HDMI til DVI-D Pioneeer plasma 503

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI til DVI-D Pioneeer plasma 503

Jeg prøver å koble til Sony Blu-ray til Pioneer plasma 503 med PDA-5002 video card som har DVI-D tilkobling.
    jeg har HDMI til DVI adapter og videre DVI kabel til Plasma.
    Jeg har prøvd alle utgangsinnstillinger på Blu-ray'en men ikke alle kombinasjoner.
    Noen som har vært borti dette før? Hva slags utgangsinnstillinger skal det være, og evt skulle jeg hatt en egen kabel som har HDMI i ene enden og DVI i andre istedenfor adapter. Men jeg vil helst slippe å kjøpe en ny kabel nå før jeg vet om det virkelig går.
    Dvi kabelen jeg har er en 24 pins DVI-D dual link, men adapteren er jeg litt usikker på, men det er "metall" i alle de 24 kontaktene på DVI siden så det burde vel gå greit?

Info om produkta:
    The Pioneer PDA-5002 Video Card for Plasma Screens! - Pioneer (PDA-5002) - Epinions.com
    http://www.pioneerelectronics.com/pi...20Brochure.pdf
    BDP-S370 (BDPS370) : Manuell : TV og hjemmekino : Sony

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TVen din takler bare 60 Hz på DVI, men det ser ut til at Blu-ray spilleren bare kan sende ut 50 Hz eller 24 Hz. Så jeg tror ikke dette er mulig.

Hvis du har en PC med DVI eller HDMI utgang kan du jo prøve å koble denne til TVen. Da skal du få opp en liste over oppløsninger og frekvenser TVen takler.

Hvis du har komponent-inngang på TVen så kan du jo bruke den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jpterj
    TVen din takler bare 60 Hz på DVI, men det ser ut til at Blu-ray spilleren bare kan sende ut 50 Hz eller 24 Hz. Så jeg tror ikke dette er mulig.

Hvis du har en PC med DVI eller HDMI utgang kan du jo prøve å koble denne til TVen. Da skal du få opp en liste over oppløsninger og frekvenser TVen takler.

Hvis du har komponent-inngang på TVen så kan du jo bruke den.
    Hei og takk for svar!
    Jeg skal få flyttet opp min stasjonære. Har ikke HDMI på noen av de bærbare dessverre. Ellers er det tomt for komponent innganger på TV'en, men jeg har bestilt meg en kabel 3xRCA til DVI som jeg håper vil fungere. Evt må jeg kjøpe meg en komponent splitter.

Fikk også svar på samme tråd mens på en annen kategori her:
    http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...ml#post1591918

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •