Sony 46EX500 vs Samsung 46C6005, hvilken ville dere anbefalt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 46EX500 vs Samsung 46C6005, hvilken ville dere anbefalt?

Jeg leter etter en ny tv og begge disse har fått gode kritikker, i tillegg ser jeg at begge er redusert i pris den siste uken.

SONY KDL-46EX500 til 7102,-
    SONY KDL-46EX500 46" LCD-TV BRAVIA FULL-HD - Elegant tv med Full-HD og Motionflow 100 Hz - Produktinformasjon

Samsung 46" LED-TV UE46C6005 7990,-
    Komplett.no - Samsung 46" LED-TV UE46C6005

Hvilken av disse ville dere anbefalt hvis jeg skal se på tv ca 3,5m fra tven og refleksjon ikke er noe problem?
    Den skal også brukes til xbox spilling.

På forhånd takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Jeg ville valgt EX500 da bildene er bedre ut fra boksen. Bare å sette den i FILM modus så er mye gjort. På C6005 bør en kalibrere en del for å få samme resultat som Sony har fra fabrikk.
    Sony sin har også litt mere naturlig tilnærming til bilde oppbygging i mine øyne og blir ikke like skarp og unaturlig i farger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kikket lenge på tv'er og endte til slutt opp med 46EX500. Jeg er imponert over denne, og mener at den er priset for lavt i forhold til ytelse. Men skal ikke klage på det

Jeg kikket på Samsung vs Sony en liten stund. Min bror har hatt Sony i flere år, og har vært meget fornøyd. Selv brukte jeg mange timer i butikk for å sammenlikne, og jeg likte bildet til Sony best.

Etter å ha hatt tv'en hjemme en stund er jeg sikker på en ting dersom jeg hadde mistet tv'en i gulvet. Jeg hadde kjøpt 46EX500 igjen

7100kr for 46EX500 er veldig mye og bra tv for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvem som er "best" ,men handlet EX500 fra Lefdal igår for 7295,- Tenker man på frakten som kommer i tillegg på dustinhome, er dette rimeligere Er frakt på Lefdal og, men billigere - samt at man kan hente for 0,- i butikk...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tilbudet på Lefdal så veldig fristende ut.

Har tidligere snust litt på Panasonic sin 50G20, og lurer derfor på om Sony sine 46 tommer er stort nok? Burde jeg gå opp til 55 tommeren av EX500 som ligger på 11-12 lapper i steden for? Eller vil value-for money da foringes slik at G20 blir et bedre kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dustin selger 55ex710 til 12490 inlusiv frakt

Bare til en opplysning om du skal opp i størrelse. Prisen på 55ex500 og ex710 blir derfor ganske lik. Hvor stor kvalitetsforskjell det er på de er noe annet. men blir LED vs lcd og litt å spare på tykkelse og design. Smalere rammer på ex710

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •