbygde Cam/tuneren for å kunne gjøre dette?
    Jeg får kun opp valget "se trailer" de 2 andre fanene er grå og er ikke mulig å komme innpå..

Jeg bruker foreløpig canaldigital sin hdpvr tuner som bildekilde.

Gega

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Er det noen som har prøvd å leie film via canaldigital inne på "smarthub" på Samsungen?

Må man bruke den innbygde Cam/tuneren for å kunne gjøre dette?
    Jeg får kun opp valget "se trailer" de 2 andre fanene er grå og er ikke mulig å komme innpå..

Jeg bruker foreløpig canaldigital sin hdpvr tuner som bildekilde.

Gega
    Bruker du ikke Canal Digital sin GO tjeneste? Da må du isåfall logge deg inn med brukernavn.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    Bruker du ikke Canal Digital sin GO tjeneste? Da må du isåfall logge deg inn med brukernavn.

Hvor skal jeg i såfall logge meg inn?

Snakket med canaldigital idag og de påsto at om jeg ikke brukte den innebygde dekoderen til tv`nn så må jeg se film via hdpvr tuneren.

Gega

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Først må du ha brukernavn og passord til GO, det har du sikkert. Så starter du opp Smart funksjonen se nede på skjermen gå på A som er pålogging, opprett en bruker her.
    Så går du på D innst. her vil du finne en funksjon som heter Registrer Tjenestekonto, her vil Canal Digital GO tjenesten ligge.

Jeg bruker den nye PVR'en til Canal Digital og sjekket nå om GO virker gjennom TV'en og jeg hadde muligheten til å leie film så det skal nok virke.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av O.Malla
    Hei

Først må du ha brukernavn og passord til GO, det har du sikkert. Så starter du opp Smart funksjonen se nede på skjermen gå på A som er pålogging, opprett en bruker her.
    Så går du på D innst. her vil du finne en funksjon som heter Registrer Tjenestekonto, her vil Canal Digital GO tjenesten ligge.

Jeg bruker den nye PVR'en til Canal Digital og sjekket nå om GO virker gjennom TV'en og jeg hadde muligheten til å leie film så det skal nok virke.

Tusen takk skal du ha, det funket bare gulle godt det:-)
    Men koster det ikke noe å leie film?
    Når jeg går inn på de forskjellige filmene så står det 0.- kroner

Gega

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Jo det koster, men første film er gratis

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av O.Malla
    Hei
    Jo det koster, men første film er gratis

Ok, takk skal du ha:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå ufrivillig "stresstestet" PS51D8005 sånn at dere slipper... dersom noen av dere er engstelige for permanent image retention så kan jeg berolige dere veldig mye på denne modellen. Jeg har to dager på rad sovnet fra tv-en under litt uheldige forhold...

Den første dagen sovnet jeg mens jeg hadde en film gående via DLNA med letterbox. Og de neste filmene i køen var også 2.35:1 med letterboxer, så det ble rimelig mye svarte kanter den natta Disse slo i mot meg da jeg skrudde på tv-en dagen etter... fem minutter med scrolling bar; all gone.

Så i natt har jeg tydeligvis sovnet fra DLNA-menyen, og da jeg skrudde på tv-en var det masse fine skygger av den i skjermen. Man kunne mer eller mindre se hele menyen. Fem nye minutter mer scrolling bar; all gone igjen.

Håper dette kan være med på å gjøre folk som evt. stresser med IR litt mer avslappet i forhold til det. Det er helt sikkert mulig å sette permanent IR på en eller annen måte om man virkelig stresser, men dette her viser åpenbart at vanlig bruk ikke burde by på problemer uansett hva man ser på eller bruker tv-en til.

Det kan nok også se ut som om pixel orbiteren har gjort sitt, for alt var liksom litt smurt utover så det var vanskelig å faktisk lese noe tekst i IR-en jeg hadde Så denne anbefaler jeg i aller høyeste grad å ha på i noen situasjoner (Bruker man "screen fit" så deaktiveres den, bare så man er obs på det)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå ufrivillig "stresstestet" PS51D8005 sånn at dere slipper... dersom noen av dere er engstelige for permanent image retention så kan jeg berolige dere veldig mye på denne modellen. Jeg har to dager på rad sovnet fra tv-en under litt uheldige forhold...

Den første dagen sovnet jeg mens jeg hadde en film gående via DLNA med letterbox. Og de neste filmene i køen var også 2.35:1 med letterboxer, så det ble rimelig mye svarte kanter den natta Disse slo i mot meg da jeg skrudde på tv-en dagen etter... fem minutter med scrolling bar; all gone.

Så i natt har jeg tydeligvis sovnet fra DLNA-menyen, og da jeg skrudde på tv-en var det masse fine skygger av den i skjermen. Man kunne mer eller mindre se hele menyen. Fem nye minutter mer scrolling bar; all gone igjen.

Håper dette kan være med på å gjøre folk som evt. stresser med IR litt mer avslappet i forhold til det. Det er helt sikkert mulig å sette permanent IR på en eller annen måte om man virkelig stresser, men dette her viser åpenbart at vanlig bruk ikke burde by på problemer uansett hva man ser på eller bruker tv-en til.

Det kan nok også se ut som om pixel orbiteren har gjort sitt, for alt var liksom litt smurt utover så det var vanskelig å faktisk lese noe tekst i IR-en jeg hadde Så denne anbefaler jeg i aller høyeste grad å ha på i noen situasjoner (Bruker man "screen fit" så deaktiveres den, bare så man er obs på det)

Takk skal du ha slc, det var nu ennå godt å høre at den tåler såpass mye:-D

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Takk skal du ha slc, det var nu ennå godt å høre at den tåler såpass mye:-D

Gega
    Jeg ble litt overrasket selv. Da jeg sovnet fra en Panasonic TX-P50S20 så sleit jeg med image retention fra det i over en dag etterpå, så Samsungen er tydeligvis ganske mye seigere. Dette var i hvert fall veldig overbevisende for min de, men jeg anbefaler selvsagt ikke slik bruk med overlegg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DU er bare helt utrolig :-D

MEN for en knall tilbakemelding.
    Det er akkurat dette som har vært ankepunktet mitt til mot å kjøpe plasma. Blir Samsung 64" i morra. :-D :-D :-D

Takker.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå er det jo en kjekk funksjon i tv'en mot akkurat dette, den slår av tv'en automatisk etter en del timer hvis man ikke trykker OK for å avbryte :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det jo en kjekk funksjon i tv'en mot akkurat dette, den slår av tv'en automatisk etter en del timer hvis man ikke trykker OK for å avbryte :-D
    Den sto jo selvsagt på, så tv-en har ikke stått med statisk bilde i mer enn fire timer likevel, at dette forsvant så kjapt viser at det ikke er noe reellt problem Hadde dette vært S20-en jeg kvittet meg med for noen måneder siden hadde det sittet igjen litt enda.

Side 27 av 43 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •