samsung 63"7700 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kimern
    Har lest mye bra om denne tven håper de har tilbud eller noe om ca 2 måner da flytter jeg inn i nytt hus) :-D

hvordan er den på data? tenker på innbrenning. ikke sikkert dette er så gale som før?

hvorfor burde jeg ikke kjøpe denne tven? i forhold til samsung led 55"

kim
    Samsung led sliter med baklys i mørke scener, mange anbefaler ikke samsung led.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    I dag var jeg innom Elkøp på Tiller og ble skremt av prisen på Samsung 63" som var satt på 27990 kr.
    Elkjøps markedsføring er særdeles villedende.
    Samsung 63" 3D plasma-TV - Elkjøp

De annonserer den som i linken over, men har den ikke tilgjengelig noen steder... Passe håpløst. Angrer litt på at jeg ikke klinte til med en gang tilbudet kom. Får håpe de kommer med en erstattningsmodell på CES som ikke det er altfor lenge til vi ser i butikkene. Greier ikke vente på VT30 i fornuftig størrelse, Panasonic pleier jo ikke slippe digre kule TV`er før sommeren...

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den annonseres da ikke? Det er nettbutikkens listepris, det er ingen tilbudsannonse. Hvordan kan noe som ikke annonseres være villedende?

Elkjøp har ikke annonsert noe som helst tilbud på denne - lefdal har derimot hatt det i romjulen, og da fulgte elkjøp.no prisen for å kunne matche lefdal på nett.

Det er godt gjort å klage på elkjøp på et tilbud de ikke har hatt, på en vare man selv valgte å ikke kjøpe . Tenk deg om, så er du sikkert enig.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    I dag var jeg innom Elkøp på Tiller og ble skremt av prisen på Samsung 63" som var satt på 27990 kr.
    Mistenker at dette må være feil, den skal ligge til 22995,- framover. Gi beskjed til butikken så vil de endre til nettprisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Den annonseres da ikke? Det er nettbutikkens listepris, det er ingen tilbudsannonse. Hvordan kan noe som ikke annonseres være villedende?

Elkjøp har ikke annonsert noe som helst tilbud på denne - lefdal har derimot hatt det i romjulen, og da fulgte elkjøp.no prisen for å kunne matche lefdal på nett.

Det er godt gjort å klage på elkjøp på et tilbud de ikke har hatt, på en vare man selv valgte å ikke kjøpe . Tenk deg om, så er du sikkert enig.
    Prisen som sto der da jeg postet var 17990,- på tross av at den verken var tilgjengelig i butikk eller på nett de siste dagene (ringte Elkjøp og spurte hvilken butikk jeg måtte kjøre til for å få TV`n for noen dager siden. De sa ingen hadde den) At den prisen fortsatt oppgis selv om de ikke har fler/ klarer levere til prisen er i aller høyeste grad villedende. At selgern på telefon sier de ikke greier å skaffe flere, mens prisen på nett fortsatt sier 17990,- er i overkant frekt når de nå selger den for 22.900,-. Tydeligvis kunne TV`ene skaffes... Dette føyer seg bare inn i rekken av eksempler på skittne triks fra denne drittkjeden folk bør sky som pesten.

Tar på meg skylda for at jeg ikke var kjappere i avtrekkern. Kjøpern på AVShop i stedet. Gir meg uansett bedre sammvittighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "speedfreak" det finnes poster om alt!! Skader ingen av og ta opp ting som er blitt tatt opp før.trodde det var meningen med et forum jeg,at man skal diskutere og dele erfaringer??? selv om kanskje de er blitt tatt opp før.
    SLITSOMT med sånne forum ryttere som deg!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hortensia
    "speedfreak" det finnes poster om alt!! Skader ingen av og ta opp ting som er blitt tatt opp før.trodde det var meningen med et forum jeg,at man skal diskutere og dele erfaringer??? selv om kanskje de er blitt tatt opp før.
    SLITSOMT med sånne forum ryttere som deg!
    Er 100% enig med deg at forum er til for å dele erfaringer og diskutere forskjellige ting. Er det nummer 2 posten du sikter til? I såfall var meningen å opplyse deg om at det finnes flere andre poster som kanskje innholder svaret på det du lurte på.

Hvis du leser litt videre ser du at jeg delte en erfaring/opplysning angående Samsung led Tv. Litt utakknemlig å kalle folk som vil opplyse deg "slitsomme".

Jeg mener det er "SLITSOMT" med mange tråder angående det samme emnet, eller produktet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok ok,sorry tenkte på post nr 2 ja.da er det bare jeg som oppfattet det helt feil.
    syntes ofte forum har en tendens til og få noen som tror de vet og kan alt,og som ofte er litt negative.men da er ikke du en av de

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ballis
    Prisen som sto der da jeg postet var 17990,- på tross av at den verken var tilgjengelig i butikk eller på nett de siste dagene (ringte Elkjøp og spurte hvilken butikk jeg måtte kjøre til for å få TV`n for noen dager siden. De sa ingen hadde den) At den prisen fortsatt oppgis selv om de ikke har fler/ klarer levere til prisen er i aller høyeste grad villedende. At selgern på telefon sier de ikke greier å skaffe flere, mens prisen på nett fortsatt sier 17990,- er i overkant frekt når de nå selger den for 22.900,-. Tydeligvis kunne TV`ene skaffes... Dette føyer seg bare inn i rekken av eksempler på skittne triks fra denne drittkjeden folk bør sky som pesten.

Tar på meg skylda for at jeg ikke var kjappere i avtrekkern. Kjøpern på AVShop i stedet. Gir meg uansett bedre sammvittighet.
    Wow, her var det mye edder og galle.

Vel, om du er fiendlig innstillt på forhånd mot en kjede, så er de damned if you do, og damned if you don't . Og da gidder jeg ikke bruke mer tid på det her.

Håper du blir fornøyd med tven din ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hortensia
    ok ok,sorry tenkte på post nr 2 ja.da er det bare jeg som oppfattet det helt feil.
    syntes ofte forum har en tendens til og få noen som tror de vet og kan alt,og som ofte er litt negative.men da er ikke du en av de
    No hard feelings:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, ser de selger denne tv til 17990 på expert.no
    Kan jeg da gå i butikken der jeg bor å kjøpe den til samme pris?

Vil tven fungere bra på ps3 og dreambox ?

Newcomer Lunatech sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv denne TVen og er meget godt fornøyd. Den har noen småting jeg ikke er fornøyd med, men det fantastiske bildet jeg opplever på film og TV samt hvor mye man får for pengene her utveier med god margin det negative. Jeg hadde tidligere en 8 serie 55" LED Samsung og selv om jeg primært byttet for å gå opp i size ville jeg uansett ikke byttet med LED igjen nå om jeg kunne få det i 63" Jeg har skrevet et annet innlegg om TVen hvor jeg sammenligner den med LED samt gir noen tanker og erfaringer. Denne finner dere her:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...rfaringer.html

Kan legge til at jeg betalte 18.000 for den hos Expert i forbindelse med nyåpning av en butikk. Har også sett denne til 18.000 i ettertid. Hørte det var noen som hadde fått den for 15.000 på nyåpning av en Lefdal butikk, men det tror jeg står til sjeldenhetene. 18.000 er et kanonkjøp for denne TVen.
    Linker også til innstillingene jeg bruker her som er fra en Dansk side.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kimern
    Hei, ser de selger denne tv til 17990 på expert.no
    Kan jeg da gå i butikken der jeg bor å kjøpe den til samme pris?

Vil tven fungere bra på ps3 og dreambox ?
    Står internettpris men gud vet. Finner du ut at den kan kjøpes for samme pris i butikk så gi beskjed. Avshop selgern til 21000 men da får du 3 par briller plus fri utkjøring om du bor i Oslo på kjøpet. Ser for meg at jeg kommer til å slite med å få den TV`n inn i en A4...

Men... Jeg er plutselig litt på gjerdet igjenn, etter Samsung lanserte oppfølgern igår (forrigårs?). Avventer til jeg vet release dato for den...

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men... Jeg er plutselig litt på gjerdet igjenn, etter Samsung lanserte oppfølgern igår (forrigårs?). Avventer til jeg vet release dato for den...
    Nope, du er ikke på gjerdet.. Håper det står en slik en i stua mi i løpet av april Samsung's flagship plasma delivers 'Real Black' filter | CES 2010 - CNET

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er PS63C7705 du linker til..?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står internettpris men gud vet. Finner du ut at den kan kjøpes for samme pris i butikk så gi beskjed. Avshop selgern til 21000 men da får du 3 par briller plus fri utkjøring om du bor i Oslo på kjøpet. Ser for meg at jeg kommer til å slite med å få den TV`n inn i en A4...

Jeg bestilte den på min lokale expertbutikk til den prisen (17999) igår, og da følger det med pakken med 2 ekstra briller + filmer. Den hadde de liggende klar under disken. Man kan også bestille den på nett og velge din lokale expertbutikk som utleveringssted, så du kan hente den lokalt og slipper fraktkostnader. En venn av meg bestilte den på denne måten i går.

Husk at når den nye serien kommer, så vil jo den ligge til full veiledende pris i starten iallfall, det betyr vel gjerne 30000kr slik veiledende var (er?) på 7705 i starten. Det kan gjerne gå et år fær den ligger på samme pris som 7705 ligger på pr dags dato, når den nye serien som kommer er kommet 3/4 ut i levetiden/syklusen..

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke hvor lang er levetid på en dagens TV, men jeg har bestemt meg å kjøpe ny TV hver 5 år.
    Har hatt Panasonic 42 plasma i 5 år og den fungerte perfekt. Nå er det Samsung 63"s tur til å prøve seg forhåpentlivis i 5 år han også.:-D

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja. Lekker Jeg leste at de nye skjermene skulle komme i April, men om det var i andre regioner eller kun bestemte modeller vet jeg ikke. Jeg liker at de har gått over til grå stålramme slik jeg hadde på min LED 55, men dette er jo en smakssak. Får bare håpe slankingen ikke har gått på bekostning av kvaliteten.

Noen som vet hvilke størrelser de lanserer i? Blir det fortsatt 63" eller blir det 65" slik de har på LED skjermene? Ser også at de bytter til baklys LED på mange modeller. Noe som bør eliminere en del av de diskuterte problemene som skyldes kantled.

EDIT: Jeg fant, jeg fant..."Samsung D8000 plasma lanceres i 51, 59 og 64 tommer."

Når det gjelder prisen ville det overraske meg om vi ser denne til under 30.000 før nærmere jul.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også liker finishen mye bedre. Etter min mening ett voldsomt designløft. Den har samme fotavtrykk som forgjengeren til tross for en tomme større skjerm, noe som gir slankere ramme. Dog er den 1/10 tomme dypere.

I følge Samsung har den samme sortnivå som Panasonics VT serie, og uten problemene til Panasonic. For 30K ville jeg følt meg tryggere på denne enn Panasonics VT30 65" (som trolig også blir noe dyrere).

Det eneste som plager meg nå, er ventetiden. På AVSforum mener enkelte Mai :cry:

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •