På utkikk etter 3D TV Primært for gaming.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

På utkikk etter 3D TV Primært for gaming.

Hei. Har tenkt å anskaffe en 3D TV, og lurer på om noen her har erfaring med 3D TV og gaming, og om dere har noen anbefalinger (Betaler 10-15000 for tv'en). Kan liste opp noen ting som er avgjørende når det kommer til kjøpet:

-Minimal/ingen ''input lag'' (så rask responstid som mulig)

-Minst 3 HDMI utganger

-Det må være enkelt å justere bildekvaliteten så den blir så bra som mulig (Har en 3 år gammel Samsung LE40A656, fant raskt brukerguider for å fininstille bildet med den, custom colorspace/white balance etc)

-3D brillene bør være brukervennlige nok til at det er mulig å bruke vanlige briller under (om det i det hele tatt er mulig såklart).

Det var egentlig alt. Bryr meg ikke om TV'en har dårlig lyd/ingen wi-fi/innebygd nettleser med Youtube osv, ettersom det er ting jeg ikke har bruk for i en TV. Håper noen har noen erfaringer å komme med.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaringer å komme med eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter ennå på å kjøpe noe selv siden jeg tror 3D kommer til å bedre seg dramatisk de neste årene siden teknologien er rimelig ny. Men Panasonic VT20 sies å være best på 3D så vidt jeg vet. Og oppfyller vel ellers kravene du stiller. Du får tv-en for rundt 15.000 for tiden.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis av meg har VT20, å heftigere Plasma har jeg aldrig sett. Det er definitivt ett godt kjøp, og du kommer overhode ikke til å angre. har aldrig vært en person som har likt plasma, men etter å ha sett den så har jeg endret mening. Å skulle jeg kjøpt meg ny tv nå, så hadde det definitivt blitt den.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funnet noen på Elkjøp som ligger rundt min prisklasse.

TV - Elkjøp

Noen der som ser bra ut? Lurer også på om det er noe vits å kjøpe 3D TV til gaming nå, ettersom jeg stadig hører om store problemer med responstid (unntatt Panasonic Plasma'ene, som igjen har problemer med innbrenning, spesielt når det kommer til gaming). Burde jeg vente, eller har teknologien kommet såpass langt at det tar 2-3 år før vi ser forbedringer som brillefri 3D, bedre 3D gjengivelse etc?

Newcomer humblen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det andre tråder her inne som diskuterer 3D TVer?
    Skulle være greit å få vite hvor de ulike modellene befinner seg når det gjelder både kvalitet og pris. Og - om hva slag briller man eventuelt må/kan bruke. Noen er heftig dyre, mens andre er billige. Noen er aktive og andre er passive. Er/forblir plasma fortsatt overlegen på responstid eller.... Hvor går m.a.o. veien videre mon tro?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •