Samsung 2011 Plasma-TVer - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 43 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 854
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Hva skjer med prisene i Norge på PS64D8005????
    Vi er jo ekstremt dyre i forhold til våre naboland!...?
    Det har jeg også lurt på. Den eneste forklaringen jeg har maktet å komme opp med er rett og slett mangel på konkurranse. Det er få forretninger som har akkurat dette tv i sitt sortiment og enda færre som faktisk har det på lager. Jeg vil tro at dette også innebærer at tv'n ikke er så etterspurt i markedet og at de aller fleste kjøper LED.

Når det er sagt går det an å prute. Jeg har ventet månedsvis på at prisen skulle synke til et mer fornuftig nivå. Til slutt orket jeg ikke vente lengre og kontaktet en nettbutikk for å få en bedre deal. Endte opp med å betale 25.000,- + frakt for tv + fire 3d briller. Selve tv'n er da priset til like over 24.000, mens briller går for ca. 300,- pr. stk. :razz:

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på Panasonic VT30 har gått ned fra 18 000 til 15 000 for 50". Men PSD8005 har holdt seg på 13 000 for 51" hele tiden. Blir det ingen priskutt?

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    El-kjip hadde salg på PS51D8005 til 12" en helg, akkurat 32 dager etter jeg kjøpte min..typisk nok..så det blir nok prisen om litt. Den kosta vel nesten 16" i april/mai om jeg husker rett.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å slå til på Komplett sitt tilbud på PS51D555 for 7495,- nå:

Komplett.no - Samsung 51" 3D Plasma PS51D555

Men jeg er skeptisk til denne støyen og til plasma generelt.

Jeg vurderer ellers UE46D6325 til 7995,- på elkjøp og UE46D6505 på komplett til 9995,-

Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6325 - Elkjøp
    Komplett.no - Samsung 46" 3D LED Smart TV UE46D6505

Hvordan vil dere si bildekvaliteten er på disse forskjellige?

Den kommer til å bli brukt mye til fotball og ellers mye serier og film. Jeg har ikke noe spesielt behov for avanserte finesser ettersom jeg tenker å mekke en liten HTPC snart som kan ta seg av sånt. Men jeg syns 3D virker interessant nok.

Er det mye forskjell på D6325 og D6505 eller er det kun ramma rundt TVen og WiFi?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Plasma Tv

Sitat Opprinnelig postet av venin
    Vurderer å slå til på Komplett sitt tilbud på PS51D555 for 7495,- nå:

Komplett.no - Samsung 51" 3D Plasma PS51D555

Men jeg er skeptisk til denne støyen og til plasma generelt.

Jeg vurderer ellers UE46D6325 til 7995,- på elkjøp og UE46D6505 på komplett til 9995,-

Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6325 - Elkjøp
    Komplett.no - Samsung 46" 3D LED Smart TV UE46D6505

Hvordan vil dere si bildekvaliteten er på disse forskjellige?

Den kommer til å bli brukt mye til fotball og ellers mye serier og film. Jeg har ikke noe spesielt behov for avanserte finesser ettersom jeg tenker å mekke en liten HTPC snart som kan ta seg av sånt. Men jeg syns 3D virker interessant nok.

Er det mye forskjell på D6325 og D6505 eller er det kun ramma rundt TVen og WiFi?

En ting jeg ike skjønner helt hvorfor kjøper dere Samsum tv når det pipes om at den har masse sjukdommer?
    Panasonic er Langt bedre på Plasma tv De Kan lage det Samsung har ingen Erfaring med Plasma tv så jeg føler det blir et ekseriment.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del betyr designet en del.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    En ting jeg ike skjønner helt hvorfor kjøper dere Samsum tv når det pipes om at den har masse sjukdommer?
    Panasonic er Langt bedre på Plasma tv De Kan lage det Samsung har ingen Erfaring med Plasma tv så jeg føler det blir et ekseriment.
    Disse "setningene" må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, av mange grunner.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere som har et godt tips til hva hva slags eksternt tastatur som er mulig å bruke på PS64D8005 ??

Jeg har en galaxy S2 + Galaxy pad som her Samsung remote, men jeg sliter med å få tastaturet frem når det er nødvendig....

Takk for hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Disse "setningene" må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, av mange grunner.
    Word!!

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av αкαѕнα
    Noen av dere som har et godt tips til hva hva slags eksternt tastatur som er mulig å bruke på PS64D8005 ??

Jeg har en galaxy S2 + Galaxy pad som her Samsung remote, men jeg sliter med å få tastaturet frem når det er nødvendig....

Takk for hjelp
    At this time, there are no plans to include a wireless keyboard into the 2011 models that I'm aware of.

I'll be happy to pass your comments to the appropriate department.

--HDTech
    Online Brand Ambassador, Samsung rep.
    Ville ikke ha regnet med at det vil skje med det første nei.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var hos en bekjent som hadde fått seg 64" 8005 i går kveld. Syns ikke bildet var så bra, men så så jeg han kjørte med en gammel CD-tuner... ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Samsungfolk har i alle litt mer greie på store og små bokstaver, punktum, komma osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torro
    Ville ikke ha regnet med at det vil skje med det første nei.
    Us versjonen hat fjernkontroll med tastatur på baksiden.. hvorfor fikk ikke vi den tror...
    irriterende ...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er PS64D8005 og fire par 3D-brilelr bestilt og på vei i posten. Om Tollpost Globe holder det de lover, så har jeg den i hus på Torsdag. Gleder seg...

Jeg planlegger å foreta en kalibrering etter at tv'n har kjørt ca. 200 timer. Jeg vil poste mine resultater når jeg har de.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Jeg planlegger å foreta en kalibrering etter at tv'n har kjørt ca. 200 timer. Jeg vil poste mine resultater når jeg har de.
    Vi slet med grønnskjær på vår tv, men etter en del fikling ble det utrolig bra...

har aldri hatt så stort glis som når vi ser porr på denne her ^^

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow! Samsung plasma PS51D535 for 4995!
    Komplett.no - Samsung 51" Plasma-TV PS51D535

bedre bilde for pengene får du vel ikke.. Avatar så rimlig god ut på denne!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig! Etter 1 1/2 ukes venting med feil i levering fra Komplett og forsinkelser fra Tollpost har jeg nå endelig fått melding om at min PS64D8005 leveres i dag. Nå blir det montering, innkjøring og kalibrering. Kan nesten ikke vente til at alt er klart for å teste Avatar i 3D på denne store skjermen :-D

Jeg kommer til å la TV'n kjøre slides når den ikke er i bruk slik at jeg snarest mulig får 150 til 200 timer. Da burde den være klar for kalibratoren. Nå håper jeg bare at peeling og buzz ikke gjør seg gjeldende. Jeg har ventet alt for lenge på at denne skal komme i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk montert TV'n i går og jøss og jøss for et deilig bilde. Jeg kommer fra en kalibrert Panasonic 46G10 og Samsungen har ukalibrert mye bedre farger og pop. Jeg var litt redd for at 64" ville bli litt stort fra 2,5 til 3 meter, men min frykt i så måte viste seg ubegrunnet.

TV'n buzzer. Lyden er tydelig fra min posisjon men drukner straks lyden kommer opp i normalt nivå.

Jeg har ikke hatt tid til å teste bildet så mye. Ungene fikk kose seg med en smakebit av Avatar og Grusomme meg i 3D og det var unektelig kjempemoro Jeg gleder meg til å få hentet ut alt tv'n kan prestere ved en kalibrering, men akter å vente til at den har fått kjørt seg inn.

Nå kan høsten bare komme.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei har du sett på makan. Nå har jeg fulgt prisutviklingen på TV'n siden mars eller april og irritert meg over at den aldri sank. Når jeg til slutt resignerer og ordner meg en deal fra Komplett velger best Buy å dumpe prisen med 5K dagen etter at jeg har fått mitt tv levert :evil:

Vurderte om jeg skulle sende en e-post til Komplett for å høre om de matcher pris i ettertid. Noen som har forsøkt dette tidligere?

På den annen side visste jeg jo at dette ville skje før eller senere. Og uansett angrer jeg jo såvisst ikke på kjøpet:-D

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    Nei har du sett på makan. Nå har jeg fulgt prisutviklingen på TV'n siden mars eller april og irritert meg over at den aldri sank. Når jeg til slutt resignerer og ordner meg en deal fra Komplett velger best Buy å dumpe prisen med 5K dagen etter at jeg har fått mitt tv levert :evil:

Vurderte om jeg skulle sende en e-post til Komplett for å høre om de matcher pris i ettertid. Noen som har forsøkt dette tidligere?

På den annen side visste jeg jo at dette ville skje før eller senere. Og uansett angrer jeg jo såvisst ikke på kjøpet:-D
    Du har jo 14 dagers angrerett på kjøpet hos Komplett. Kanskje de matcher prisen i ettertid hvis du sier at du ellers vil returnere TV'n?
    Og om de ikke mathcer prisen, er det jo en del styr å returnere beistet, men kanskje verdt 5kkr?

Side 16 av 43 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •