40-50" 3D tv med DVB-S...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

40-50" 3D tv med DVB-S...

Noen som har en någenlunde oversikt uten at det koster skjorta?...
    Kunne også tengt meg et 3D hjemmekino med trådløse surround høyttalere i samme merke om det er og oppdrive?....

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVB-S er på samtlige samsung 3D-tver, og på Panasonic VT20. Anbefalingen min vil være enten Samsung PS50C7705, eller TX-P50VT20. LED-tvene til samsung er uegnet til 3D-bruk mer eller mindre.. Husk at du også må kjøpe deg en CA-modul til 995,- og registrere alt mot canal digital når du kjøper . Nå er det jo snart januarsalg, så du har nok gode muligheter for en god deal her.

EDIT: Ang trådløse bakhøyttalere, husk at disse også må kobles til strøm via en mottaker - så helt trådløse er de ikke. Dette kan gjøres lett med alle samsung surroundanlegg, Feks HTC5900 og HTC6930 er fine og enkle surroundanlegg som støtter 3D. Kjøp en SWA5000, og du får trådløse bakhøyttalere også .

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    DVB-S er på samtlige samsung 3D-tver, og på Panasonic VT20. Anbefalingen min vil være enten Samsung PS50C7705, eller TX-P50VT20. LED-tvene til samsung er uegnet til 3D-bruk mer eller mindre.. Husk at du også må kjøpe deg en CA-modul til 995,- og registrere alt mot canal digital når du kjøper . Nå er det jo snart januarsalg, så du har nok gode muligheter for en god deal her.

EDIT: Ang trådløse bakhøyttalere, husk at disse også må kobles til strøm via en mottaker - så helt trådløse er de ikke. Dette kan gjøres lett med alle samsung surroundanlegg, Feks HTC5900 og HTC6930 er fine og enkle surroundanlegg som støtter 3D. Kjøp en SWA5000, og du får trådløse bakhøyttalere også .
    Er denne Samsung PS50C7705 i mindre utgave?
    Kunne tengt meg 40/42 eller 46" ... Hvordan er LCD-tv'ene til samsung på 3d da? Det skal egentlig bare være en stue tv, så når jeg uansett skal kjøpe ny med dvb-s så må jeg jo opp i 10k ++ uansett, og da kan jeg jo bare legge i litt til og få 3d med på kjøpe

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha 3D, så nytter det ikke med små størrelser, du trenger 50" for å oppnå ønsket effekt. C7705 kommer ikke i mindre utgaver.

Soundgarden har TX-P46VT20 på tilbud til 11995,- mener jeg å huske, det er en god pris om du absolutt ikke vil ha 50", men anbefaler som sagt å trøkke til litt ekstra på størrelsen.

Hvor mange meter sitter du unna? Samsung LCD og LED-LCD er identisk på 3D - ikke gode nok. Men skulle det blitt, måtte du sett på LE46C755, den er rimelig. Litt usikker på om den har DVB-S forresten.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er både DVB-S og DVB-S2, hva er forskjeller og hva må vi ha i Norge?

Sitter vell rundt 3m unna...
    Er vell ikke fordi jeg må ha 3D.. Men om jeg skal ha tv med DVB-S så må jeg jo ut med 10-12k uansett..
    Og ser nå at 42VT20 selges for ca. 12k... 3D'n er vell bare for og prøve ut - så vil vell lilletøtta ha mer glede av det når hun begynner og se tv - og tror ikke det spiller så mye rolle da om det er 42" eller 50"

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet du om det er mulig og få bakht'erne på denne trådløs?

SC-BTT755 - overview - Norge

Forsåvidt så ser det ut som - på bildene av tilkoplingspanelet på GT20 at den har sattelitt inngang..
    Panasonic TX-P42GT20/ TX-P42GT20B/ TXP42GT20 3DTV Review

Må vell ringe Panasonic og høre i morgen - om den har så kommer jeg jo noe billigere unna

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •