Offisiell tråd for Panasonic VT30, V30, GT30, G30, ST30, S30 & X30 plasma-TVer - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 50 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 981
    Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kellex
    Da var 65VT30 kjøpt, og starter slides i morgen. Skal gi litt tilbakemeldinger når den er ferdig med slides.
    Anbefaler å bruke denne breakin DVD'n og skru opp kontrast og farge.
    http://www.eaprogramming.com/downloa..._DVD_R_ISO.zip

Eller for minnepenn/brikke.
    http://www.eaprogramming.com/downloa...kIn_Images.zip

Evangelos Angelides - Home
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som har info om nyeste firmware for VT30? Det er noe som heter "If it ain't broke, don't fix it". Så jeg vil ikke oppdatere hvis det ikke er noe brukbart jeg trenger.

Edit : Den firmwaren som følger med min 65VT30 er verson 1.518

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter VT30 Auto LipSync? Og isåfall funker dette bra?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da stikker jeg innom Elkjøp og plukker med meg 50VT30 på fredag! Min første plasma, så dette blir spennende. Men jeg har ett spørsmål: Jeg har tenkt til å installere FW1520 på den. Dersom det er 1516 på den i utgangspunktet, må jeg først mate den med 1518, før jeg installerer 1520?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 1518 fw på min og prøvde å oppdatere her om dagen. Kom beskjed om at jeg har nyeste...så du får sjekke når du får din jul1anr1k.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jul1anr1k
    Da stikker jeg innom Elkjøp og plukker med meg 50VT30 på fredag! Min første plasma, så dette blir spennende. Men jeg har ett spørsmål: Jeg har tenkt til å installere FW1520 på den. Dersom det er 1516 på den i utgangspunktet, må jeg først mate den med 1518, før jeg installerer 1520?
    Fikk min 65VT30 på mandag fra elkjøp, kom med 1520 fra fabrikk

Dere som kjører evangelo2 slides via USB, hvilket tidsintervall bruker dere på lysbildene? Min står foreløpig på 5 sekunder, men mulig jeg er evig paranoid og redd for innbrenninger :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knallings
    Fikk min 65VT30 på mandag fra elkjøp, kom med 1520 fra fabrikk

Dere som kjører evangelo2 slides via USB, hvilket tidsintervall bruker dere på lysbildene? Min står foreløpig på 5 sekunder, men mulig jeg er evig paranoid og redd for innbrenninger :P
    Gjør den det samme som FW1520 som ble lekket fra Panasonic Spania, og fjerner 'Fluctuating Brightness'?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Jeg har 1518 fw på min og prøvde å oppdatere her om dagen. Kom beskjed om at jeg har nyeste...så du får sjekke når du får din jul1anr1k.
    Prøvde du å oppdatere gjennom Viera/Panasonic da? Jeg tenker på den lekkede 1520 (som en kar fra Spania fikk fra Panasonic Spania og la ut på nettet).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør den det samme som FW1520 som ble lekket fra Panasonic Spania, og fjerner 'Fluctuating Brightness'?
    Holder fortsatt på med break-in så jeg har ikke fått sjekka enda, lurer egentlig på det samme :P Har ikke så høye forventninger iom. at de holder på med EPROM flashing og utbytte av a-board i usa, men hvem vet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knallings
    Holder fortsatt på med break-in så jeg har ikke fått sjekka enda, lurer egentlig på det samme :P Har ikke så høye forventninger iom. at de holder på med EPROM flashing og utbytte av a-board i usa, men hvem vet.
    Amerikanske modeller er visst forskjellige fra europeiske, såvidt jeg vet, så forhåpentligvis er det bare der de holder på med EPROM-flashing. I og med at den spanske 1520 ikke funket på amerikanske modeller, men på europeiske, så ser det iallefall litt lyst ut.

Vet ikke om jeg er like tålmodig som deg. Blir vel ikke noe break-in her i gården, men tenker å se på programmer i 16:9 de første 100 timene iallefall.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde du å oppdatere gjennom Viera/Panasonic da? Jeg tenker på den lekkede 1520 (som en kar fra Spania fikk fra Panasonic Spania og la ut på nettet).
    Jeg bruker ikke uoffesielle firmwares nei... Kan fint vente til Panasonic selv legger ut den nyeste jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker ikke uoffesielle firmwares nei... Kan fint vente til Panasonic selv legger ut den nyeste jeg.
    Vel, den er jo ikke akkurat uoffisiell heller, ettersom den kom fra Panasonic selv. Men dersom den offisielle 1520 ikke kvitter seg med FBr, mens den ""uoffisielle"" kvitter seg med dem - da vet jeg hvilken jeg vil ha iallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er VT30 i hus og jeg har satt den i THX, men jeg har lest at man skal senke kontrast og lysstyrke de første 100 timene. Og da lurer jeg på, hvor mange hakk anbefales? Har skrudd ned 6 hakk på begge to nå.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte bare THX modus uten å senke ned kontrasten jeg da den er lav i utgangspunktet. Ikke fått noen problemer jeg så langt... Nå kjører jeg Cinema modus som har 42 i kontrast.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var min 55VT30 i hus også. Sammen med 50G30.

Ser spesielt VTen trenger noen timer. Den er meget blass nå, etter et par timer med bruk. Den den derimot er meget god på er panoreringer og slikt. Bildet er nesten helt uten hakking.

Etter overgang fra LED var det også litt irriterende med "duringen" i bildet. Men det var jeg klar over, og har innsett at man ennå ikke kan få det beste fra begge verdner.

Geir Arne

Newcomer lammis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe som heter "If it ain't broke, don't fix it".
    Problemet er at det også er noe som heter: "If it ain't broke, fix it until it is" :twisted:
    "Når en tosk gjør noe han skammer seg over, påstår han alltid at det er hans plikt"

George Bernard Shaw

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg oppdatert VT30'en med den "uoffisielle" 1520. Gikk kjempefint, uten noen problemer. Hadde sett litt FBr før jeg oppdaterte (ikke så utrolig mye, men fortsatt litt irriterende de få gangene det skjedde), men jeg har ikke sett noe etter at jeg installerte 1520 (hadde 1516).

:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan sjekker man hvor mange timer man har hatt på tven?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan sjekker man hvor mange timer man har hatt på tven?
    Det lurer jeg også på!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er som på 2010-modellene: (Obs! Gjøres helt og fullt på eget ansvar. Er man klønete kan man herpe TV-en)

Gå inn i service-menyen (på 2010-modellene så gjør man dette ved å holde inne "volume down" på TV-en mens man trykker 0 på fjernkontrollen tre ganger).

Deretter trykker du på 2 på fjernkontrollen og får opp menyen som heter "SRV-TOOL", trykker så OK på fjernkontrollen. Naviger til du highlighter feltet til høyre for der det står "PICT:00.00.00.00.00" og hold mute-knappen på fjernkontrollen inne i noen sekunder.

For å komme ut av dette må du i følge servicemanualen trekke ut kontakten på tv-en, men det ser også ut til å fungere å holde inne return-knappen på fjernkontrollen til tv-en foretar en eller annen form for reset.

Side 15 av 50 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •