Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 43 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 854
    Newcomer nataz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har i dag fått min PS64D8005

Hadde 63" fra i fjord, men den har vært inne på service. Da Samsung ikke kan skaffe del fikk jeg denne nye herligheten på garanti! (åå nei).

Jeg klarer ikke å finne i spek om det følger med 3D-briller på denne? Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Ellers håper jeg den har identiske fester for veggfeste, så jeg slipper å bytte dette.

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nataz

Hadde 63" fra i fjord, men den har vært inne på service. Da Samsung ikke kan skaffe del fikk jeg denne nye herligheten på garanti! (åå nei).

Jeg klarer ikke å finne i spek om det følger med 3D-briller på denne? Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Ellers håper jeg den har identiske fester for veggfeste, så jeg slipper å bytte dette.
    Gratulerer!

På min PS51D8005 fikk jeg med 2 par 3D briller (den billige typen uten oppladbare batterier). Virker som det er noen som ikke har fått med. Spørs om det er en før/etter utsendelse som ikke har/har 3D briller.

På embalasjen min stod det et merke som påpekte at det fulgte med briller. Kan ta et bilde om det er ønsket.

Hadde vært spennende å vite om dere andre har fått med briller eller ikke, og gjerne hvilken fjernkontroll dere har også.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PantZman
    Gratulerer!

På min PS51D8005 fikk jeg med 2 par 3D briller (den billige typen uten oppladbare batterier). Virker som det er noen som ikke har fått med. Spørs om det er en før/etter utsendelse som ikke har/har 3D briller.

På embalasjen min stod det et merke som påpekte at det fulgte med briller. Kan ta et bilde om det er ønsket.

Hadde vært spennende å vite om dere andre har fått med briller eller ikke, og gjerne hvilken fjernkontroll dere har også.

Jeg fikk 2 par 3D briller og den påkostede fjernkontrollen med metallramme rundt og helt flate knapper, husker ikke i farten hvilken betegnelse den har

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer! Da bør vel jeg få nyeste PS64D8005 også som erstatning for fjorårs 63' jeg har sendt inn for innbrenning? Hvilke 3D briller passer til denne forresten?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fulgte med 2 stk 3D-briller og samme fjernkontroll som nevn over. Påkostet med metallramme, så å si den samme som fulgte med 63". Denne har også "touch" følsom pil-plate, til bruk med den innebygde webbrowseren.

Bildet er helt fantastisk, merkbart bedre enn den gamle.

Hvilke 3D briller passer til denne forresten?
    Toppmodellen
    Standard (Fulgte med 2 stk av denne typen)
    Samme som over, barneversjon

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildet er merkbart bedre på den nye 64-tommeren enn fjorårets 63-tommer? Jeg var veldig fornøyd med bildet på 63-tommeren...

Det fulgte med 2 stk 3D-briller og samme fjernkontroll som nevn over. Påkostet med metallramme, så å si den samme som fulgte med 63". Denne har også "touch" følsom pil-plate, til bruk med den innebygde webbrowseren.

Bildet er helt fantastisk, merkbart bedre enn den gamle.

Toppmodellen
    Standard (Fulgte med 2 stk av denne typen)
    Samme som over, barneversjon

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisjakt på D8005 er flyttet til egen tråd:
    http://avforum.no/forum/produkt-pris...ps64d8005.html

Vennligst diskuter de tekniske aspektene og pris, separat.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Bildet er merkbart bedre på den nye 64-tommeren enn fjorårets 63-tommer? Jeg var veldig fornøyd med bildet på 63-tommeren...
    Jeg var også veldig fornøyd med bilder på 63", men nå er jeg enda mer fornøyd

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har bestilt PS64D8005 fra Elkjøp på nettet, hvor lang tid tok det før tv-en ble levert? Elkjøp sa ei uke, kan det gå raskere? Hjelper Elkjøp å pakke ut og løfte på plass tv-en når de kommer med den?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du betaler for frakt så har du to alternativer... et til litt rundt 200 som kun gjelder frakt frem til døra (du må bære den inn selv), og et til rundt 600 som inkluderer oppsett osv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Når du betaler for frakt så har du to alternativer... et til litt rundt 200 som kun gjelder frakt frem til døra (du må bære den inn selv), og et til rundt 600 som inkluderer oppsett osv.
    Får opp kun et alternativ jeg. kr. 695,- og første tilgjengelige leveringsalternativ 14.desember? Ærlig talt, det er for dårlig, om elkjøp ikke kan kjøre ut før om 14 dager, så kjøper jeg et annet sted...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel rett og slett fordi de ikke har den på lager, tipper jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Det er vel rett og slett fordi de ikke har den på lager, tipper jeg.
    Joda, de har den på lager, har spurt om det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått svar på hva de vil foreta seg ang. 63 tommer plasmaen jeg sendte inn for innbrenning? Kan de gjøre slik, og nekte meg ny tv?

Hei,

Da har jeg fått svar ifra leverandør (dvs hattelco)

De mener det er relativt spesielt, men velger å kreditere denne, og anbefaler deg ikke å kjøpe plasma tv igjen da det du opplever er helt normal slitasje på ett slikt produkt.

Vi kan heller ikke skaffe en slik modell som du ønsker, slik at da ønsker vi å kreditere deg for denne.

Det vil da bli trukket for bruksfradrag, samt lagt til forsinkelsesrenter ihht norsk lov.

Vi trenger da også ditt kontonummer.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Da har jeg endelig fått svar på hva de vil foreta seg ang. 63 tommer plasmaen jeg sendte inn for innbrenning? Kan de gjøre slik, og nekte meg ny tv?

Hei,

Da har jeg fått svar ifra leverandør (dvs hattelco)

De mener det er relativt spesielt, men velger å kreditere denne, og anbefaler deg ikke å kjøpe plasma tv igjen da det du opplever er helt normal slitasje på ett slikt produkt.

Vi kan heller ikke skaffe en slik modell som du ønsker, slik at da ønsker vi å kreditere deg for denne.

Det vil da bli trukket for bruksfradrag, samt lagt til forsinkelsesrenter ihht norsk lov.

Vi trenger da også ditt kontonummer.
    Ja, dersom det er "umulig" eller "volder selgeren urimelige kostnader" så kan de det. Bruksfradrag er mulig men du får iallefall forsinkelsesrenter. En annen side er kundebehandlingsbiten.

Jeg er i en lignende situasjon med Expert, de er etter min erfaring veldig lite opptatt av kundebehandling etter salget er gjort. Det er idetheletatt vanskelig å få de til å svare på henvendelser vedrørende support. Samsung er ikke interessert i å rette feilene som oppstår og ingen av de følger saken opp (holdt på i over 2 måneder med de). En ting er iallefall sikkert - jeg handler aldri mer på Expert og aldri mer Samsung.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbrenninger dekkes uansett ikke av garantien, så du er heldig som i hele tatt får noe...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Innbrenninger dekkes uansett ikke av garantien, så du er heldig som i hele tatt får noe...
    Det dekkes ikke av produktgarantien, men reklamasjonsretten gir deg rettigheter i forhold til dette. Dersom tv-en ikke tåler normal bruke er den ikke "fit for purpose". Man har ikke noen forutsetning for å vite dette før etter at produktet er kjøpt all den tid det ikke står advarsel på emballasjen, men man må faktisk lese det i manualen. Forbrukerrådet har bestemt at dette ikke er god nok informasjon, og at det derfor ikke holder for produsenten å peke på at det står i manualen. Det foreligger dommer på dette som har satt presedens.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Som slc skriver så har det ingen betydning om det omfattes av produktgarantien. Innbrenning omfattes av mangelsvurderingen i forbrukerkjøpsloven. Det foreligger vedtak av forbrukertvistutvalget i medhold av dette syn:

http://innsyn.e-kommune.no/innsyn_ft...n=2&variant=P&

Dette vedtaket kom i 2009 - merkelig at flere her inne ikke har fått dette med seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt latterlig, ikke rart TVer er dyre her i landet. Personlig ville jeg foretrukket å ikke betale for folk som er for dumme til å eie en plasma-TV.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ebx
    Helt latterlig, ikke rart TVer er dyre her i landet. Personlig ville jeg foretrukket å ikke betale for folk som er for dumme til å eie en plasma-TV.
    Før du uttaler deg så burde du kanskje sjekke sakene det gjelder. Det SKJER faktisk at man får enten veldig langvarig "etterbilde" eller permanent innbrenning selv ved normal bruk. Produsenten VET dette kan skje og forsøker å fraskrive seg ansvar. Det er derfor vi har reklamasjonsretten.

Og prisene her i landet er faktisk ikke veldig høye heller. Noen modeller er dyrere her enn i f.eks. Sverige og omvendt. USA kan man ikke sammenligne med, for det er et helt annet marked og som oftest også separate selskaper selv om det er samme merket. De har "litt" større volum der borte.

Side 21 av 43 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •