Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 854
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ringte Hifi-klubben i dag etter at jeg så at Led-modellene var kommet på nettsidene deres. Jeg spurte når de ventet plasmamodellene på lager og fikk da opplyst at disse ville ankomme hovedlageret i uke 14 (mener han sa den 7. april). Hifi-klubben vil kun ta inn 8005-serien og 64' var listet til snaue 30k. Noen som husker hva 63c kostet da den ble lansert og hva kostet den etter noe måneder?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Ringte Hifi-klubben i dag etter at jeg så at Led-modellene var kommet på nettsidene deres. Jeg spurte når de ventet plasmamodellene på lager og fikk da opplyst at disse ville ankomme hovedlageret i uke 14 (mener han sa den 7. april). Hifi-klubben vil kun ta inn 8005-serien og 64' var listet til snaue 30k. Noen som husker hva 63c kostet da den ble lansert og hva kostet den etter noe måneder?
    Startet på 30K den også, og sank deretter jevnt og trutt til 24K som den etter hvert tok en pause på. I tillegg var det fine åpningstilbud på Lefdal Sandvika (14995,-) og Expert/Elkjøp/Lefdal hadde også 17999,- en stund.

Jeg kjøpte selv til 14995,- i Sandvika i november, fikk tv'en lille julaften - og fornøyd med det :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Har litt bedre samvittighet,når man føler man har fått en god deal, tror nok ikke jeg kjøper før den er nede i 25.000.

Men Media Markts elektrokjede fra tyskland starter jo opp kjeden sin nå våren/sommeren, hadde håpet de kom med noen skikkelige gode åpningstilbud.
    Hjemmeelektronikk: Tror på enda billigere dingser - DinSide Bolig

Eller at vi idet minste får en skikkelig priskonkurranse, mens Elkjøp prøver å skvise de ut fra markedet.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt i diverse aviser i det siste kommer nok Elkjøp til å kjempe hardt mot Mediamarkt, og jeg vil tro vi vil få se tidenes priskrig antagelivis. :-D

PS51D8005 kommer hvertfall de første dagene i april. ca samtidig som LED modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Epsønn
    Kikket på noen TV'er i butikken og må si at børstet stål er veldig pent, men min opplevelse er at stålrammen stjeler oppmerksomhet fra selve bildet. Noen andre som har samme erfaring?
    Jepp. Jeg har bred børstet stålramme på min gamle gericom 32" som står i stua og skal tilfredsstille WAF, og opplever at belysning i rommet reflekteres ganske mye i ramma.

I dagslys sjenerer det ikke pga at lysnivået i omgivelsene er jevnt høyt, men på kvelden når det er halvmørkt i rommet (typiske "snurr-film-forhold"), så gir de få lyskildene som står på, plagsomt mye gjenskinn i stålet, og dette stjeler definitivt oppmerksomhet/kontrast fra det som foregår på skjermen.

Er ikke uten grunn at hjemmekinofolket vil ha svarte vegger, eller i det minste svart ramme rundt lerret.

Pent, jovisst, men jeg kjøper det neppe igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no har nå lagt ut 64D8005 i sitt sortiment. 30K...!
    Komplett.no - Samsung 64" 3D Plasma PS64D8005 Smart TV

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samme pris hos Hi-fi klubben, men med en god del informasjon

SAMSUNG PS64D8005 Plasma TV | Hi-Fi Klubben

føler meg som en unge, bare noen dager unna juleaften

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart at PS64D8005 kommer på lager om litt over 2 uker og så finnes det ingen review av den... Dumt å kjøpe den før man vet litt om hvor bra den gjør det i tester mener jeg. Samsung er iallefall tidligere ute med sine 2011 modeller enn Panasonic da. VT30 drøyer vel en stund lenger ser det ut som.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Rart at PS64D8005 kommer på lager om litt over 2 uker og så finnes det ingen review av den... Dumt å kjøpe den før man vet litt om hvor bra den gjør det i tester mener jeg. Samsung er iallefall tidligere ute med sine 2011 modeller enn Panasonic da. VT30 drøyer vel en stund lenger ser det ut som.
    Jeg blir svært overrasket om TV-ene er inne på lager den datoen som er satt nå. Tror nok det drøyer litt lengre enn som så.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    27.799 kr hos bestbuy.no, om du tegner folkepakke hos Viasat.

Ikke så mye, men var litt stilig rabatt, for de av oss, som bruker Viasat uansett.

TV og video | TV med Viasat | Samsung PS64D8005 med Viasat Folkepakke - Best-Buy AS

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går på nytegning. Har du viasat fra før må du si opp, for å så registrere deg på nytt dessverre...

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva tror dere om PS51D6505? Og om prisen? Blir dette en overall god og rimelig filmtv, så får vi jaggu meg se om det ikke dukker opp noe nytt her

Ser at prisen på Samsung PS51D8005 er satt til 16.990,- på HFK, mye billigere tror dere PS51D6505 blir?

Syns faktisk at D6505 har et penere design enn D8005, er ikke spesielt fan av foten til D8005, samt at jeg syns det grå rundt kanskje tar litt vel mye oppmerksomhet. Mulig det bare er meg, men :P

EDIT: Var i kontakt med HFK idag og de kommer ikke per dags dato til å ta inn PS51D6505, så da får vi se på hva konkurrente kommer til å tilby

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal bytte ut sakene sikler på den nye D7705 ja
    Men det kan lønne seg å vente til over sommern kansje?
    alternativet mitt er den Ps63 modellen.. Følger det med 3d briller på den Nyeste?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har 63" erene som jeg kjøpte på lefdal sitt romjuls salg, men blir spennende og se om det er noen store forskjeller på årets modeller, spesielt om de nye 3d brillene blir bedre...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere noe Bilde av 3D briller til denne? hvis det er samme som har vært i Usa bør vel dette være ute.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungs nye 3D brille:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke de som følger med. De som følger med er en noe forbedret utgave av de nåværende brillene.

Disse på bildet over kan kjøpes utenom

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha, leste bare raskt gjennom en artikkel om nye Samsung 3D-briller og trodde disse fulgte med på 2011 modellene. Fint du oppklarte det.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Samsungs nye 3D brille:

det har vært snakk om at de skulle gå fra ir briller til bluetooth for å slippe dropouts og forstyrrelser på brillesync-signalet som mange har slitt med på de gamle brillene.....
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Side 2 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •