Trenger hjelp ved kjøp av ny tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp ved kjøp av ny tv

Hei!
    Jeg har planer om å gå til anskaffelse av min første "ordentlige" tv og jeg trenger litt starthjelp.
    Bruken kommer hovedsaklig til å bestå av Bluray titting, spilling på Playstation 3 og dvd filmseing. Tenkte prisen må være under 7000 kroner og tven kan ikke være større enn 32" (grunnet liten studenthybel).
    Jeg har sett meg ut en Samsung (Samsung UE32C8000) som virker ganske brukenes. Er det noen som har erfaring med denne? Finner ikke så mye om den på nettet, annet enn en og annen test men ingen personlige anbefalinger.. Er dette pga. at tven er nogenlunde ny/dyr?

Hadde vært aldeles strålende med litt hjelp og alt mottas med stor takk!
    Kom gjerne med lignende produkter som dere vet er brukanes.

Takk på forhånd!

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om du bor på liten studenthybel, så takler du nok en større tv enn 32", spesielt når du har et såpass fint budsjett å gå på .

Den tven er lite erfaringer med da den er gråimportert, og kommer uten pikselfeilgaranti feks.

Men ja, vil anbefale deg en 40" eller 42", feks Sony sin KDL40EX710/711, genial tv med glimrende bildekvalitet, tynn ramme så designet blir kompakt, og lavt strømforbruk. Oppgradert modell av høstens testvinner - EX500.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro meg jeg har ikke plass til en 40". Er såvidt jeg kommer til å få trykka inn en 32 tommer.. Hva med KDL-32EX710? Er ikke det bare 32 tommers versjonen av den du nevnte? Er det saker?

Edit: Er også ute etter en som kan kjøre .mkv rett fra harddisk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •