Kva skal eg velge Philips 32PFL3705H eller Samsung LE32C535XXE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kva skal eg velge Philips 32PFL3705H eller Samsung LE32C535XXE

Eg har sett på desse to tv'ene og begge er full HD.

Samsungen får eg til kr. 2.990,- og Philipsen får eg til 3.490,-.

Kven skal eg velge? Er da nokon som har prøvd tv'ene og som kan sei noko om dei? Kva er responstiden på Samsungen? Philipsen har 2ms.

Samsungen er mindre og penere. Skal ha det på eit soverom og har tenkt å kjøre film igjennom USB'en. Kjører Samsungen fleire format igjenom USB enn Philipsen?

Samsung 32" LCD-TV - Elkjøp

Philips 32" LCD-TV - Elkjøp

Ikke sjå på prisen da eg får det til noko anna.

trenger nokre gode tips.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte philips 3805, hakket større enn den du linker til og jeg vurderte også samme samsung tvn men ble anbefalt philips av en som hadde sett begge.
    3805 koster 3007,- hos elprice nå.ett hakk nyere modell og 500kr billigere enn du må betale for den andre. Elkjip i ett nøtteskall

Bruker den som soveromstv og vanlige sd sendinger er helt greie og HD sendingene er skikkelig skarpe og fine.Ble veldig ovverrasket over kvaliteten på HD bilder på denne. Har brukt den på PS3 også og har ikke merket etterslep eller noen andre ting

Har ikke prøvd meg på USB enda så det kan jeg ikke si noe om men philipsen skulle takle en del formater sto det.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3705 og 3805 er like nye og har ingen forskjeller utover tallet etter hva jeg kan se. De etterfølger begge 3605 som ble lansert i våres. Oppgradert med DVB-C og videoavspilling over USB.

Stikk til butikken og vis til elprice-prisen, de vil matche den med 3705.

Det som er litt kjedelig for din del er at tilbudet på Samsung LE32C535 gikk ut i går.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den prisen til kr 2.990 får eg på mandag også på samsungen. Du som kjøpte philipsen. Var det ein fra Elkjøp som rådet deg til å kjøpe philipsen framfor Samsung. Kva er dvb-c

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det var en her på forumet som rådet meg til det.
    Hører ikke på selgere på elkjøp og andre el butikker. Til og med mora mi har osm regel mer peiling enn disse folka som kun er ute etter å tjene penger på å dytte deg oer på noe de har mer avkastning på.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja alle selgere er kun ute etter å lure deg for masse masse masse penger.... :cry:

hva du velger av 3705 og C535 er hipp som happ. 3705 er noe bedre på SD signaler enn C535, men C535 har bedre sortnivå.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Hører ikke på selgere på elkjøp og andre el butikker. Til og med mora mi har osm regel mer peiling enn disse folka som kun er ute etter å tjene penger på å dytte deg oer på noe de har mer avkastning på.
    Ja, det er sånn man tjener penger og vokser på lang sikt, du har skjønt hva jobben vår er .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu

Har du tenkt på at kanskje en av de samme selgerene (med mindre peiling enn mora di) er samme person som også skriver her på forumet? Jeg tipper ganske mange av de rådene ved kjøp av TV her på forumet kommer fra folk som jobber eller har jobbet i butikk.

Philips - 3000-serien - Lyd og bilde - Tver

3705 og 3805 er samme TV og kom på markedet likt. Høyere nummer betyr ikke alltid nyere og bedre, men kan f.eks. være en designforskjell.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordelen med å ha jobbet med salg av tver er at man får svært bred erfaring innenfor tver. Og over flere år får du se utviklingen og man får svært god erfaring med de utallige forskjellige modeller... Og for min del, som jobbet med det tidligere og hadde en genuin interesse for det som jeg har tatt med meg videre, så ser jeg kun på det som god hjelp. Og det går på erfaring, og ikke synsing utifra "det man har hørt"

Det finnes faktisk selgere og butikker som gir god hjelp med mye erfaring/kunnskap innenbords. 8) Og om du kjøper det på Elkjøp, Expert, Komplett, Rema 100 eller Coop obs gir jeg blanke i, så lenge kjøper er fornøyd.

PS: Nei jeg jobber ikke for Elkjøp, Expert, Komplett, Rema 100 eller Coop obs.... :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •