LG's 42PJ350N

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: LG's 42PJ350N

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG's 42PJ350N

Heisann! Jeg har virkelig ikke peiling på tver, men nå skulle jeg flytte, og måtte ha ny tv. Da jeg fikk en tilbudsavis i posten ble fristelsen for stor, og jeg kjøpte meg en 42PJ350N for en billig penge. Men jo mer jeg har tenkt på det, jo dårligere føler jeg tven er. Jeg har ikke montert den eller noe som helst, altså, men jeg har en venninne som er skikkelig bedreviter på dette området, og hun mener at jeg burde gått for en mindre LCD-tv. Plasma går visstnok dårlig overens med pc? Og blablabla... :?

Da sitteavstanden i rommet jeg skal ha tven viste seg å være noe mindre enn først antatt (da jeg bestilte tven), har jeg hvert fall blitt i tvil, og vurderer å levere den tilbake, da jeg fortsatt har mulighet til å få pengene igjen.

Sitteavstanden blir ca 2 meter, og tven skal brukes til å se film via pc, og muligens litt Wii. Er den for stor? Og eventuelt for dårlig? Selv om jeg ikke har peiling på tv vil jeg jo ikke ha en dårlig en, bare fordi den var billig... :neutral: Noen som har noen synspunkter her?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du kjøpt den hen? Om den er kjøpt på et sted med 30 dagers returrett har du mulighet til å teste produktet før du gjør det. Så pakk opp og begynn og se på tven din.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg ikke følte meg dum fra før, følte jeg meg hvert fall dum da jeg leste svaret ditt.. TAKK FOR TIPSET! Jeg kjøpte den hos Lefdal, så dermed var det bare å sette i gang med oppakking. Viste seg at jeg ikke hadde passende skrujern til "foten" da, selvfølgelig, men det skal gå an å få ordnet testing før de 30 dagene har gått.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •