Noen som har erfaring med Samsung ps50c7705 til gaming?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har erfaring med Samsung ps50c7705 til gaming?

Hei!!
    Håper noen har god erfaring med denne tv'n for bruk med x box. Jeg leste en del skremmende ting ved gaming på denne tv'en. Jeg tror jeg leste det her på det norske AV forumet, men jeg finner pokker ikke igjen innlegget. Jeg er helt allergisk mot lagg og hakking i bildet. Skulle også ønske alle butikkene hadde en panoreringstest dvd eller bluray som Lefdal har..da ser man virkelig fort hvem tv som duger på panorering og detaljer i bildet når det beveger seg fort. Jeg har hatt Samsung lcd 46c635 og den var meget god på panorering og meget bra på detaljer om bildet beveget seg hurtig..men den var ikke veldig bra på sortnivå.

Takker også for alle tips jeg har fått her på forumet...har også lest masse og snappet opp meget gode tips om kjøp av tv. Man må jo inngå kompromiss uansett..hvis man ikke har nok penger til en 46-50 tommer baklyst led ( ikke edge led) med lokal dimming da..he he.

Det koker ned til en 4-5 forskjellige tv'er nå...håper å se lyset i tunnellen..før de kommer med "jakken" og blir transportert til det polstrede rummet.

Ha en fortsatt fin film-jul!!

Active Lolas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har PS50C7705, men jeg bruker ps3 da, men den er nydelig til både gaming, film og vanlig TV-titting.. Eneste jeg legger litt merke til er på Fifa 10 på replays når jeg har scoret og når det beveger seg raskt så blinker det litt i tribunen med masse folk, men ikke noe jeg bryr meg om

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •