Tips til innkjøp av 3D TV 46"-50"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til innkjøp av 3D TV 46"-50"?

Ifm at vi skal omøblere i stuen ser jeg muligheten til å kjøpe et nytt tv. Jeg har fått med meg at prisene siste året har stupt og ser sjangsen til å erstatte den snart 5 år gamle Samsung LE40 LCD TV`n som jeg den gang betalte 13k for.

Iom at jeg er vant til denne tv`n er jeg ikke veldig kresen når det gjelder utseende, lyd osv. Kanskje vil det meste på markede idag være en oppgradering i forhold til denne tv`n. Prisen jeg ser etter : 5000-15000kr.

Dette er altså i stuen med masse vinduer og lys.

TV`n brukes for det meste til å se på :

tv,serier (digitale signaler fra altibox HD tuner) (50%)
    film blu-ray, dvd (25%)
    spilling PS3 (20%)
    PC (5%)

Etter å ha lest litt artikler her har jeg nesten lagt fra meg alt skepsis om plasma (innbrenning), slik at plasma, lcd, led står omtrent likt i kurs.

Grunnen til 3D er rett og slett at jeg klør i øynene etter å prøve GT5 i 3D men er fortsatt ikke 100% sikker da jeg ikke har prøvd 3D og at dette kanskje koster mer enn det smaker? Synspunkt? Fremtiden?

Vi kommer til å sitte ca 3 m fra tv`n så 46"-50" er vel riktig iom at den skal brukes mest til vanlig tv-titting og? Stor forskjell 46"-50"?

Takker for alle innspill.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ouzogold
    Grunnen til 3D er rett og slett at jeg klør i øynene etter å prøve GT5 i 3D men er fortsatt ikke 100% sikker da jeg ikke har prøvd 3D og at dette kanskje koster mer enn det smaker? Synspunkt? Fremtiden?
    Da vil jeg foreslå å ta med PS3'en og spillet i en butikk å spørre om å få prøve dette på en 3D-tv først.
    Hvis det ikke er så spennende som du hadde sett for deg så er det jo helt klart at det er penger å spare på å ikke velge en 3d-tv.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Samsung Serie 7 46 tommers LED TV med 3d som jeg kjøpte på Lefdal på åpnings tilbud for 10000. Synes den er helt topp. Har samenlignet den med en 50" Pioneer Kuro fra noen år tilbake (kosta 40000) og Samsung TV'en går den en høy gang på bilde kvalitet. Og 3d er bare en bonus.
    Bruker min til TV (canal digital, Strong Cam modul rett i TV'en), PS3, Xbox 360, og blueray.

Annbefales.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •