Tynneste veggfeste til 46" led

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tynneste veggfeste til 46" led

Hei! Finnes det ikke eget sted for diskusjon av veggfester og lignende her inne? Prøver derfor her. Er ute etter tynnest mulig veggfeste til Samsung 46" LED-TV UE46C6005XXE. Er også ute etter å få dette til så billig som mulig. Cableworld.no har et som de påstår bare bygger en cm: DMP Ultra Slim Veggfeste LED 32-60 (80kg)
    Kjenner dog ikke til nettbutikken og er derfor usikker. Er de til å stole på? Noen med andre forslag?
    Haster

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Hei! Finnes det ikke eget sted for diskusjon av veggfester og lignende her inne? Prøver derfor her. Er ute etter tynnest mulig veggfeste til Samsung 46" LED-TV UE46C6005XXE. Er også ute etter å få dette til så billig som mulig. Cableworld.no har et som de påstår bare bygger en cm: DMP Ultra Slim Veggfeste LED 32-60 (80kg)
    Kjenner dog ikke til nettbutikken og er derfor usikker. Er de til å stole på? Noen med andre forslag?
    Haster

Jeg har selv Originalfestet til samsung led. riktignok ikke billig men bygger ikke mer enn 7-8mm fra vegg. mener det koster rundt 1500 på komplett.

superenkelt og sette opp. Tven henger som en bilderamme på veggen.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andersj
    Jeg har selv Originalfestet til samsung led. riktignok ikke billig men bygger ikke mer enn 7-8mm fra vegg. mener det koster rundt 1500 på komplett.

superenkelt og sette opp. Tven henger som en bilderamme på veggen.

Klar over at dette nok trolig er det beste. Ettersom dette bare er soveroms-tv, så hadde jeg håpt på å holde kostnadene nede på det minimale Derav også kjøp av den billigste led tv'n jeg kunne finne. Er derfor ute etter feste som bygger minst til lavest mulig pris. Ser for meg pris rundt 2-400 kr.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noe som bygger mindre ut enn eksempelvis dette fra dustin, om du ser bort fra orignalfeste fra samsung?
    DUSTIN WALL MOUNT SUPERSLIM LARGE#KAMPANJE - Produktinformasjon
    Er på kampanje nå og således veldig prisgunstig.

Edit: Kom også over dette hos Dustin:
    WALLMOUNT FOR LED-LCD 13MM 30-60# MAX 50KG - Produktinformasjon
    Dette virker jo som en billig kopi av Samsungs originale til en latterlig lav pris. Noen med erfaring?

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Edit: Kom også over dette hos Dustin:
    WALLMOUNT FOR LED-LCD 13MM 30-60# MAX 50KG - Produktinformasjon
    Dette virker jo som en billig kopi av Samsungs originale til en latterlig lav pris. Noen med erfaring?
    Ikke verdens beste kvalitetsfølelse over det, men det funker. Er uansett så billig at man ikke taper noe særlig på å prøve det.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Ikke verdens beste kvalitetsfølelse over det, men det funker. Er uansett så billig at man ikke taper noe særlig på å prøve det.
    Så lenget tv'n blir hengendes støtt tett inntil veggen, så gjør det jo nytten. Hvordan er det i forhold til gipsvegger? Eventuelt hvor lang avstand er det mellom skruene som festes i veggen (tenker da i tilfelle jeg må basere meg på å sikte på staver).

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV'n er nå på vei, så dette er herved en hastesak Sistnevnte fest i denne tråden er ikke leveringsklart. Har derfor behov et tynt, billig og raskt levert veggfeste. Sette stor på om noen har et å anbefale Hvordan er leveringstid hos Dustin vs Netonnet? Å vil et som bygger 19mm fremstå som slankt?

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp kjøpt dette og er godt fornøyd!

Veggfeste LED - Biltema

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •