Den store frakttråden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Den store frakttråden

Finner ingen tråd om frakt for privatpersoner her inne. Mange opererer nok på det private bruktmarkedet, og sending av tv-apparater kan bli et dilemma. Hva slags selskap bør man bruke om man skal sende store tv-apparater fra privatperson til privatperson? Går alle pakker uansett størrelse under 35 kg med bring? Hva om vekten er over 35 kg?

Selv er jeg i dette dilemmaet nå. Har bud fra andre delen av landet på min 50" Pioneer, men finner ikke et opplagt godt fraktalternativ. Tv'n i seg selv er nesten 35 kg og pakken blir nok fort rundt 40 kg. Hva blir beste alternativ?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er avhenig av hurtig avgjørelse på dette og er meget takknemlig om noen har erfaringer eller kunnskap å dele

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv brukt Bring på å frakte høytalere på pall og dette gikk meget bra. Kostet ca 1500 kr for 100kg hvis jeg husker rett. Alle pakker under 35 kg og innenfor bestemte mål kan sendes med posten!

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Finner ingen tråd om frakt for privatpersoner her inne.
    Det finnes minst en fra før: http://avforum.no/forum/produkt-pris...vatperson.html

Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Selv er jeg i dette dilemmaet nå. Har bud fra andre delen av landet på min 50" Pioneer, men finner ikke et opplagt godt fraktalternativ. Tv'n i seg selv er nesten 35 kg og pakken blir nok fort rundt 40 kg. Hva blir beste alternativ?
    Hvis du jobber eller kjenner noen med jobb/forbindelse i bedrift/firma som har fraktavtaler, så blir det ofte billigst å benytte seg av slike hvis man har mulighet til det.

Kontakter du derimot transportørene direkte, så kan det enkelte ganger lønne seg å prute litt hvis prisen synes veldig høy.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •