Ny Tv tråd igjen..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Tv tråd igjen..

Beklager for at jeg legger til en ekstra ny tv tråd her

Men jeg sliter skikkelig med og bestemme meg for hvilken tv jeg skal gå for.
    Budsjett er under 20K.

Jeg er ute etter en TV jeg kan ha i et en del år fremover og være fornøyd med selv om 2år.
    De jeg har har sett på er Panasonic G20, V20 og VT20 50" også snuset litt på Samsung sin C7705 63" er litt redd for at denne kanskje er litt stor :P
    Fra vegg til vegg er det bare 350cm.

Eller så har jeg også vurdert em prosjektor jeg kan ta fram når jeg skal se film osv, men pga. avstanden på 350cm så er jeg usikker på om det går i det hele tatt?

Det vil bli til mest film og tv titting.

Dersom noen hadde tatt seg bryet til og komme med noen tips/råd så hadde jeg satt veldig stor pris på det

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3,5 m er kort, men det finnes selvsagt muligheter her også. Dette er ikke å anbefale å bruke som tv.. etter min mening. Da bør du dedikere systemet til film/spill.

Selv ville jeg valgt VT20 som finnes til greie priser i dag. Men vi skulle kanskje likt å fått en idè om hva du skal bruke tven til?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis 3d ikke er et must hadde jeg gått for g20.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar

Jeg vil bruke tven til film men dama vil nok se mest tv serier osv Jeg vil nok ta den gamle LCD tven inn på kontoret og sette opp en spille krok her og heller bruke stue tven til Film. Så ja jeg vil dedikere systemet til film

3D er ikke et must, jeg ser det som en bonus. Men det som gjør at jeg blir usikker her er at om ca 1.år vil jeg da ønske 3d tv? men i dag så ser jeg ikke behovet. Vil heller se 3d på kino.

Så bunn i grunn til vil jeg dedikere tven til Film.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det Optoma HD 20 prosjektor og lerret på meg gitt!
    Må si det fungerte veldig bra med prosjektor hjemme hos meg og har allerede fått svidd av 42t med film siden forrige Onsdag =P

Må si at jeg ble veldig overasker over både pris og kvalitet. Var og snuste på Optoma HD 82 og hadde egentlig tenkt og gå for den. Men etter og ha sett HD 20 så vil jeg si at jeg føler jeg har spart masse penger og sitter igjen med en glede jeg ville hatt om jeg kjøpte HD 82. Selvfølgelig etter min egen smak

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •