Noen som har hotte tips til en god spill tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har hotte tips til en god spill tv?

Hei!
    Jeg er på jakt etter en god tv som er bra til x box spilling. Tenkte på pris i ca 10-12 tusen klassen gjerne 46 tommer. Har lest masse om inputlag og bildemotorer. Jeg håper å finne en som er veldig god på responstid. Jeg vet at Panasonic g20e plasma er veldig bra på dette men vil helst ha lcd skjerm.
    Er det noen gode led der ute som er meget bra og raske til spill. Har lest at led ofte har lengre responstid og har vanskeligere for å prosesere bilde raskt enn en lcd, stemmer det tro? Det er synd at samsung har sluttet å opplyse om responstid på mange tv, også LE46C675.

Alle tips tas imot med stor takk!!! :-)

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med responstid er i stor grad avhengig av hvor mye bildeprosesering som er på. Min erfaring er at Panasonic, Phillips og Sony(er kun de jeg her sett) har umerkbar innputlagg sålenge det er nyere modeller og alt av bildebehandling er slått av.

Jeg syns og bildet blir penere når bildebehandlingen er avslått.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fleste tv'er nå har jo game mode, men uansett synes jeg det er svakt å ikke opplyse om input lag i game mode på lik linje med annen teknisk informasjon.

Det er jo mange som er glad i en runde på spillmaskinen i ny og ne, og i FPS spill så er jo inputlag noe man kan merke.

Det er vel nesten sånn at jo billigere lcd du kjøper, jo mindre fancy bildebehandling er det på dem. Så da burde de være raskere.

Jeg hadde en gammel Atec42 lcd jeg spilte mye på, spiller vel stort sett "likt" i fps spill (plasserer meg likt på resultatlistene) på Sony 55ex710. Denne tv'en følte jeg ble enda litt bedre mtp inputlag etter en oppdatering. Men om det er riktig "følt" vet jeg ikke. Sony utdyper ikke hva oppdateringene gjør, iallefall ikke i detalj.

Det er iallefall en god lcd-led å spille på, bruker kun game mode på fps spill. Bilspill, fotball, annet går med full eye candy på

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •