Valgets kvaler. Sony 55ex710 - Samsung UE55C6005 UE55C6705 eller UE55C7705

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Valgets kvaler. Sony 55ex710 - Samsung UE55C6005 UE55C6705 eller UE55C7705

Jeg sliter veldig med å velge. men har begrenset søket noe. Jeg ønsker meg en stor lcd tv da jeg er skeptisk til plasma. Hovedbruk blir tv titting og film(streaming av dvd- iso via mac mini). I utgangspunktet er jeg ikke interessert i å betale det de dyreste av av disse skjermene koster og hadde lenge landet på Sony. Problemet er jo at jeg liker design på Samsung bedre og når komplett også har kampanje med Canaldigital og samsung er jo ikke prisforskjellene så store. Iallefall ikke fra 710 mot 6705 eller c7705 dersom man unasett må handle inn kortleser til Sony utenom.

3D tja hva skal man si ? er redd det ikke blir brukt da det for det første er 1 gen. for det andre man må bruke briller. Lite utvalg av tvkanaler(i Grunnpakkene, man ser jo også hvor lang tid det tar å få HD sendinger også.)

Internettfeatures på tv. Ser jo at feks 6005 og 6705 ligger forskjellen i internett tilbud. Dette er jo også for dårlig og da må man bruke feks en pc i tillegg uansett. Men her igjen er jo prisforskjell mellom 6005 + kortleser og 6705 med kortleser i kampanje liten.

Ser også nå at sony er på kampanje sammen med PS3 på Dustin. Kanske det er vinneren?

Det viktigste blir vel å få best mulig bilde for prisen(Value for money) og at jeg da ikke burde se på "kjekk å ha" funksjonalitet jeg ikke kommer til å bruke.

Beklager at det blir enda en hva skal jeg velge tråd, men trenger et spart bak.

Om dere har andre forslag lytter jeg. Stuen min har mange vinduer(glassvegger) og derfor kan refleksjoner være et problem. Derfor har vel feks LG850 falt av litt i løpet.

Takk for forslag

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av disse ville jeg klart gått for SONY 710. Har ikke blitt særlig imponert av Samsung sine LED iår uansett hvor tynne de er.

Sony har et jevnere baklys er min erfaring og personelig liker jeg Sony sin tilnærming til bildene bedre da de er mere "ekte" og ikke så "tegneserie" skarpe som de kan bli på Samsung men dette er smak og behag!

Alle 3 kandidater er meget god tver etter kalibrering med måleutstyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ex710 til 11999 på dustin

Dette må vel være et bra kjøp?

Januarsalget har startet tidlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nilsern
    Dette må vel være et bra kjøp?

Januarsalget har startet tidlig?
    Hadde håpet at denne skulle falle litt i pris over nyttår, men det gikk jo fortere enn forventet :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bestillt!

Da sendte jeg bestillingen til Dustin!

Gleder meg som en unge!! Takk for julebonus!

Noen som har denne som kan poste innstillingene etter kalibrering?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte den i går, sendt i dag:-D

Er også interessert i innstillinger!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett UE55C6705 i butikk, og jeg må si den virkelig imponerte meg. Den hadde et utrolig skarpt bilde!

Jeg har også sett på KDL-55EX710, men jeg har ikke sett den i butikk.

710 bruker visstnok Sharp-panel, mens 713 bruker Samsung (de gikk tom for Sharp).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •